Grup Kararı

595 25 1
                                    

Lisa:buraya neden geldiğimi bilmiyorum ve bir grubum olsun istemiyorum.
Sunucu:evet kızlar artık 4 kişilik bir gruptasınız neler düşünüyorsunuz?
Rose:böyle birşey beklemiyordum sürpriz oldu ve şuan ne hissettiğimi ben bile bilemiyorum
Jennie:daha birbirimizin ismini bile bilemezken grup kurmak ve çıkış yapmak pek olumlu bir fikir olmayabilir.
Jisoo:aynı şekilde düşünüyorum.
Lisa:buraya neden katıldım ki ben. Gitmem lazım.
Neyse biraz da sehun'a bakalım
Sehun:sınav bitti ama lisa'yı çok merak ediyorum. Neden bu kadar inatçı bir kız ki bu. Sınava katılmayıp yarışmaya gitti kesin birşey yapamamıştır. Neyse şuan internette görünüyordur oradan baksam iyi olacak.
2-3 dk sonra
İnanmıyorum bu Lisa olamaz. N-nasıl yani onun bir grubu mu olacak ve o bunu kabul etmiyor. Hemen oraya gitmem lazım.
Dönelim yarışmaya
Lisa:bu gerçekten çok saçma hayatta olmaz bir grup kuramayız. Hoşçakalın
Dedikten 5 saniye sonra içeri bir adam girdi.
Gelen sehun'du
Lisa:olamaz nasıl yani bu aptalın burada ne işi var şimdi.
Sehun:Lisa beni affet gerçekten çok üzgünüm senin bu kadar güzel bir sesin olduğunu bilmiyordum.
Bizimki yine gaza gelip grup kurma fikrini olumlu bulmaya başlar.
Ve kızları alıp bir odaya gider.
Lisa:bakın kızlar bu grubu kesinlikle Kurmamız lazım yani hayatımız buna bağlı.
Jennie:Az önce kesinlikle bir grup kuramayız,hayatta olmaz gibi şeyler söylüyordun ne oldu şimdi?
Lisa:bakın kızlar bunu size açıklayacağım ama önce bana yardım edin lütfen.
Rose:aslında iyi bir grup olabiliriz.
Jisoo:gerçekten bilemedim şimdi yani daha birbirimizi tanımıyoruz.
Lisa:hayır tanışabiliriz lütfen evet deyin.
Rose:ben varım.
Jisoo:peki bende varım.
Lisa:peki sen jennie?
Jennie:eğer gerçekten anlaşacaksak ve birbirimizi asla bırakmayacaksak ve sonsuza dek kardeş kalacaksak kabul ediyorum.
Lisa:siz mükemmelsiniz kızlar.
Ve kararı açıklamak için tekrar sahneye çıkarlar ve grubu kabul ettiklerini söylerler.

BLACK PİNK AND EXO (Tamamlanmış Hikaye) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin