Ödül Töreni

424 13 6
                                    

Lisa:
Bu sabah çok erken uyandım ama ne yapabilirim ki çok heyecanlıyım. Acaba fanların öfkesi geçmişmidir, acaba şuan hakkımda ne düşünüyorlar. Off beynimi yemek üzereyim. Çok merak ediyorum. Bugün ne olacak acaba?
Sehun:bugün çok güzel olacak.
Lisa:ahh sehun uyanmışsın.
Sehun:evet Lisa erken uyanacağını biliyordum alarm kurdum.
Lisa:sehun gidip uyu zaten bugün ödül töreni var.
Sehun:evet uyumak güzel ama sen uyumaktan daha güzelsin.
Lisa:sehun ben gerçekten çok heyecanlıyım. Ya yanlış birşey yapsam? Ya fanların bana olan nefreti daha bitmemişse? Ya benden nefret ederlerse tekrar?
Sehun:Lisa ne endişelenen birisin merak etme birde şöyle düşün.
Ya herşey yolunda giderse, ya sana olan nefretleri bitmişse, ya seni çok severlerse tekrardan?
Lisa:şuan bütün kötü düşüncelerden kurtuldum.
Sehun:buna çok sevindim.
Lisa:iyi ki varsın sehun iyi ki varsın.
Sehun:sende Lisa seni seviyorum.
Lisa:bende seni seviyorum sehun.
Sehun:o zaman çıkak?
Lisa:hee olur xöfpdğe
Sehun: oha şuan sevgili miyiz?
Lisa:yok şuan değiliz.
Sehun:ya bırak ya gidiyom ben ya xövovjdkvlbl
Birkaç saat boyunca şakalaşarak konuşurlar daha sonra kahvaltı yapıp hazırlanırlar.
Lisa:daha çok heyecanlandım şuan.
Suho:Lisa heyecan yapma sakin ol. Bugünün çok güzel olması lazım. Bu yüzden çocuklar hiçbirimiz heyecan yapmamalıyız size güveniyorum. D.O aeyego yapmayı unutma zaten her türlü tatlı görünüyorsun ama aklında bulunsun. Sehun her zaman gülümse. Kai sakın utanma. Chanyeol dikkatli ol düşüp sakatlanmayın. Baekhyun kendin ol kendinize güvenin Lisa sakın heyecanlanma sana güveniyorum bunu yapabilirsin size güveniyorum EXO fighting.
Kris:Chen sakın iki dili birbirine karıştırma. Lay yemin ediyorum eğer adını unutursan seni keserim. Xiumin
Yemeklere karışma. luhan sahnede ben erkeksiyim diye bağırıp durma Allah aşkına he he anladık erkeksisin. Ve tao aeyego yapmayı kes. Lisa sakın ha heyecan yapayım deme. Hadi yapalım şu lanet işi.
Kırmızı halıya gelirler ve fotoğraf için poz verirler.
Suho:evet çocuklar çok iyi görünüyoruz.
Sehun:hee tabii canım kdlzmswpd
Kris:beklemek tarzım değil çabuk çekde gidek.
Fotoğrafları çeken kişi:evet çekimler bitti sizi içeri alabiliriz.
İçeri girerler. Fanlar çığlık atamaya başlar. Lisa etrafa bakarken Jennie, Jisoo ve Rose'yi görür. Tabi kızlarda Lisa'yı görür. Lisa kendi kendine sessizce konuşur.
İnanmıyorum Jisoo, Jennie ve rose burda. Onları burada beklemiyordum. Ne yapacağım şimdi.
Jisoo kalkıp lavaboya geçer. Lisa Jisoo'nun gittiğini görünce peşinden gider. Jisoo kendi kendine konuşmaya başlar Lisa ona gözükmeden onu dinler.
Olamaz Allah'ım nasıl olur bu Lisa da burda. Ne yapacağım şimdi. Kardeşimi çok özledim ama ona sarılmaya iznim yok. Keşke böyle olmasaydı Lisa neden gittin neden?
Lisa:sana öyle çok söylemek isterdim ki neden gittiğimi.
Jisoo:L-lisa senin ne işin var burda?
Lisa:senin peşinden geldim Jisoo. Seni öyle çok özledim ki..
Jisoo:bende seni çok özledim Lisa.
İkiside yavaş yavaş ağlamaya başlar.
Jisoo:ağlama Lisa ağlama.
Lisa:dayanamıyorum Jisoo bugün burda sizinle birlikte bu ödül törenine katılmayı o kadar çok isterdim ki. Ama bunu yapamıyorum. Beni unuttunuz sandım. En çok korktuğum şey başıma geldi sandım.
Jisoo:şapşal seni nasıl unutabiliriz ki.
Lisa:Jennie ve rose nasıl.
Jisoo: onlar gayet iyiler Lisa. Sen ne yaptın alıştın mı? Nasıl bir grup? Seni üzmüyorlar dimi?
Lisa:hayır Jisoo onlar çok iyi insanlar ama sizi çok özledim.
Jisoo:bizde seni çok özledik Lisa.
Lisa:lütfen Jisoo, lütfen abla bir kardeş olarak senden tüm içtenliğim ile özür diliyorum. Lütfen beni affet. Bana küskün bir şekilde bakmana dayanamıyorum.
Jisoo:Lisa şapşal kardeşler arasında küskünlük olmaz. Seni tabiki affederim zaten hiç küsmemiştik.
Lisa:seni çok seviyorum Jisoo.
Birbirlerine sarılırlar.
Jisoo:bende seni çok seviyorum Lisa ama şuan bunu rose ve Jennie bilmesin.
Lisa:peki Jisoo nasıl istersen.
Jisoo:ayrıca hadi gidelim şimdi daha sahneye çıkacağız. Şimdiden başarılar.
Lisa:inşAllah kazanırsınız.
Jisoo:sizde Lisa. Hadi şimdi gidelim.
