Cok buyuk istek uzerine IR-EN ♡ yapiyoruz bayaan Dumanlar ♡
onun bu sözüne karşı şok olmuştum ve cevapsız kalmistim. yasak ilski ?? diye fisildadim. evet dedi ve dudagini dudagima yaklastirdi ve beni tam opecektiki . ona bu yaptiklarinin cezasi icin opmemesi icin tokat attim. tanrim. olamaz bu gün ona attigim 3. tokat. ama beni operse ona daha çok âşık olurdum ve bunu kaldiramazdim . onun bu yakisikliligi ve bad boy tavirlari beni olduruyesiye deli ediyordu . Yeşil gozlerine ne demeli?
ona tekrar aşık olmami sagliyordu. neyse enes dumana tokat atmistim. ve sinirlenmisti elini duvara yasladi ve sertce bana yaklaştı. ve sigarasindan bi kere daha icine cekti ve yüzüme ufledi . yüzümü yine burusturdum ve bundan hoslanmiyorum yapma dedim. oda iyice yaklasarak bana tokat atmandan hoslanmiyorum yapma. diyerek elindeki sigarayi yere atip ayakkabisinin onuyle söndürdü. duvarda kopek görmüş kedi yavrusu gibi sinmistim. oh tanrim olamaz cok ezik duruyordum hemen kendimi toparayip ona yaklastim kravatindan cektim ve :
sakin bana âşık olma küçük bey . agima duserseniz kurtulamazsiniz .
dedim. bu ani cikislarima alisamamis belliki . agzi beş karış açıldı ve bana bakakaldi. sonra onu ittim ve duvarla enesin arasindan siyrildim. enes hala şoktaydi. pis bir güluş attim ve depodan çıktım deponun büyük demirden kapisini uzerine carptim. ve derse girmek icin yukari ciktim. bu son dersti onun yanina oturmayacaktim ama baska yer yokru yarin bu iskenceden kurtulacaktim. yerime oturdum herkez bana bakiyordu. konusmalari yine duyuyordum.
' acaba ne yaptilar depoda'
'enes nerde' falan filan .
oha bi dakka harbiden enes nerde ? hala şok mu geçiyor yoksa?
sacmalama irmak yuh o kadar düşmedi . o enes duman. bi kizin lafina ezilecek cocuk degil dedim dersi dinlemeye calistim. zil caldi herkez servislere dagildi . bende deponun ordan cikisa gidecektimki deponun büyük demir kapisina vurulan yumruk seslerini duydum ve kapiyi açmaya çalıştım ama acilmadi . kim var orda diye sordum. oda ben enes irmak senmisin?
dedi ben şok olmuştum evet benim . dedim oda yardim et burda kaldim hepsi senin suçun sen hava yapıcam diye kapıyı carptin ustume diye geveledi. sonra kapiya baktim anahtar vardi hemen kapiyi actim ve enes beni kolumdan iceri doğru çekti ve kapiyi kapattı.
ne yapiyor bu piskopat ? ne yaptin sen ! diye bagirdim oda siritarak kafasini egerek benim kafamin hizzasina getirdi.
bunun cezasini cekmeyeceginimi sandin küçük hanim !?
dedi şok olmustum . allahin pikopatiyla ayni yerde kilitli kalmistim. anneme babama ne diyecektim? hemen telefonu cikartip annemi aricaktimki elimden telefonu aldi ve siittttt napiyosun sen dedi. bende:
ver telefonu anneme haber vericem cok duskunler bana ve eger eve gitmezsem polisi ararlar senin basin belaya girer.
dedim telefonu bana çaresiz bir sekilde uzatti ve :
burdan cikmayacagiz bunu aklina sok bu gece burdayiz başka bir yalan uydur .
dedi dusundum ve kafami salladim.
annemi arayip ona melislerde kalacagimi ve bu gunku olaylari okulumuzu konusacagimizi soyledim. annemden zorlada olsa izin alabilmistim ama ya annem melisi ararsa ?
hemen melisi de aradım ve bu yalani ilerletebilmesi icin yalvardim ve ona neler oldugunu sonra anlatacagima soz verdim . telefonu kapattim hava kararmaya başlamıştı . deponun köşesine oturdum ondan uzak durmaya calismistim . ve uyumamaya. evet enesle bir gece.. korkuyorum ama bi bakimada heyecanlaniyorum. acaba neler olacak ? belliki uzun bir gece beni bekliyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O, BENİM.
Randomhic asik olmayan insan yoktur. her insan ölmeden önce aşkı tadar . kimisine bu aci verir kimisine mutluluk ama bunu kendin secemezsin. peki ya irmaga acimi verecek? yoksa mutlulukmu ? haa bide son bisey daha : SEVDIGINIZ ADAM...