MERABA :)) daha yeni yazmaya basladim ben on soz yazmayi sevmem cunku hicbi zaman on soz okumadim :D neyse bence hikayeye gecmeliyiz cok sıkmak istemiyorum sizi :))
O BENIM !
Ben ırmak yildiran gercekten yildiran bi insanim soy adima cok uyuyorum bazen ben bile kendimi yıldıriyorum . cok asi bi insanim tuttugunu koparan ve inatci bh yonlerim guzel mi bilmiyorum ama şunu cok iyi biliyorum BEN HIC ASIK OLMADIM.
ask nasil bisey ? acitirmi insanin canini ?
onada soz gecirebilirmiyim ? bu asiliğim aşk icinde gecerli olurmu ? inadim onada gecermi ? aslinda aklimda cok soru var . ben kendime inanan ve guvenen bi insanim ve bana ayak uydurabilecek kisilerden hoslanirim yani ben hırçın ve asisem benimle birlikte olan kişi sakin ve uysal olmasi gerekir ki birbirimizi tamamlayabilelim. insanlari pek sevmem .onlar cok garip yaratiklar bende dahil olmak uzere. bende garibim bunun tersini soylemiyorum. ama garipligimi hep yanliz yasamak isterim. annem babam ve abilerim , hepsinden uzak durarim odamdan cikmam. telefonuna gömülmüş bi salagim ben. salak ama asi . oh olamaz melisten mesaj var 'yarin geliyosun dimi ?'
hayiiiir olamaz ben onu tamamen unutmusum birlikte alisverise gidicektik .
oysaki anneme bile daha sormamistim .
hoş sorsam ne yazarki izin verse bile gunlerce soylenecek ....
sakince odamdan ciktim ve merdivenlerden asagiya dogru yavas yavas inmeye basladim . merdivenin hemen saginda oturma odası vardi butun aile oturmus televizyon izliyorlardi . oturma odasi merdivenden inen kisi gozukecek sekildeydi . bi anda butun aile hayretler icerisinde bana bakti salak abim sessizligi bozdu ve
'ooo ırmak hanim bizimi gormeye gelmis'
diye alayli bi sekilde soylendikten sonra ciddilesti
'ne istiyosun cabuk soylede sonra git aile huzurumuzu kacirma' dedi aslinda onun bu soyledigini bora abim yani buyuk abim soyleseydi cok koyardi ama can abim benimle hep ugrasirdi o guzden hic koymadi. sonra annemi yanima cagirdim annem ufak bi söylenmeden sonra ayagi kalkip yanıma geldi ve ani bi sekilde sordum anne nolur gidiyim melisle alisverise noolur noolur dedikten sonra babana sor cevabi geldi ve babamin yanina gittim ve babama yalvardim ve babam izin verdi oha bi dakka ya babam izin vermişti o anda babama sarilip delice dans etmek geldi icimden ama babam ciddi bi insandi yani onunla oyun oynamadim hic . yada babamin sirtina binmedim her cocuk gibi . babam is adamiydi ve isindeki ciddiyeti evdede bozmazdi . neyse odama geri cikarken can abime bir bakis attim .
ve kulakligi takip uyudum.
sabah erken kalkip duş aldim ve saclarimi duzlestirdim hafif bi makyaj yaptiktan sonra siyah bi bluzun altina siyah bi tayt giydim. ve yola cikacaktim ki babam hop kucuk hanim nereye boyle dedi .
o anda oha ya unuttu yine ne zaman ciddiye aldinki beni diyesim geldi ama neyse.... baba dun izin almistim ya dedim .? sonra babam o kadarda bulamadım ama tek basina gitme dedi . of ya niye bu kadar korumacilarki ..... sonra ben goturecegim seni dedi . bende ne diyeyim tamam babacim sen bilirsin dedim. arabaya atladim . baba bari meliside alalim dedim. sonra olumlu ve dusunceli bi sekilde basini salladi bende ellerimi çırptim ve telefon açtım melise . evlerimiz zaten yakindi hemen geldi . babam sert biri gibi gozuktugu icin melis cok korkar babamdan . kulagina egilerek melise
KORKMA YEMEZ LAN dedikten sonra gulustuk . babam sert bi bakis attiktan sonra ciddilige burunduk bi anda . of ya bu adam hep boyle yapmak zorumda dimi dedikten sonra .. tabiki icimden .
sonunda gelmistik asagiya indik ve alis veris merkezine girdik ve melis hemen bi magzaya daldi ve aaaaa bu ne kadar guzel alayimmi sence dedi . bende alisverisi hic sevmem kiz oldugumdan suphe ediyolar bazen . bende cok begenmeme ragmen hihi al al guzelmis dedim . sonra starbucks kafeye oturduk ve ... oha oha bi dakka kafede calisan çocuk cok hos lan . cok tatliiii oha bi dakka cocuk adimi sordu ama kahvenin uzerine yazmak icin olsun yinede adimi biliyo artik . bidakka ya ben asik olamam . olmamaliyim ask kotudur . Aşk aci verir . hayir hayir kesinlikle aşık degilim . degilim . degiliiiiim . ilk goruste ask yoktur . yoktur yoktuurr. diye kendi kendime soylendikten sonra cocuk bi gülus atti oha ya yerim yerrr.
