*Azaan*Mjhe kuch bhi smjh nahi araha tha ke akhir ye chits laga kr Akaash aka Huzban kya sabit krna chahta hay,
Ye ke wo mjhse mohabbat krta hay?Agar aesa hi hay tw usmai itni himmat kiun nahi hoti ke pehle ke rawayyon ki maafi mange akar mjhse aur phir ....
Ahh! Pata nahi mera dimagh bhi kin samandaro ki gotakhori krta rehta hay,aur mjhe tw Sajid ke bare mai sochna chahye.
Srf 6 mahine hain hmari shadi ko,aur mjhe tw chahye ke final exams ki tyari karu! Grammar ko extra time du,jbke mjhe pata hay arabic ke root words main mjhe kitni shadeed koft hoti hay! Baji se kahu ke mjhe extra extra practice ke liye den,lekin main hu ke in fazool cheezon main phans kr beth gyi hu,huhh!!!
************************************
Hira: "Kis se akele akele main barbara rhi ho? Kheryat tw hay,pagal wagal tw ni ho gyi? "
Apaaaaaaaa,ap agayeen phir se? Chlo achi baat hay,zara thore din ruk kr ammi ki help krdya karain kitchen main take main apna prh saku.
Hira: " Arre bewaqoof,main islye thori na ayi hu.Main tw dr k pas jane kw liye ayi thi,routine check up tha "
Oh,main smjhi yahan mere liye ayi hain.Ke behn ke exams hone wale hain tw uski kuch help hi krdu,lekin nai apko kahan pata hay ke behnon ka pyar kya hota hay,behnaiyat kya hoti hay,apas ki dono ki mohabbat kya hoti hay
Hira: " ho gyi ap shuru madam? Zara sa luqma mila nai mila hojati hain shuru,taqreeri programme ke sath.Behn ka khyal tha isilye sedhe idhr ayi hu. Wrna ghr main baqi sbko bata deti ke ap khala bnne wali hain. Huhhh! "
Ek hazaron main meri behna hay,
Phoolon ka taaron ka
Sbka kehna hayApaaa! Ma sha Allah main boht khush hu,chalo is bahane kal ki madrase ki chutti.
(Sach main pagal hay ye lrki,abhi ghussa ho rhi thi aur abhi dekho kese mera hath pakar k gol gol ghuma rhi hay,jese hum bchpan main khelte thay!)
Kin sochon main kho gyi apaa?
Baby ka name main hi rkhugi aur main ne sochlya hay agar bhanji hui tw....
Hira: " Bus Bus Bus! Overexcited na ho ab zyada,ammi ko batana hay wrna wo naraz hojayegi.Aur Danish ko tw maine btaya hi nahi.Ek minute,abhi call krti hu! Aur tum pls chup rehna haaaan,beech main kuch boli na tw dugi kaan ke niche do chapair,ayi smjh! "
************************************
Assalam.O.Alaikum Danish,mjhe ap se kuch kehna hay.
Wo yaad hay ap bachpan main boht cerelac khate thay,aur phir apni nappy pe gira dete thay kiuke uska flavor apko pasnd ni hota tha hahahaha aur wo pata hay mamma ne apki clip bnai hui thi aur phir mjhe dikhai bhi thi....
...
...Danish?
" ......... Mjhe smjh nahi araha ke ab mai kya kahu,tumse darru ya tumhe hosla du! Kiuke mere dost tum ye jante ho ke tumhari usse mohabbat us masoom ki jaan bhi le skti hay "
Danish mai chahta hu ke pls tum ye baat Azaan ko filhal nahi pata lgne do,main ye tumhe bhi nahi btana chahta tha lekin 6 mahino ka time bohat kam hay.
" Tum fikr kiun kr rhe ho aur darr tw tm rhe ho jbke ulta hona chahye tha,mjhe apna koi stunt tw dikhao jinno wala "
Danish???
Kya batein ho rhi hain aur ap meri call receive krke ye kesi oot patang batein kr rhe hain,kon hay wahan per?
Danish?