İlk önce Black Pink performansını sergiler.
Daha sonra EXO sahneye çıkar ama performanslarını sergilemeden önce Lisa bir konuşma yapar.
Lisa:öncelikle merhaba.
Ben Lisa beni daha önce bulunduğum Black Pink grubunda tanıyorsunuz.
Lütfen sadece 2 dakika boyunca beni Lisa olarak değil de bir insan olarak dinleyin. Sadece bir insan olarak düşünün. Benden sadece 2 dakika nefret etmeyin. Birazdan söyleyeceklerimi size içimden gelen en samimi hissim ile söyleyeceğim az sonra konuşacaklarımı SM bir kağıda yazıp ezberleyip burada okumam için elime vermedi bu tamamen kendi kararım. Şimdi konuşmaya başlayacağım ama öncelikle size birşey sormak istiyorum beni gerçekten dinlemek istiyormusunuz?
Fanlar biraz düşündükten sonra evet derler.
Lisa:evet demeniz beni o kadar mutlu etti ki. Öncelikle sizi çok seviyorum bu sevgim karşılıksız olsa bile sizi çok seviyorum bunu hiçbir unutmayın. Size olan sevgim asla bitmeyecek.
Lisa bizi, Black pink'i sattı bize ihanet etti gibi cümleler kurabilirsiniz. Şuan bu sahnede olmamı istemeye bilirsiniz. Benden nefret edebilirsiniz hatta ölmemi isteyenleriniz bile olacaktır. Ama bütün bunlara rağmen sizi seviyorum siz hep gülün hep mutlu olun istiyorum. Uzun zamandır korkudan dışarı çıkamıyordum. En son EXO İle sahneye çıktığımda daha hiçbirşey söylemeden insanlar bana ellerinde ne varsa hepsi fırlatmaya başladılar. O gün keşke konulabilseydim diyordum. Normalde her zaman söylediklerim için pişman olurum ama bu sefer değil bu sefer söyleyemediklerim için pişmanım. Sizleri çok seviyorum. Bu konuda alçak gönüllü olamayacağım çünkü gerçekten hepiniz benim için ayrı ayrı değerlisiniz. Hani derler ya bi kalbe sadece bir kişi sığabilir. Yalan! Ben kabime milyonları sığdırıyorum. sizi bu kadar seviyorum. Bu sevgimi sadece grup değiştirdiğim için karşılıksız mı bırakacaksınız? Hiç düşünmediniz mi neden bunu yaptı neden grup değiştirdi kim isteyerek kardeşlerini ve ailesini yarı yolda bırakıp gitmek ister ki hiç böyle düşünmediniz mi. Hiç beni anlamaya çalışmadınız mı? Beni hemen unuttunuz mu? Benden bu kadar mı nefret ediyorsunuz? Beni bilmediğiniz bir nedenden dolayı bırakacaksınız mı? Yapmayın size ihtiyacım var beni bırakıp gitmeyin.
Fanlar her ne kadar istemeseler bile hafif bir şekilde ağlarlar.
Lisa konuşmaya devam eder.
Lisa:benden hemen kurtulabileceğinizi mi sandınız?
Sizi bırakırmıyım sandınız?
Hiç göz göze gelmeyecek miyiz sandınız?
Benden sonsuza kadar nefret edebileceğinizi mi sandınız?
Bensiz bu yola devam edebileceğinizi mi sandınız?
Sizden vazgeçermiyim sandınız?
Söylesenize ne sandınız?
Bir fan ayağı kalkar ve konuşur :
-seni çok seviyorum Lisa. Seni o kadar çok seviyorum ve destekliyorum ki hiç kimse seni sevmese bile bu sevgim yeter. Senin her zaman yanında olacağım. En çok ihtiyacın olduğu zamanda seni yalnız bıraktığım için özür dilerim abla beni affet lütfen sen benim ablam gibisin hiç konuşmadık hiç sarılmadık hiç yüzyüze gelmedik ama her zaman kalbimdeydin ve her zaman kalbimde kalacaksın.
Herkes sessizlik içerisinde kalır ve 2 dakika sonra alkış sesleri yükselir. Ve bütün Fanlar seni seviyoruz Lisa diye bağırmaya başlarlar.
Fan:lütfen ağlama Lisa.
Lisa:özür dilerim ama bu sefer mutluluktan ağlıyorum sizinle tekrar birlikte olduğum için beni tekrar sevdiğiniz için o kadar mutluyum ki kelimelerle anlatamadığım için gözyaşlarım ile anlatabiliyorum. Lütfen benden nefret etmeyin. Birazdan size nasıl dans ettiğimi göstereceğim şimdiden anlaşalım daha yeni bu dansları öğrendiğim için fazla gülmeyin.
Sizi çok seviyorum iyi ki varsınız.
Fanlar gülümser ve "seni çok seviyoruz Lisa iyi ki hayatımızdasın" diye bağırırlar.
EXO şarkılarını söyleyip dans eder çok eğlenceli bir gün olur ama dans esnasında Lisa'nın ayağı takılır ve tam düşecekken kai onu tutar ve Fanlar "LİSKAİ" diye bağırır. Lisa o mutluluk hali ile birşey anlamaz.
Çünkü o an sadece fanların mutluluğunu düşünür ve çok mutlu olur.

Lisa'nın konuşma yaptığı Bölüm Christina perri - human şarkısı ile okununca daha bi güzel oluyor 💞

BLACK PİNK AND EXO (Tamamlanmış Hikaye) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin