-28-

236 28 31
                                    


Mjhe samajh nahi aya ke ye mere sath ek ke baad ek kiun museebatain paish arahi hain.Kya Allah meri azmaish le rha hay?

" Ap aesa kuch nahi karege Paa.Main ne Azaan se mohabbat ki hay,aur phir uski mohabbat ne mjhe Allah ki mohabbat main dal dya... "

' TUJHE KYA LAGTA HAY TERI UDAS SHAKAL DEKH KAR MAIN APNA BADLA BHOOL JAUGA? TU YE KESE BHOOL GYA KE MAINE TUJHE APNE JAMAT SE CHUPA KAR PAALA POSA,JAB KE HMARE CHACHA JANTE THAY KE TU APNI MAA KI TRAH HI DAGHA KAREGA. ISLAM QABOOL KREGA AUR HMARI NAAK KATWA DGA.JBSE TU BHAGA AUR ISLAM QABUL KRKE NAYI ZINDAGI BASAR KRNI SHURU KI,MERI ZINDAGI KO JAMAT WALON NE JAHANUM BANA DYA! KYA TUJHE APNE PAA KA ZARA BHI GHAM NAHI? '

" Nahi Paa... Aesa kuch nahi hay... Main ab bhi ap se utni hi mohabbat krta hu hitni bchpan main krta tha... Main lekin... Lwkin aab main sbse zyada apne mazhab se mohabbat krta hu,Usse mohabbat krta hu jisne mjhe mere Rabb ki traf rujuh krne pr gher iradi tor pr hi amada kya... Main ap se bhi mohabbat krta hu Paa,lekin main wapas Kafir nahi hoskta... ''

' TW PHIR THEEK HAY IS BAT KE LIYE TAYYAR HOJA KE TERI AZAAN AB MERI HOJAYEGI.MAIN USSE TRPAUGA,ITNI AZIAT DUGA KE USKI AZIAT KO DEKH KR JO TUM TARPO USSE KUCH MJHE SUKUN MILAY. '

Aur phir wo wahan se ghayab ho gye.

Main ro rha tha aur zameen pr gir kr,munh asman ki traf uthaya hua tha... Alfaz nahi thay,par mera Allah janta tha ke main Usse kya keh rha hu...

************************************

Assalam.o.alaikum Azaan? Tum pls jldi si tyyar hojao... Baba ko hum baad main btayenge.Main tumhe le kar kaheen nikalna chahta hu.Wrna hamari mohabbat khtre mai hay...

Walaikum Assalam... Huzbaan? Kya ho gya? Apki awaz itni tooti hui kiun lgrhi hay? Aur ye ap kya keh rhe hain? Kal hi tw bus hmara nikah hay aur phir rukhsati bhi hojayegi,phir apka aesa kehna mjhe kuch smjh nahi araha?

Abhi main apko kuch samjha nahi skta Azaan,ap pls wesa krye jesa main keh rha hu.Apko mjh pr bharosa hay na? Main apke baba tak ye pegham pohncha duga aur iski wajah bhi zroor btaunga lekin pls pehle yahan se chlo...

Arre Hua kya hay ye tw btayen? Ap istrah mjhe tashweesh main daal rhe hain.Kal tk sab sahi hogya tha,ab aesa kya hua achanak phir se ke hm pr ye musibat agayi?

Azaan woh Sajid! Woh chahta hay ke tumhen mjhse cheen le aur wo iske liye kisi bhi jad tak ja skta hay... Tum.. Tum nahi janti usse!

Main usse janti hun! Wo aesa kich bhi nahi krakta,usmain itni himmat hi nahi ke kuch kare!

Axha,Azaan ab bus pls aur sawal jawab mat kro Khuda ke waaste meri baat mano aur fatafat tyyar ho kr niche ajao aur haan... Tum abaya ksi aur tareeqe se lena,taqe kisi ko pata na chale ke wo tum ho...

