Lisa

577 17 1
                                    

Lisa'nın ağzından anlatılır ;
Şuan gerçekten berbat bir haldeyim. Bunu nasıl kabul ederim ben. Başıma neler gelecek acaba. Bunu insanlara nasıl açıklayacağım. Kardeşlerime nasıl açıklayacağım?
Yapmak istediğim tek şey oturup bir yerlerde saatlerce ağlamak. Ağlayınca bütün acılarını üstümden atıyor gibiyim. Rahatlıyorum. Geçtiğini sanıyorum ama geçmediğini biliyorum sadece kendimi teselli etmeye çalışıyorum. Bunu yapmak zorundayım çünkü kardeşler dünyadaki en güzel en önemli en değerli insanlardır. Benim 3 tane kardeşim var Jennie, jisoo, Rose
Biz neredeyse birlikte büyüdük. Tanışalı 5 yıl oldu ama sanki doğduğumdan beri yanımdalarmış gibi hissediyorum. Ve bu his sadece özel insanlarda oluyor. Keşke onları onlar için bırakmak zorunda kalmasam. Aslında hata yaptım,daha 5 saniye sonra ne olacağını bilmeden yıllar sonrasının hayalini kurdum. Bu yüzden kaybediyorum. Ama ya benden vazgeçerlerse? Ya onlar bensiz olamaya alışırlarsa? Ya geri dönmek istediğimde beni kabul etmezlerse? Allah'ım sen yardım et nolur. Gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum. Onlara geçirebileceğim sadece 2 günüm var ve bu iki gün benim için çok değerli. Bu yüzden bu iki günü çook güzel geçirmem lazım. Eğer onlara gruptan çıkacağını söylesem bu iki günümü tehlikeye atmış olacağım bu yüzden onlara daha sonra söylemek istiyorum. Şimdi iki gün içinde yapabileceğimiz şeyleri düşünmeliyim. Ama önce gidip Yg ile konuşsam iyi olur.
Lisa:iyi günler efendim girebilir miyim?
Yg:tabii Lisa gel otur.
Lisa:hayır efendim oturmayacağım sizden bi konuda izin almak için geldim.
Yg:tabi Lisa söyle nedir?
Lisa:efendim bana iki gün vermiştiniz
Ben bu iki günü kızlar ile gezerek geçirmek istiyorum.?
Yg:tabi Lisa bunun için izin istemene gerek yok.
Lisa:çok teşekkür ederim efendim.
Yg:rica ederim. İstediğinizi yapın bu iki günde. Unutmayın hepiniz benim çocuklarımsınız. Sizleri çok seviyorum. Size asla zarar vermek istememem inan böyle olmasını asla istemezdim.
Lisa:biliyorum efendim ama bunu kızlara nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum.
Yg:blink'lere söyleyeceğin zaman kızlarda öğrenmiş olur. Zaten iki gün sonra konseriniz var. Konser bittikten sonra herkese açıklarız.
Lisa:peki efendim şimdi gitmem lazım hoşçakalın.
Yg:görüşürüz Lisa.
Odadan çıkar
Bugun zaten akşam oldu yarın ilk iş kızları kaldırıp lunaparka gitmek olacak. Sonra hamburger yemeye sonra bowling oynamaya sonra pizza yemeye sonra alışveriş yapmaya sonra ramen yemeye ve son olarak yurda geri döneriz. Ertesi günü sonra düşünürüm.
Herkese iyi geceler ❤

BLACK PİNK AND EXO (Tamamlanmış Hikaye) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin