Hikaye Sonu

408 14 9
                                    

Karakola giderler
Lay:iyi günler polis bey.
Polis:merhaba.
Chen:bi sorunumuz var bize yardımcı olur musunuz lütfen?
Polis:tabii işimiz bu. Konu nedir?
Lisa:kai, kai kayıp. Onu bulamıyoruz.
Polis:sakin olun efendim. Buyrun oturun.
Polis:ne zamandan beri ortalıkta yok?
Sehun:5-6 saat önce.
Polis:üzgünüm efendim ama arama işlemlerine başlamamız için 24 saat geçmesi lazım.
Lisa:ne yani biz şimdi ne yapacağız?
Polis:yarın sabah buraya gelin. İşlemleri yarın başlatabiliriz.
Lisa:nasıl ya hiçbirşey olmamış gibi direk eve mi gideceğiz.
Chanyeol:Lisa sakin ol belki kai gelir.
Polis:aynen kayıp 24 saat içinde dönmezse arama yapabiliyoruz.
Kris:hadi gidelim.
Yurda geri dönerler.
Lisa: off inanmıyorum ya bu nasıl olabilir nereye gitti bu çocuk?
Kapı çalar.
Baekhyun:ben bakarım.
Baekhyun:k-kai neredeydin sen?
Lisa:ne kai mi?
Kai:neden böyle endişelendiniz?
Lisa:nasıl endişelenmeyelim? Sabahtan beri ortalıkta yoksun telefonu evde unutmuşsun? Arkadaşların hiçbiri seni görmemiş. Kimseye haber vermeden nereye gittin?
Kai:SM'in yanına gittim
Sehun:niye?
SM içeri gelir.
Sm:çünkü aranızda olup biten herşeyi anlatmak için geldi?
Lisa: olup biten derken?
SM:oturun sizinle birşeyler konuşacağım.
Otururlar
Sm:sehun ve Lisa neden sevgili olduğunuzu bana söylemediniz?
Sehun:sevgili mi?
Sm:evet birbirinizi seviyormuşsunuz. Bundan haberim olsaydı İnternete kai ve Lisa haberini atmazdım.
Lisa:ama siz nerden biliyorsunuz?
Sm:kai yanıma gelip söyledi. Sizin sehun ile birbirinizi sevdiğinizi ve sevgili olmak istediğimizi söyledi. Yaklaşık birkaç saat boyunca yalvardı.
Bende kabul ettim. Ve şuan internette sehun ve Lisa sevgili haberi var.
Sehun:Bu ciddi mi?
Sm:evet ama size bir haberim daha var. Bugün kai bana birşey daha anlattı. Lisa neden bu kadar üzüldüğünü baba söylemedin?
Lisa:neden üzüldüğümü?
Sm:Black Pink'ten ayrıldığın için üzgün olduğunu? Aslında ben hata yaptım bugün kai'nin konuşmalarından ders aldım. Gerçekten sizi kendim için kullanmış gibi oldum. Bunun için çok özür dilerim beni affedin. Ben sırf kendi grubum kurtulsun diye bir başkasının grubunu çaldım. Sadece grubunu değil mutluluğunu, hayallerini, hayatını, ümitlerini herşeyini çaldım. Ve bugün anladım ki insan sadece kendi mutluluğunu değil insanların ne düşündüğünü ne hissettiğini de düşünmeli. Ve ben bunu yapmadığım için çok pişmanım. Keşke böyle olmak zorunda olmasaydı. Keşke EXO grubunun yok olmasına izin verseydim de Lisa'nın hayallerini kırmasaydım. Size iyi bir abi iyi bir baba olamadığım için özür dilerim. Ama şimdi kendimi affettirmek için bir parti kararı verdim parti yarın öğle saatlerinde olacak. Ve orda bir karar açıklayacağım hazır olun. Şimdi herkes sessiz bir şekilde odasına gitsin ve uyusun yarın için hazır olun.
Sabah olur uyanırlar.
Lisa kendi kendine ;
Kai neden böyle birşey yaptı Sm bugün partide ne diyecek?
Hemen hazırlanıp partiye gitmem lazım. Ama önce üyeleri çağırayım.
Sehun'un odasına gider.
Lisa:sehun
Sehunnn
Sehun neredesin?
Allah Allah nerde bu çocuk.
Bi chanyeol'u uyandırayım.
Lisa:chanyeol
Chanyeol. Nerde bu çocuklar.
Kimse yok mu yurtta.
Masanın üzerinde bir not var.
Notta yazılanlar
"Biz çoktan yola çıktık. Elbisen, takıların, ayakkabıların ve makyajın giyinme odasında çabuk hazırlanıp gel. haa ayrıca dışardan bekleyen şoförü bekletme" ve parti yeri yazıyor.
Lisa:Ahh bu çocuklar neden beni beklemeden gittiler?
Neyse hemen hazırlanıp gideyim bari.
Lisa çok güzel bir şekilde hazırlanıp çıktı ve arabaya bindi.
Yüzü gizli bir Şöför:nereye efendim?
Lisa:şu adrese lütfen.
Şöför:peki efendim. Bu arada çok şık görünüyorsunuz.
Lisa:teşekkür ederim.
Şöför:Bu parti ne için haberiniz var mı?
Lisa:biliyorum aslında dün Sm kendimi affettirmek için gibi birşeyler dedi ama hâlâ anlamadım.
Şöför:hım. Şey hanımefendi sevgiliniz var mı acaba?
Lisa:ne diyorsun sen?
Şöför:şey dün internete sehun ile çıktığınız haberi yayınlanmıştı da doğru mu acaba?
Lisa:evet doğru.
Şöför:yani benimle sevgili olma ihtimaliniz yok öyle mi?
