Konser Günü

505 20 10
                                    

Sabah oldu. Bugün günlerden en berbat gün, bugün gruptan ayrılacağım gün. Bugün cehenneme gideceğim gün. Tanımadığım bir gruba gidiyorum ve bu grup erkek grubu onlarla ne konuşabiliriz ki ne anlatabilirim ki hiçbirini tanımıyorum acaba internetten baksam mı isimlerine? Daha önce bakacaktım da bi türlü bakamadım neyse şimdi bakayım.
Park chanyeol
Kim jongdae
Oh sehun
N-ne bi saniye oh sehun mu?
Bu isim tanıdık geliyor fotoğrafına bakmalıyım.
Aah hayır bu o olamaz bu fotoğraftaki oldukça yakışıklı biri. sehun böyle değildi kesinlikle olamaz.
Vayy Bee bu yakışıklı çocuklarla aynı grupta olacağım.
Lisa ne diyorsun sen aptal aptal konuşma.
Kalkıp kızların yanına gider onları uyurken izler.
Çok güzel günlerimiz oldu kızlar o günleri bir daha asla yaşamayacak olmamız beni öyle üzüyor ki. Acaba gruptan ayrıldıktan sonra hakkımda ne düşüneceksiniz? Benden nefret edeceksiniz ama asla pes etmeyeceğim. Bu gruba tekrar geri katılacağım. Yine şu anki gibi başucunuzda oturacağım. Sizleri çook seviyorum beni asla yalnız bırakmayın lütfen yanımda kalın.
Neyse şimdi ağlamaya başlamadan kalkayım en iyisi.
Jisoo:Lisa uyandın mı?
Lisa:evet jisoo. Şimdi kahvaltı hazırlamaya gideceğim.
Jisoo:tamam o zaman bekle bende geleyim yardım ederim.
Lisa:peki ☺
15 dk sonra
Jisoo:evet kahvaltıyı da hazırladık şimdi kızları uyandıralım ama önce sana bir şey soracağım?
Lisa:evet jisoo dinliyorum.
Jisoo:bi sorun var dimi?
Lisa:hayır jisoo hiçbir sorun yok
Jisoo:hayır var insan kardeşini anlar. Kardeşler birbirlerinin ne hissettiğini anlar.
Lisa:o halde bir hata yaparsam beni affedecek misin?
Jisoo:ne hatası?
Lisa:jisoo lütfen söyle eğer çok kötü bir hata yaparsam beni ablam gibi koruyacak mısın, beni affedecek misin, beni anlayacak mısın?
Jisoo: (hiç düşünmeden)
Evet Lisa ablan olarak seni her zaman koruyacağım, seni her zaman affedeceğim ve seni her zaman anlayacağım.
Lisa:teşekkür ederim jisoo. Unutmayın sizi çok seviyorum ve her ne yaptıysam sizin için yapıyorum.
Jisoo:Lisa bana ne zaman anlatacaksın?
Lisa:bugün jisoo, bugün herkes öğrenecek. Şimdi kızları uyandıralım mı?
Jisoo: olur
Kızları uyandırıp kahvaltı yapmak için mutfağa girerler.
Rose:bugün büyük bir konser olacak inşAllah hiçbir sorun çıkmaz.
Jennie:Amin Amin hayırlısı ile bu günü de atlatalım.
Jisoo:aynen kızlar ama bu günü hayırlı atlatamamız için çabucak kahvaltı yapıp konser alanına gitmemiz lazım.
Rose:aynen kızlar, Lisa neden suskunsun böyle?
Lisa:şey biraz heyecanlıyım konser için.
Rose:hayır Lisa heyecanlanacak bir şey yok sakin olalım hepimiz sonuçta 5 senedir konser veriyoruz ilk defa değil ya neyse hadi çıkalım artık.
Konser yerine gelirler
Lisa:kızlar siz giyinmeye gidin ben bi lavaboya gidip geliyorum.
Jennie:tamam Lisa çabuk ol.
Lisa Yg ile konuşmaya gider
Lisa:iyi günler efendim.
Yg:Lisa hazır mısın?
Lisa:evet hazırım.
Yg:Lisa üzgünüm ama bunu yapmak zorundayım.
Lisa:efendim konser bittikten sonra tek başıma bu haberi vermek istemiyorum lütfen benimle birlikte haberi verebilir misiniz?
Yg:elbette Lisa orda olacağım. Hadi şimdi üstünü giyinmeye git.
Lisa:peki efendim.
Kızlar üstlerini giyinir ve sahneye çıkarlar.
Rose:vay canına bugün beklediğimden daha çok BLİNK ler var.
Lisa:aynen ve bu benim zararıma.
Rose:efendim Lisa anlamadım.
Lisa:hiç bu çok güzel bir şey.
Rose:aynen hadi bakalım başlayalım.
Bütün fanlar çığlık atarlar. Bunlar mutluluk çığlıkları (bizede nasip olur inşAllah, Amin Amin 😂)
Rose:merhaba BLİNK'ler 💖
Lisa:hoşgeldiniz BLİNK'ler 💞
Jennie:merhaba canlar 💕
Jisoo:hoşgeldiniz hepiniz 💓
Rose:şimdi başlıyoruz.
