Dostum 2 ay geçmesine rağmen odasından yemek haricinde çıkmıyordu. Yemeğide sessizce yiyip kalkıyordu. Zekasıyla oynanması onu çok yıpratmıştı. Bundan önceki yazıma inananlardan gelen güzel mesajların dışında inanmayanlar televizyonda sosyal medyada dostum hakkında ileri geri konuşuyordu. Postacı yine Ayaz a posta getirmişti bu yine bi davaydı ama Ayaz ilgilenmiyordu. açıp okumaya başladım
-Sevgili Ayaz Katar oğlumun size attıgı mesajları gördüm. Siz cevap vermesenizde o bildiğini yapıp arkadaşıyla o korkulu eve girmiş. Oğlum çıkamadı o evden yaşıyomu oda belli değil tek ümidim yaşıyorsa bile bi mezarı olsun ne olur gelin ayrıntıları gelirseniz anlatırım.
kağıdı Ayaz'ın odasına alttan attım ümitsizce, ve çay içmeye başladım. Ayaz ın kapısı açıldı heyecanla ayağa kalktım arkadaşım bana yaklaştı.
Ayaz: paslarını dökmeye hazırmısın Harrison.
ayağa kalkıp dostuma yaklaştım.
-önce sakallarını kesip duş almalısın sevgili dostum.
1 saatlik bir çaba sonucu eski halimize dönmüştük. Ev sahibimizden uzun bi istek sonucu arabasını kiraladık. yola çıktık olayı tam olarak bilmiyordum.
BEN: eee olay nedir.
Ayaz: daha önceden sosyal medyadan meraklı bi genç bir evden bahsediyordu. 20 yıl önce gelin 2 yaşındaki ikiz çocuklarını öldürmüş sonra ailedeki herkezi öldürüp intihar etmiş bundan 15 sene sonra saf bi aile taşınmış küçük çocuk geceleri biriyle konuşmaya başlamış aile ilkten çocuktur demiş ama bir gece ailedeki herkez kaybolmuş bir hafta arayla ailedeki bir kişinin ceseti ortaya çıkmaya başlamış hee şuda var bu gelin intihardan önce bu ev sahiplidir yazmış kanıyla camlara, Annesi tam zamanında aramış çocuk 2 gündür kayıp tahminimce 5 günü var.
BEN: annesimi? babasıda olabilir isim yazmıyordu.
Arkadaşımın o kağıttan çıkarımlar yaptığını biliyordum banada anlatsın diye kendimi saf a vurdumki cevap gecikmedi.
Ayaz: olamaz.yazı özenle yazılmış yazarken bikaç damla göz yaşı kağıdın sağ üst köşesine damlamış bundanda yazarın solak olduğu anlaşılıyor duygulu bi yazı buda yazanın kadın olduğunu belirtiyor, bu durumda çok güzel yazmış harfler dik ve anlaşılır hitabette etkili buda üniversitede edebiyat bölümü okuduğunu öğretmenlik yaptığı varsayımına getiriyor farkettiysen kağıda baharat ve yağ kokusu sinmiş buda kadının çalışmadığını ev hanımı olduğunu gösterdi peki bukadar okumuş biri neden çalışmaz ya kocasının isteği üzerine yada maddi durumları baya iyidir. Tabi ülkemizde atanamama durmuda var onuda göz önünde bulundurdum ama kadın 35 yaşlarından büyük oğlu 16 yaşında o yüzden bu şıkkı egledim.
Arkadaşımın bu yeteneği beni adeta büyülemişti bir kağıttan bukadar şey görmek gerçektende büyük bir yetenekti. Yolumuzda baya az kalmıştı.
BEN: Neden bu dava Neyi ilgini çekti
Ayaz: bir insanın hayatı söz konusu. Benim mesleğim dünyada tek olabilir ama bu meslekte insan hayatı önemlidir tek bir insan bile hayatını feda etmen için geçerli sebeptir.
Kasabaya giriş yaptık gerçekten çok ürkütücü bi hava vardı,içimde bir korku vardı Ayaz ise cesaretinden hiçbirşey kaybetmemişti mektubu yazan kişinin evine geldik büyük bir köşktü
ŞİMDİ OKUDUĞUN
EFSANE DEDEKTİF (TAMAMLANDI)
Teen FictionÇözülmesi en zor suçlar, nedensiz işlenenlerdir...