KARŞILAŞMA

143 21 2
                                    

BU BÖLÜM 3. KİŞİ AĞZINDAN YAZILMIŞTIR.....

Kadın elbiseleri tek tek deniyor arkadaşından yardım alıyordu. En sonunda birtanesini kendine yakıştırdı. Arkadaşıda onay verdi o elbiseyi seçmişti..

Ayaz düşünceli bir şekilde koltukta oturuyordu. Harrison elinde bir takım elbiseyle girdi. 

Harrison: Dostum 2 saat sonra randevun var  ve sen hala düşünüyorsun

Ayaz: Randevu senin uzmanlık alanın sevgili dostum, ben iş için gidiyorum. Yani bir duygu barındırmıyor.

Nekadar ısrar etsede Ayaz, Harrison onu ikna etmişti hazırlanıp çıktı yarım saat sonra büyük villadan içeri girdi. Hizmetli Ayaz'ı misafir odasına götürdü. 2dakika sonra  kadın girdi. 

- 2 Dakika erken gelmişsiniz Ayaz Bey. Tüm işim belirli vakitlerdedir günlük programım randevularım var ne 2 dakika erken gelebilirim ne de 1 dakika geç çıkabilirim

Ayaz: öyleyse 1 saatimiz var konuya hemen girseniz iyi olur.

-Beni arıyormuşsunuz. Rakibinzle tanışın diye çağırdım.

Ayaz: Sizi bu görüşmeyle tam tanıdım.

- yoo size tanıtmak istediğim beni tanıdınız.

Ayaz: Bu oyun karşılığında Fatih Atalay size ne verdi.

Kadın çantasından silah çıkarttı ve Ayaz'a doğrulttu.

-Seni istedim Ayaz Katar.

Ayaz:  Sen elini kirletmezsin Bayan Lydia

Lydia silahı geri yerine koydu ve gülümsedi

Lydia: siz düşündüğümdende zekisiniz. ismimide öğrenmişsiniz. Ama şunu bilin Sizi öldürmememin sebebi sizi öldürürem bu dünyada rakibim kalmaz.

Hizmetli Türk kahvesi getirdi ve çıktı Ayaz kahveden bir yudum aldıktan sonra devam etti.

Ayaz: teklifinizi kabul ediyorum sizi ciddiye alıcam. 

Biraz sessizlikten sonra.

Lydia: peki yeteneklerini neden çıkarlarına göre harcamıyorsun. 

Ayaz: Çünkü ben bencil değilim Görünüşe göre sizde değilsiniz maske takıyorsunuz.

Lydia: nasıl yani.

Ayaz: Saatiniz doldu sizi daha fazla tutmiyim

Ayaz kapıya yöneldi çıkmadan önce son bi kez arkasına döndü 

Ayaz:bana tüm duygularınızı öldürdüğünüzü söylemiştiniz, O halde neden tedirginsiniz.

Bayan Lydia kendini bozmadan gülmeye devam ediyordu , Ayaz evden ayrıldı. Kendi evine vardığında gece olmuştu. DR Harrison onu merakla bekliyordu Ayaz ı görünce hemen ayağa kalktı.

HArrison: nasıl geçti görüşmeniz.

Ayaz: kadın tam bir yürüyen zeka. Yerdeki küçük çöpü bile kasıtlı koymuş bilinçaltıma mesajlar koymaya çalıştı normal bir insan olsa orada diz çökerdi.

Harrison hayalleri yıkılmış bir şekilde geri yerine oturdu.

Harrison: eee şimdi dava varmı

Ayaz: var Harrison ama bu dava için bana biraz müsade etmelisin düşünmeliyim.

Ayaz odasına girdi gözlerini kapattı ve düşünmeye başladı.....

Ertesi gün Harrison erkenden üniversiteden dönmüştü Ayaz ortalıkta yoktu salona girdi ve yerdeki gazeteyi eline aldı ilk sayfada gördüğü haberi okudu ' Villada nedensiz yangın' Bu Bayan Lydıa nın eviydi...

EFSANE DEDEKTİF (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin