Güneş parlak bir şekilde yüzüme vuruyordu. Neredeyim şu an?
Neden bu çocuğa sarılarak uyuyorum? Jennie, Jisoo ve rose nerde?
Ahh hayır olamaz unutmuşum. Ne yani her sabah böyle mi uyanacağım ben? Her sabah onların adını anarak mı uyanacağım? Nasıl alışacağım ben bunlara? Ne yapacağım şimdi?
Sehun:birşey yapmana gerek yok. Alışacaksın birlikte alışacağız.
Lisa:aa Günaydın sehun.
Sehun:günaydın Lisa. Nasılsın.
Lisa:bilmiyorum iyi olmaya çalışıyorum ama yapamıyorum.
Sehun:Lisa dün söylenenlere kulak asma. Onlar fazla öfkeli oldukları için öyle şeyler söylediler.
Lisa:bilmiyorum sehun. Kafam çok karışık. Ayrıca sen dün burda mı kaldın.
Sehun:evet sana sarılırken zamanın nasıl geçtiğini farketmedim. Uyuya kalmışım.
Lisa:anladım.
Sehun:Lisa bugün gidip sana giyecek birşeyler alalım.
Lisa:üzgünüm sehun ama bugün biraz dinlenmek istiyorum.
Sehun:Ahh evet Lisa özür dilerim ben şey unutmuşum.
Lisa:önemli değil sehun.
Aa sehun senden birşey isteyebilir miyim?
Sehun:tabi Lisa söyle.
Lisa:beni diğer üyeler ile tanıştırabilir misin?
Sehun:tabi ki Lisa hatta gidip kahvaltı hazırlayalım mı?
Lisa:evet bu çok güzel olur.
Mutfağa girerler
Lisa:ne yapalım?
Sehun:bilmem ne seversin?
Lisa:hayır üyeler ne sever?
Sehun:aşk olsun Lisa benim ne sevdiğim önemli değil mi?
Lisa:senin ne sevdiğini çok iyi biliyorum sehun.
Sehun:hım o zaman söyle bakalım hobilerim arasından bir tane söyle ve en sevdiğim rengi söyle.
Lisa:koşmak(çalışmak)
En sevdiğin renk ise siyah ve beyaz.
Sehun:hıım beni ne kadar iyi tanıyorsun öyle.
Lisa:sehun hadi artık söyle bakalım ne yapalım?
Sehun:Lisa en iyisi kahvaltılık şeyler hazırlayalım bir menemen yapalım bide lahmacun isteyelim.(çocuk haklı şimdi lahmacun 😂)
Lisa:sehun sabah sabah lahmacun mu yenirmiş
Sehun:😂😂 tamam o zaman hadi bişeyler hazırlayalım çocuklar daha uyanmadan.
Lisa:tamam.
Kahvaltıyı hazırlarlar ve chanyeol gelir.
Chanyeol:günaydın.
Sehun:günaydın chanyeol.
Lisa:günaydın.
Chanyeol:ben chanyeol ve sende Lisa dimi?
Lisa:evet.
Chanyeol:tanıştığıma memnun oldum. Dün rahat uyudun mu? Alıştın mı buraya?
Lisa:şey bilemiyorum yani alışmam pek kolay olacak gibi gelmiyor.
Chanyeol:haklısın yaşadıkların kolay şeyler değildi. Ama merak etme buraya alışman için elimizden geleni yapacağız.
Lisa:teşekkür ederim ☺
Diğer üyelerde yavaş yavaş gelemeye başlar.
D.o:nasıl buldun yurdu?
Lisa:aa şey güzel bizimkinden daha büyük.
Chen:evet çünkü siz 4 kişiydiniz biz burda artık 13 kişiyiz.
Lisa:evet haklısın. Şey bana kendinizi tanıtabilir misiniz?
Lay:elbette önce ben başlıyım.
Sahne adım LAY gerçek adım ise Zhang Yixing. 1.79 boyundayım. Exo-m'nin ana dansçısıyım. İlk çıkış yaptığımızda Exo iki gruba ayrıldı Exo-k ve Exo-m olarak Exo-k koreli Exo-m Çinli üyeler ama artık öyle birşey kalmadı ve bu sistem kalktı artık. Hakkımda söyleyeceklerim bu kadar merak ettiğin birşey olursa çekinmeden sor lütfen.
Lisa:hayır teşekkür ederim. Gamzelerin çok dikkat çekici ve çok güzel duruyor.
Lay:teşekkür ederim Lisa.
Chanyeol:sıra bende sahne adım chanyeol ismim park chanyeol
Güney kore'li şarkıcı ve oyuncuyum. Exo'daki görevim rap yapmak. Boyum 1.85 😂
Lisa:wav çok uzunmuşsun.
Kris:hazır uzunluk konusu açılmışken kendimi tanıtayım adım wu yifan yani sahne adımla kris. Boyum 1.87
Çinliyim. 10 yaşında kanada da yaşamaya başladım Korece, Çince, kantonca ve ingilizce konuşabiliyorum. Ve bazı şeyler tarzım değil 😂
Lisa:vay be boyun cidden çok uzun otururken bile benden daha uzun olabilirsin. (Allah bizden almış kris'e vermiş resmen 😂)
Baekhyun:ben byun baekhyun. 1.74 boyundayım çok konuşkan biriyim üyeler fazla konuşmamdan rahatsız olurlar ama asla çok konuşuyorum diye söylemezler.