" Acha bhai dekho main tumhe ghussa nai dilauga ab,ab tw waqae mjhe tmse darr lgna chahye. Achi bat hay Hira ko bata kr dara dara ke mazay luga "
Danish tum tfreeh ni lo yar,aur mjhe ghussa agaya na tum pr bus phir tm kher manana apni!
" Ohh main darr gya,mammaaaa bachaooo mjhe jin pkr lega! Chal bara aya mjhe darane! Tum mere purane dost ho aur mjhe apna wada yad hay,main tumhara dost pehle bhi tha aur tumhara sach janne ke baad bhi rahuga.Aur main apni traf se poori koshish kruga ke Azan ko ye bat pata na chale. Lekin tmhe Allah ka wasta yar pls usse bakhsh do,tumhara ishq jan lewa hay uske liye! "
Main uski jaan kiun luga,mohabbat krta hu main usse! Bus isi wjah se darta hu yahi ek deewaar hay meri mohabbat ke agay,ke main Jin hu aur aesi mohabbat krta hu ke wo jal jaye meri mohabbat se magar aesa hua tw mai jal jauga kiuke main usse aese dard nai de skta!
Danish,sai waqt ane par main Azan se miluga aur usko apne bare main bhi batauga.Lekin mjhe ye sb inhi 6 mahino main krna hay aur baad ki batein bad main sochi jayegi.Hum main se koi bhi insaano se pyar nahi kr skta aur agar wo kr leta hay tw wo uske liye khud bhi saza hoti hay kiuke wo tarapta hay,sisakta hay ke wo mohabbat hasil nahi kr skta aur dusri traf apni mohabbat ko jalta hua dekh kr khud bhi jal jata hay...
....
....
....************************************
*Hira*
Mjhe ye baat Azaan ko batani hogi!
Ke wo 6 mahino main nahi exam hote hi shadi krle,wrna uski zindagi ke liye bohat khatra ho skta hay.Maine jo bhi suna hay,mjhe apne kaano pr yaqeen tw blkl nahi araha lekin conversation sun kr aesa bilkul bhi nahi laga ke ye dono mazaq kr rhe hain.
Iska mtlb Huzban/Akaash waqai main Jinn hay,aur isilye wo dikhai nai deta jb chits lagata hay ya koi gift deta hay.
Ya tab jab wo sajid ke roop main akar azaan se milta hay.Azaan!! Azaaaan,kahan ho tum?
Azaan: Kya hua apa,kiun chilla rhi ho,baat ho gyi kya danish bhai se?
Hira: Haan,..
Wo keh rhe thay ke Sajid ko Canada shift hona hay isilye wo chahta hay ke tum abhi hi nikah krlo,mtlb tmhare exams ke khtm hote hi.
Azaan: Kya?
Lekin apa ye kitna ajeeb sa notification bheja hay un logo ne at least sai se akar baat tw krte? Aese kese hum ek do hfte main tyari krege? Aur mere exams ka kya,wese hi main concentrate nai kr pa rhi thi Arabic pe aur ab ye nayi museebat?
Hira: Museebat hi smjhlo Azaan,lekin tumhara shadi krna bohot zaruri hay!
Kiuke Huzban tmhare piche aese pr gya hay ke wo jan le kr hi chorega tmhari agar tum ne usse shadi nahi kari tw!
Hira: Main ye sb ammi se baat krugi,filhal pehele Danish ko ajane do.
Azaan: main huzban se shadi krna chahti hu! Manzoor hay mjhe,magar istrah jldi jldi main exams ke beech sar pe sawar ho kar main Sajid se hrghiz shadi nahi karugi!
Hira: tum sathya gyi ho,bohot grammar grammar krlya.ja kar so jao thori der!
YOU ARE READING
[DEEWAAR- The wall of Love] ✔ J.Series
SpiritualKya Ye deewar mohabbat ki aar mai ayegi? Ya mohabbat ko apni aar mai legi? ********************* * Ek kahani mohabbat ki aesi bhi :) * Jab koi mohabat mai dagha de, Aur koi mohabbat se wafa kare, Jab koi dard ki wajah bane, Tw koi marham ki dua bane...