İlk önce whistle sonra boombayah şarkılarını sergilerler yaklaşık 3-4 saat boyunca ve çok başarılı bir şekilde konserlerini tamamlarlar ve konuşma yapmak için ilk önce Rose konuşur.
Rose:bugün gerçekten kendimize inanarak buraya geldik umarım sizinde beklediğiniz bir performans sergileyebilmişizdir. Çünkü sizin beğenmeniz bizim için en özel şey.
Sıra Jennie'ye gelir
Jennie:benim tek duam sizi mutlu etmek sizi gururlandırmak BLİNK olduğunuz için gururlanın istiyorum ve bizde siz BLİNK siniz diye gururlanalım istiyorum. Umarım sizi gururlandıracak birşeyler yapabilmişizdir.
Sıra Lisa'ya gelir ama o ilk önce jisoo'nun konuşma yapmasını ister
Jisoo:Lisa sıra sende neden ben konuşma yapıyım istiyorsun zaten sıra bana gelecek.
Lisa:jisoo lütfen beni kırma lütfen.
Jisoo:tamam Lisa ama bunu açıklayacaksın.
Lisa:tamam.
Jisoo konuşur
Bugün burada olduğunuz için çok mutluyum ve bunun için size binlerce teşekkür ediyorum. Eğer bugün sizin beklediğiniz gibi bir performans sergileyemediysek lütfen affedin. Gelecek sefer sizinle tekrar aynı yerde aynı zamanda birlikte olmak istiyorum tekrar görüşmek üzere kendinize iyi bakın BLİNKLERİM.💕
Sıra Lisa'ya gelir.
Bugün benim en kötü günüm.
Herkes şaşırır
Yg gelir ama Lisa Yg'nin konuşmasına izin vermeden kendi konuşmasına devam eder.
Çünkü bugun benim sizinle son günüm (her ne kadar ağlamak istemese bile bunu durduramaz be ağlamaya başlar)
Bunu nasıl söyleyeceğimi bilemiyorum ama artık ben yokum. Gidiyorum. Bundan sonraki yolunuza bensiz devam edeceksiniz. Black Pink BLİNK'lere iyi bakın ve BLİNK'ler Black Pink'e iyi bakın sizleri çok seviyorum.
Üyeler ve BLİNK'ler gülmeye başlar.
Jennie:Lisa evet bak bu güzel oldu uzun zamandır BLİNK'ler ile birlikte böyle gülmemiştik. Bu şaka baya iyiydi.
Rose:aynen Lisa ama böyle bir şaka yapacağını bize niye söylemedin ki beraber yapardık şakayı.
Jisoo:Rose haklı Lisa insan bi bizede haber verir. Hem bu sabah beni affedin dediğin şey bu muydu. Lisa sadece bir şaka sana niye kızalım ki.
Yg:şaka değil kızlar gerçek.
Rose:vayy Lisa bize haber vermedin ama Yg biliyor aşk olsun. Ayrıca efendim sizide oyunun içine katarak daha inandırıcı yapmış ama biz yutmayız 😂
BLİNK'ler gülemeye devam ederler.
Yg:yeter artık kesin sesinizi Lisa artık burda olamayacak birbirinizi bir daha asla göremeyeceksiniz.
Etrafta bi gerileme oluşur.
Gülme sesleri durar. İş ciddi bir boyuta gelir.
Jennie:Lisa ne Diyorsunuz siz ağzınızdan çıkanı kulağınız duyuyor mu şakanın bir boyutu var.
Lisa:Jennie şaka değil bu.
Rose:Lisa kes sesini artık güldük eğlendik bitti.
Lisa:yaa neden anlamıyorsunuz gidiyorum artık.
Jisoo:h-hayır hayır gerçek değil bu. Aptal! Bizi böyle kandırabileceğini mi sandın?!
Lisa:jisoo bunlar gerçek neden inanmıyorsunuz bana?
Jisoo Lisa'nın yakasını tutar ve sert bir şekilde;
İnanmıyorum çünkü böyle birşey imkansız inanmıyorum çünkü sen bizi yarı yolda bırakmazsın inanmıyorum çünkü sen böyle biri değilsin inanmıyorum çünkü böyle birşeyi asla yapmayacağını biliyorum inanmıyorum çünkü kardeşler asla ayrılmaz.
Lisa:üzgünüm ama bitti artık.
Jisoo:bitemez Aptal bitemez!
Bizden böyle kolay kurtulabileceğini mi sandın bizi böyle terkedebileceğini mi sandın bizi böyle üzebileceğini mi sandın APTAL!
Lisa:özür dilerim,özür dilerim
Jisoo:özür dileme Aptal!
Neden gidiyorsun. Sıkıldın mı bizden birşey mi yaptık seni kırdık mı lütfen lütfen affet lütfen gitme Lisa lütfen gitme naptık söyle Lisa bişey lazımdı ve almadık mı birşey istedin de yok mu dedik Lisa lütfen lütfen gitme kal (herkes hıçkıra hıçkıra ağlar)
Lisa:özür dilerim ama gidiyorum.
Ağlayarak ve Koşarak sahneden uzaklaşır)

Bölümü nasıl buldunuz?
Daha uzun yazmaya çalıştım umarım beğenmişsinizdir 💞💞💞

BLACK PİNK AND EXO (Tamamlanmış Hikaye) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin