Jisoo lisa'nın peşinden koşar
Jisoo:Lisa gel buraya bana cevap ver!
Bana bak bir cevap vermeden hiçbir yere gidemezsin! Bunu neden yaptığını söyle bana. Bunun bir şaka olduğunu. Söz veriyorum kızmayacağım. Tamam bu berbat bir şaka ama gerçekten kızmayacağım yemin ederim ki Lisa lütfen gel.
Lisa:jisoo yeter lütfen yeter. Bu şaka değil. Gerçek bu Jisoo özür dilerim beni affet lütfen Jisoo.
Jisoo:Hayır hayır hayyıııırrr bu bir şaka ve sen o küçük beyninle bu şakayı devam ettiriyorsun hayır Lisa hayır sen gitmiyorsun. Senin bizden başka kimsen yok. Daha küçücük bir çocuksun aklın almıyor. İnsan ailesini terk etmez. Lütfen Lisa yapma. Biz sensiz ne yaparız. Sensiz ne yaparım ben?sen benim kardeşimsin sen bizim kardeşimizsin. Hadi ablalarının sözünü dinle ve sahneye çıkıp herşey bir şakaydı diyelim.
Lisa:üzgünüm Jisoo ama bitti artık.
Jisoo:hayır bana söyle neden böyle yapıyorsun neden çıkmak istiyorsun söyle söylesene (hem ağlayarak hem bağırarak söyler) söyle dedim söylee
Lisa:yeter! Çünkü sıkıldım anlıyor musun sizden bıktım artık sizi sevmiyorum.
Jisoo:hayır yalancı. Daha doğru düzgün yalan söylemeyi beceremiyorsun.
Lisa:sakın sakın peşimden gelme.
Bu Kadar yeter şimdi o sahneye çık ve artık üç kişi olduğunuzu söyle artık olmayacağımı söyle artık Lisa diye biri yok de! İstediğini söyle ama Lisa gelecek diye bir cümleyi ağzına bile alma! Ve sakın sakın peşimden gelme. Lütfen Jisoo lütfen. (yere düşer ve ağlayarak konuşmaya devam eder)
Bugün buradan ağlayarak çıkmak istemiyorum. Beni güzel bir şekilde uğurlayın istiyorum. Beni kötü biri olarak hatırlamayın istiyorum.
Rose ve Jennie gelir
Rose: (ağlayarak) buradan güzel sözlerle mi ayrılmak istiyorsun? Ne dediğini duyuyor musun sen? Bizi çok güzel bir şekilde terk ettin birde sana dua mı edelim?
Jennie:kalk yerden ve derhal çık git burdan birdaha asla ama asla buraya gelme! Anladın mı sana kalman için asla yalvarmayacağım. Çünkü bugün burda bizi küçük düşürdün. Bizden sıkıldın ve ağlıyorsun neden ağlıyorsun bizden sıkıldıysan bizi sevmiyorsan neden ağlıyorsun neden şu anda yerdesin neden. İnsan sevmediği birini kaybetmekten korkmaz be bunun için gözyaşı dökmez. Sevmediğin biri hayatında olsa ne olur olmasa ne olur. Şimdi bir daha asla dönmemek üzere çık git burdan. Seni istemiyoruz.
Lisa:Jennie dinle..
Jennie:hayır Lisa bahane arama seni asla ama asla affetmeyeceğiz. Bundan sonra bizim için Lisa diye biri yok. sadece bir zamanlar bizi çok seven bize değer veren bizi güldüren bizimle beraber ağlayan ve bizi hiç bırakmayacağını söyleyen bir Lisa vardı ve o ÖLDÜ! Şuan o Lisa'nın yerini alamazsın ölüler dirilmez.
Lisa:Jennie. Özür dile..
Jennie Lisa'nın sözünü bitirmesine bile izin vermeden kolundan tutup dışarı doğru götürür.
Lisa:Jennie lütfen dinle, kolumu bırak lütfen.
Jennie:sadece kolunu tuttuğuma şükret şuan gerçekten çok öfkeliyim.
Jisoo:Jennie dur kendi kendine dışarı çıkabilir. Bırakalım gitsin artık.
Jisoo:haklısın. Çık ve bir daha asla ama asla geri gelme.
Lisa'yı iter ve kapıyı kapatır.
Lisa kapının dış tarafında yere oturur ve kendi kendine konuşmaya başlar. Aynı zamanda da hıçkıra hıçkıra ağlar.
Lisa:Neden böyle oldu, Allah'ım sen yardım et lütfen onları çok seviyorum lütfen bunlar bir rüya olsun ve uyandığımda bunların hiçbiri yaşanmamış olsun.
Olmaz ne kadar dua etsen bile bu böyle alışman lazım. Geç olacak ama alışacaksın. Sabret Lisa buraya tekrar geleceksin ve aynı yerde aynı zamanda ama farklı duygularla olacaksın. Onları kaybetmedin sen onlara yardım ettin onları çok sevdiğin için ve bu onları kaybettiğin anlamına gelmez. Onları geri kazanacaksın.
İçerde durumlar
Fanlar çığlık çığlığa kalır hepsi ağlıyor ve hepsi birbirinden öfkeli. Hepsi Lisa hakkında kötü konuşuyor. Nedenini bilmeden onu suçluyorlar. Onun Black Pink ve blink'lere ihanet ettiğini düşünüyorlar. Hepsi öfkeli ve kimse hiçbirşey söylemiyor. En sonda Jennie çıkıp ;
-bakın BLİNK'ler sizleri ne kadar çok sevdiğimizi biliyorsunuz Lisa'da sizleri çok seviyor.
Fanlardan biri ;
-madem bizi bu kadar seviyordu neden bize ihanet etti? Neden bizi yarı yolda bırakıp gitti hani ya hep ya hiç'ti hani birinizin yardıma ihtiyacı olsa diğeriniz yetişecektiniz? hani hep bizimle birlikte olacaktınız?
Ortalık tekrar bir sessizliğe kapılır, kimse cevap veremez ve Yg gelip şöyle der:
-bugün oldukça gergin ve berbat bir gündü bu yüzden hepinizin evlerinize gidip dinlemeniz lazım. En yakın zamanda haberi diğer ülkede yaşayan BLİNK'lerin öğrenmesi için İnternete atacağım. Şimdilik hoşçakalın.
İnsanlar ne kadar bağırsalar, çağırsalar, ağlasalar bile hiçbir işe yaramaz. Ve hepsi mecburi eve gitmek zorunda kalırlar.
Bu gerçekten insanlar için çok zor bir durum oldu. Tabi başta Lisa olmak üzere.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACK PİNK AND EXO (Tamamlanmış Hikaye)
FanfictionHiç tanımadığınız bir grubu kurtarmak için kendi grubunuzdan vazgeçer miydiniz? EXO ve BLACK PİNK TANIŞMASI ?