Acha main aesa krti hu koi brri si chadar aurh kr ajati hu... Lekin...

Lekin kya Azaan?

Azaan?

Ap jawab kiun nahi de rhi?

M... Main wahan araha hun! Main apko kisi bhi qism ki tkleef main nahi dekh skta,harghiz nahi...

************************************

Wahan pohoncha tw...

Mere hawas kho gye jese,samne bohat dardnak manzar tha... Wahi hua tha jiska mjhe shak tha... Lekin paa aese kiun...

Kiun kya aesa ap ne Paa,Kiun??????

Meri Azaan zameen pr bilkul bejan parri hui thi.Uske baal sare khule huay thay aur hulya aesa tha ke main bhi nahi dekh skta tha lekin mjhe uski hifazat krni thi... Woh neem brhana,apne jism ko hathon se samete huay apne anchal se dhanpne ki koshish main thi jbke Paa... Nahi ab tw main un se koi rishta nahi rkhuga...

Main ne kbhi aesa socha bhi nahi tha ke Wo apne naam or martabe ke liye apne bete ko hi istrah saza denge.Aur ye saza? Sza mjhe milti tw phir bhi shayad main unhe apne walid ki roop main manta lekin ab... Ab harghiz nahi! Aese kirdar ka malik mera baap nahi ho skta,acha hi hua jo mai unko chor kr chla aya... Mazhab tabdeel kya,wo gumrahi ki zindagi chori... Ab mjhe kmse km ye asra zaroor hay ke koi zulm ki srhadain hi kiun na paar krde,mera Allah mera sath hmesha dega... Us ne mjhe hidayat di,Usne mjhe Azaan se milwaya,Us se ...

Ahh meri Azaan... Main ne apni ankhon ko moond lya aur uske qareeb ja betha.Bistar pr hi uska barra sa chadar prra hua tha,jo wo aurh kr aane wali thi... Mere sath... Meri Azaan... Kiun kya aesa Ap ne Paa? Mjhe itna tw pata tha ke unho ne isse chua nahi hoga,lekin... Meri Azaan ko haya ke parde se cheer kr bahar khencha tha...

Mere ansoo thay ke zabt ke daire main ane ko kisi soorat tyyar hi na thay! Main roye ja rha tha,jbke insano ki dunya main agar aesa hota tw yahi kehlaya jata ke Tum tw mard ho... Mard nahi rote...  Shukar hay main insan nahi ...

Azaan ko maine sirf hatho ke zrye mehsus krte huay uske gird chadar ko lapeta aur aik khat Ahmed sahab ke naam se likh kar waheen bister pr chor dya,ab main Azaan ko apne sath le ja rha tha.Main janta tha ke Azaan par jo bhi hua uska asar uske zehni halat ke liye bilkul muzir tha,islye main chahta tha ye baat kisi ko maloom na parre.Main usse apne ghar le ja rha tha,apni dunya main... Yahan se door... Mjhe afsos hay Azaan ke hmari shadi sbki mojudgi aur unki duaon ke saaye tale nahi ho sakegi,lekin main tum se waada krta hu main tumhare ghar walon se tumhe jald milwauga aur tmhare ansuon ko main khareed kr apni khushyon ke daam main le lunga.

Jinnat ki dunya main lejane ke liye mjhe bohat kathin azmaisho se guzarna hota,kiunke main ek insan ke sath shadi krne wala hu... Islye wahan insano ka ana mayub smjha jata,aur kaheen kisi bure jin ki nazar is pr prti tw phir iski jaan aur izzat ko mazeed khtra ho skta tha islye main isse wapas apne sath Cape Town leja rha tha

Main tum se betakalluf nahi huga,Azaan. Mjhe pata hay ke tum ek naik seerat aur bahaya lrki ho,main tumhari izzat ki paasdari khud karuga... Aj se abhi se... Main wada krta hu...

[DEEWAAR- The wall of Love] ✔ J.SeriesWhere stories live. Discover now