Suho:yoo söyleniriz.
Lisa:😂😂
Suho:hazır konuşmuşken kendimi tanıtayım.
Adım kim Junmyeon EXO'nun lideriyim. Bana omma derler $UHOMMA 😂 ve çok zenginim 😂😂
Chen:ben kim jongdae yani sahne adımla Chen.
Baek:evet o çok masum bir çocuk çok yardımsever 😂
D.O:ben Kyunsoo yani sahne adım ile D.O EXO'nun ana vokallerinden biriyim. Fanlar beni penguene benzetiyorlar. Chen ile aynı boyda olmama rağmen insanlara göre EXO'nun en kısa üyesi benim.
Lisa:ahhah cidden penguene benziyorsun. 😂
Luhan:adım Lu Han. Boyum 1.78. Fanlar beni kıza benzetiyorlar ama ben oldukça erkeksiyim.
Lisa:ahah evet öylesin 😂
Tao:merhaba ben panda tao. Pandaları çok severim bu yüzden takma adım pandadır. Adım huang zitao ya da sahne adımla tao Çinli şarkıcı ve oyuncuyum. İnsanlarla uğraşmayı severim 😂🐼
Lisa: pandaları çok severim onlar çok tatlılar ve sende öylesin 🐼😂
Tao:teşekkür ederim 😂🐼
Xiumin:merhaba ben kim minseok.
Aaah hayır bu çok sahne tarzında kendimi tanıtır gibi oldu her neyse 😂 sahne adım ve daha çok tanınan adım Xiumin. İnsanlar iksiumin diye okur ama şumin diye okunması lazım 😂 neyse EXO'nun en büyük üyesiyim. Onlara bir abi gibi olmaya çalışıyorum onları her zaman korumak istiyorum.
Lisa:aah bu çok güzel Xiumin onları bu kadar sevmen çok güzel bir şey.
Kai:ben kim jongin sahne adım ile kai güney koreli şarkıcı ve oyuncuyum. Kore'de en iyi erkek dansçı ödülünü aldım ve EXO'nun ana dansçısıyım.
Lisa:bu çok güzel ödül almana çok sevindim.
Sehun:beni zaten tanıyorsun Lisa.
Lisa:evet
Chanyeol:nerden tanışıyorsunuz ki?
Sehun:biz Lisa ile
Lisa sözünü keser ve
Lisa:biz sehun ile eskiden beri arkadaşız.
Sehun şekeri elinden alınmış bir çocuk gibi üzülür ve terkedilmiş bir adam gibi öfkelenir.
Sehun:Lisa biraz konuşalım mı?
Lisa;tabi sehun.
Ayrı bir odaya giderler.
Sehun:neden öyle dedin Lisa?
Lisa:sehun biliyorsun şuan bunu söyleyemeyiz hem biz şuan sevgili değiliz.
Sehun:ne demek sevgili değiliz Lisa ya ben seni seviyorum sen de beni seviyorsun ee daha ne?
Lisa:sehun beni anla lütfen seni çok seviyorum ama şuan sevgili olmamamız en doğrusu.
Sehun:neden?
Lisa:çünkü zaten hem BLİNK'ler hem de EXO-L'ler bana karşı fazlasıyla öfkeli birde böyle birşey duyarlarsa. Kendim için endişelenmiyorum ama ya sana zarar verirlerse sensiz yaşayamam ben.
Sehun:hayır Lisa asıl sana birşey olursa ben yaşamam bu yüzden çıkmazsak daha iyi olur inşAllah herşey yoluna girer ve artık üzülmezsin.
Lisa:hiç birimiz inşAllah üzülmeyiz şimdi gidelim mi bende kendimi tanıtayım.
Sehun: olur.
Üyelerin yanlarına geçerler
Lisa:hepiniz çok güzel bir şekilde kendinizi tanıttınız bunun için teşekkür ederim şimdi ben kendimi tanıtabilir miyim?
Chanyeol:elbette.
Lisa:adım Lisa Bir gün öncesine kadar Black Pink diye bir kız grubundaydım. Gerçek adım Lalisa manoban. Taylandlıyım.
Chen:wavv Taylandlı.
Lisa:evet bildiğim diler Korece,tayca, ingilizce ve Japonca. Sizleri çok sıcak buldum ve çok samimi insanlarsınız. İnşAllah sizinle çok güzel günlerimiz olacak.
Lay:inşAllah bunun için dua edeceğiz.Arkadaşlar kusura bakmayın bu bölüm biraz gecikti. Bu bölümde daha çok EXO'yu tanıttım. Çünkü önceki yazdığım sayfalarda Black Pink ile ilgili yazdığım için EXO'ya yer verememiştim bu yüzden böyle birşey yapmaya karar verdim nasıl buldunuz 💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BLACK PİNK AND EXO (Tamamlanmış Hikaye)
FanfictionHiç tanımadığınız bir grubu kurtarmak için kendi grubunuzdan vazgeçer miydiniz? EXO ve BLACK PİNK TANIŞMASI ?