HAYIR KESINLIKLE AŞIK
DEĞİLİM
Ben en son çocuğun gülüşünü yiyodum dimi ? of cok tatli sonunda kahvemi getirdi oha ya o cocuk getiriyo adimi soyledi ve bana bakti kalbim o kadar hizli atiyorduki cocuk kalbimin atislarini duymasindan korkuyordum o derece. o benin adimi biliyorda ben onunkini bilmiyorum o nolcak ? hemen önlügunun yakasinda yazan ada baktim ehehe ne hoş adi var ama ... ENES ... gercekten cok tatli ama kendime yediremiyorum . cunku ben hiç asik olmadim . yani ben irmak yildiran asik olamaz. Çünkü ne biliyim ben ve aşk cok zıttız. neyse kahvelerimizi icerken surekli istemsiz bir sekilde enese bakiyordum . ve ona bakarak kahvemi iciyorudum bana her baktiginda icim kiprasiyordu melis sag elini gozume dogru asagi yukari hareket ettirdi ve dikkatimi dagittiktan sonra heyy irmak ne oluyor sana niye cocugu kesiyorsun hayir cocuga asik oldun desem yok olamaz cunkuuuu sen irmak yildiransin sen asik olmazsin . aska karşisindir. e o zaman gozun dalmistir kesin . dedi oha ya o kadarmi aşka karşı biri olarak gozukuyorum dedim. oda e biraz yani dedi biraz bozulmustum dogrusu ben duygusuz degilim ota boka guluyorum diye kalbim kirilmiyo zannediyolar onune gelen kalbime siciyo neyse ya alistim ben bana duygusuz gibi davranilmasina . neyse gelelim asil konuya..... eness.... o karamel rengi rampa yapilmis saclari... o yeşil gozlerine ne demeli ? biye bu kadar tatlisin olm yaa . oda benden hoslanmismidir acaba diye dusunurken bi anda kendi kendime sacmalama irmak sen asik degilsin o cocuga sadece hoş buldun. dedim ve kahvemi icip kasaya ben gittim sirf cocukla konusabilmek icin melisin kahvesini bile ben odedim azicik fazla konusabileyim diye . enesin sesiyle irkildim icim urperdi 'bi kapicino kakolu bi kapicino karamelli toplam 32 tl ' dedi oha ya ne kadar tatli 32 diyor.. of irmak ne sacmaliyosun sen ha ver parayi cik işte kafeden diye kendi kendime soylendim. tam parayi verirken eli elime deydi ayyyyyy ateş basti bi anda yanaklarım kesin al al olmustur kesin . of rezil oldum ya derken onun gülüşünu gordum ve icim kipir kipir oldu neden oluyo ki bu. niye ?
yoksa .. yoksa be aşk denen seyemi kapildim ? yoksa ben enese aşık mi oldum yahu sacmalama irmak kesmelik o cocuk ne aski? diye kendimi avutmaya calistim ilk goruste aşk ahhaha imkansiz ask. derin dusuncelere dalmistim ve enesin yuzune mal mal bakiyordum ve melisin sesiyle irkildim heyyy irmak hadi ama daha hicbisey alamadik dedi bende oradan istemesemde ayrilmak zorunda kaldim .alisveris merkezini dolasirken onun yeşil gozleri aklima geldikce aptal aptal siritiyordum ve melis yine mutlulugumu bozarak :
'hey irmak kendine gel ne oluyor sana nerde o eski hırçın asi hadi artik gidelim diyen manyak ırmak nerde ha ???'
diye sert bi sekilde bana bakti.
bende olayi fazla irdelemeden yoruldugumu söyleyerek geliştirdim
Ergene bagladim yeminle ilk görüşte ask falan baya bi komigim ben hxsjjsjssks kahveci cocukla evlencem ben xhsjdjsksjsisksk (bakmayin oyle kendimle dalga gecmeyo seviyom)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O, BENİM.
Randomhic asik olmayan insan yoktur. her insan ölmeden önce aşkı tadar . kimisine bu aci verir kimisine mutluluk ama bunu kendin secemezsin. peki ya irmaga acimi verecek? yoksa mutlulukmu ? haa bide son bisey daha : SEVDIGINIZ ADAM...