Lisa:ne diyorsun sen böyle beni indir burda taksi ile gideceğim.
Şöför:aman efendim zahmet olmasın ben bırakırım sizi.
Lisa:aa yeter ama aç şu kapıyı yoksa çığlık atacağım. Ayrıca kimdin sen daha önce seni görmedim ben aç şu kapıyı ve yüzünü.
Şöför:kapıyı değil ama yüzümü açarım.
Lisa:aç çabuk kimsin sen?
Şöför: tadaaa benim.
Lisa:s-sehun napıyorsun sen burda.
Sehun:ya yarım saattir kapıda bekliyorum seni neden gelmedin.
Lisa:giyinene kadar sehun ama sen niye böyle şoför kılığına girdin lxldkg
Sehun:bilmem öylesine.
Lisa:aa şoför bey geleceğim yere ulaştık.
Sehun:Ahh bi saniye hanımefendi kapıyı açarım ben.
Sehun inip kapıyı açar.
Lisa:teşekkür ederim şoför bey.
Sehun:rica ederim ne demek efendim buyrun.
İçeri girerler ve büyük mutluluk çığlıkları ile karşılaşırlar.
Sehun:nasıl beğendiniz mi?
Lisa:Bu çok güzel sehun herkes burda.
Bi saniye Jennie, Jisoo, rose sizde buradasınız.
Rose:tabiki kardeşimizi yalnız mı bırakacaktık.
Lisa:kardeşimizi mi ne ben hayal mi görüyorum şuan?
Jisoo:hayır Lisa hayal değil.
Jennie:Sm bize herşeyi anlattı.
Lisa:neyi anlattı?
Sm:aslında bu gruba zorla geldiğini, bu gruba sırf Black Pink dağılmasın diye geldiğini, sehun'a aşık olduğunu gibi şeyler.
Lisa:şey ben..
Jennie:hayır Lisa şuan burda birşey söyleme birşey söylemek istiyorsan bak sahne orda orası senin konuşma yapacağın yer hadi dinliyoruz seni.
Lisa:peki.
Ihhım merhaba. Bütün EXO-L, BLİNK ve diğer fandom lar hepiniz hoşgeldiniz. Ben hâlâ şuan yaşananlara inanamıyorum. Bu çok güzel değil mi?
Ve siz o kadar güzelsiniz ki her defasında gözlerimi kamaştırıyorsunuz. Bunu nasıl beceriyorsunuz?
Sizi çok seviyorum bunu asla unutmayın. Bugün burda olduğunuz için çok teşekkür ederim hepinize bugün burda beni yalnız bırakmadığınız için çok teşekkür ederim. Şuan konuşmak istediğim tek kişi kai.
Kai yanıma gelir misin?
Kai:elbette Lisa.
Lisa:bunu neden yaptın.
Kai:Bu soruyu cevaplamak istemiyorum ama bugün cevaplayacağım. Bunu neden yaptım?
Çünkü ben seni unuturum ben seni mutlu görünce bütün acılarımı unutuyorum, kardeşimin mutluluğunu görünce kendi acımı unutuyorum. Aslında ben sana aşık değilim ben senin sehun'a aşık olmana aşığım. Dün bunu iyice düşündüm. Evet dedim ölüm var kimseyi üzmeye değmez bu hayatta ölüm var. sen ve sehun birbirinize öyle güzel bakıyorsunuz ki ben aslında sizin birbirinize olan bakışlarınıza aşık olmuşum ve Lisa inan şu anda sana karşı sadece bir arkadaş bir dost duygusu taşıyorum içimde. Ve bir ömür mutlu olmanız için Allah'a dua edeceğim. Sizi çok seviyorum.
Sm:lisa sen konuşunca susmak bilmezsin en iyisi ben kararı söyleyeyim de sonra istediğin kadar konuş.
Lisa artık tekrar Black Pink grubundasın. Tekrar onlarla birliktesin ve şu andan itibaren sehun ile sevgilisiniz.
Lisa:Bu duyduklarım şaka değil dimi?
Sehun:hayır Lisa.
Lisa:ben gerçekten şuan çok mutluyum. Ve kai herşey için çok teşekkür ederim.
Kai:tekrar eskisi gibi miyiz?
Lisa:hayır
Kai:n-neden ki?
Lisa:çünkü artık eskisinden daha iyi olduk.
Kai:Lisa yapma böyle şakalar 😂
Lisa:arkadaşlar şimdi size konuşmamın devamını getireceğim.
Şuan çok mutluyum tarif edilemez bir mutluluk var içimde. Ve size bir not bırakmak istiyorum. Bunu asla unutmayın. Hani derler ya sadece masallar mutlu sonla biter,asla inanmayın size mutlu sonu getiren kalbiniz ve kalbinizdeki inançtır. Eğer pes etseydim şuan bu noktada olamazdım ve eğer siz elimi tutmasaydınız ben düşüp bir daha asla kalkamazdım. Yapmanız gereken sadece kendinize inanmak ve güvenmek. Sadece yanınızda biri olduğuna inanın gerisini Allah'a bırakın. Sizi çok seviyorum bu hikayenin mutlu son ile bittiğine pardon mutlu sonsuz ile bittiğine çok sevindim ve bu sizin sayenizde oldu.
Yıllar geçse bile tekrar beraber olalım asla ayrılmayalım. En ufak bir şeyde ümitsizliğe kapılmayalım. Çünkü dostluk bunu gerektirir. Neyse çok duygusal oldu parti sonuçta bu son birşey söyleyeceğim.
SİZİ ÇOK DEĞİL HEP SEVİYORUM.
hadi parti başlasın yupii.

Hikaye hakkında içimden geçenleri birazdan sizinle paylaşacağım 💞💞

BLACK PİNK AND EXO (Tamamlanmış Hikaye) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin