KANLI SİYASET (DR. HARRİSON'UN BLOĞUNDAN GİZLİ BÖLÜM)

210 23 1
                                    

Bu olayı yazma konusunda çok kararsızdım. Ama arkadaşımı bukadar etkileyen bi olayı bunca tehdite rağmen yazmaya karar verdim.

       Kışın en sert geçtiği dönemden geçiyorduk. Okuldan sırılsıklam döndüm eve girdim Ayaz sanki zamanı biliyormuş gibi girmemle 2 bardak sıcak çikolata doldurdu  oturdum ve içmeye başladım. Ayaz yanıma oturarak gazete yi bana verdi 'bu olay ilgimi çekti' dedi gazeteye baktım başbakan adayı Mahsun Karlıoğlu Erzurum a konferansa giderken kazayla arabası bozulmuş ve donarak ölmüşler. Ben bunda garip bişey görememiş ama çok üzülmüştüm çok sevilen bi insandı.Arkadaşım şüpheciydi telefonuna gelen mesaja baktı ve heyecanla bana gösterdi resim vardı olay yerinin arabanın içinde cesetler duruyordu. Şoför arabanın dışında donmuştu ön koltukta  koruma arka koltuktada  2 koruma vardı soldada Mahsun bey in cesedi vardı.

Ayaz: Ah Harrison. Bakıyorsun ama göremiyorsun.Seçimlere 3 ay var ve ani bi konferansla erzurumda üniversiteye konferansa gidiyor yoğun istek üzerine ve dikkat et Mahsun bey in eli telefon tutar gibi donmuş demekki herşey kayıtlı telefonda.

Arkadaşım küçük ayrıntıları çok iyi görmüş ve teori oluşturmuştu.gelen ikinci mesaja baktı ve

Ayaz: Telefonu yokmuş ortalıkta katilimiz dikkatli demek.

Ayaz biraz daha düşündükten sonra gülerek bana döndü Ve 'biraz üşümeye ne dersin Harrison ' dedi anlaşılan uzun bi hafta bizi bekliyordu.....

Trene bindik. bizim odamızın önünde Ayaz ı görmek isteyen insanlar doluşmuştu bloğum çok tutmuştu ve bu beni şaşırtıyordu insanlar Ayaz'ı merak ediyor ve konuşmak istiyordu iniceğimz yerde camdan çıkmak zorunda kaldık ve yola seyahat otobüsüyle devam ettik.yaklaşık 1 saat sonra Erzurum'a vardık gerçekten buz gibiydi Ayaz için çalışan başkomiser Fırat Bey bizi karşıladı ve bizi olay yerine götürdü.Ayaz dikkatlice heryeri inceledi. bize döndü.

Ayaz: Mahsun bey 'in el açıklığı 4 cm ve tek düğmesi olan bi telefon arıyoruz Iphone 5s bu tarife uyuyor ve camda çatlak olması lazım yerde çok az bi cam kırığı var. Şimdilik gidebiliriz

 Fırat Bey bizi otel odamıza kadar eşlik etti. odada yatağa oturdum Ayaz şüphelendiği kişileri inceliyordu aralarında bitanesi dikkatimi çekti o olamazdı Ayaz ı uyardım

BEN:ciddimisin bu adam olamaz.Halk adamı içimizden biri.

Ayaz: En ufak şüpheye yer yok.

Ayaz çalışırken ben aşşağıya kahve içmeye gittim. kahvemi alıp masaya oturdum.birtane kadım geldi ve yanıma oturdu konuşmasından anlaşılan Türk değildi 

-Merhaba ben Jessica

BEN:Murat. Türkçe ni geliştirmen lazım jessica

Jessica:okey. kendinden bahset tanışalım ozman 

soruyu sorarken eliyle 2 bira istedi şuan içmemem lazımdı ama çok kibardı ve onu kıramadım.

Jessica: burada ne yapıyorsun.

BEN: arkadaşımla mahsun bey in cinayetini araştırıyorduk.

derken 4.kadehi içiyordum

ve biyan uyumuşum kalktığımda masada uyuyakalmıştım. Herşey rüya gibiydi zorla odama gittim. Ayaz beni görünce ayağa kalkarak dalga geçerce.

Ayaz.:kötü bi randevumuydu.

BEN:hatırlamıyorum bile.

Yatağa attım kendimi.Ayaz yanıma çöktü.

Ayaz: Hazırol yarın Başkent te olucaz Mahsuun Bey in cenazesinde katilini ortaya çıkartıcam ve kim olduğuna inanamıcaksın.

BEN: Delil varmı.

EFSANE DEDEKTİF (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin