bilmiyorum.

181 6 2
                                    

butun senem boyle mi gecicek gercekten bilmiyorum. bu okula gelmekle buyuk hata yapmistim.ortalik sürtuk doluyken niye ben bu okuldayim.ben buraya ait degilim .

ve ben bunlari haketmedim. enesde benden hoslaniyordu. ama ben ona aşık tim ve bu aşk başıma bela olmustu . enes  beni rezil etmisti herzamanki gibi . butun okul onumuzde dikilmis bize bakiyordu.enes pis pis siritiyordu. ahmakk ahmak ahhmaakkkk !!! anahtar varmis bide bu salakta. beni oynatmis bildigin.ama onun burnunu surtecektim.yemin etmistim kendi kendime.kalabaligin arasindan gozlerimi devirerek hizlica ciktim.

enes arkamdan hizlica geldi . ondan kacmak icin kizlar tualetine girdim. ama oda geldi ve gozlerimden akan yaslari sildi.ve egilerek:Niye agliyosun guzelim?

dedi. bide soruyor ahmak!

ve ona:

senden nefret ediyorum ! senin yuzunden basima gelmeyen kalmadi okulun ilk gunu ve ben hayatimda hic aglamadigim kadar aglayip aksiyon yasadim cik hayatimdan eski sakin hayatimi istiyorum!

diye sert bi sekide bagirdim ve göğüsune yumruklar vurmaya baslayip avazim ciktigi kadar agladim beni boyle gucsuz gormesini istemiyordum ama elimde degildi .

Bence güçlü insan aglarki daha cok dayanabilmek icin. ve ben dayanacaktim. ama nereye kadar ? ona asiktim ve ondan nefret ediyordum. onun caninin yanmasina dayanamiyordum ama onu parcalamak istiyordum.  sadece bana gülsün sadece beni sevsin sadece beni kiskansin sadece beni istesin sadece benimle olsun sadece bana bagirsin sadece sadece benimle mutlu olsun.

biliyorum belkide bencilim ama belkide sencilim bay duman !

ama kendimi agirdan satmaliydim. belkide bana senden hoslaniyorum dediginde yine oynatiyordu beni? nerden bilebilirizki ?

bilemeyiz ben bilmiyorum ben hicbisey biillmiiyyoorruumm... cok aptalim cok inatci cok asi. aslinda zeki biriyim yanlizca aptalca seyler hoşuma gidiyor. neyse kalabaliktan kurtulmustuk herkez dagilmisti enesle ben kizlar tualetinde birbirimize bakiyorduk tam o sirada tualete bir kiz girdi ve enese saskinlikla bakmaya basladi. kahkaha atmaya basladim . aslinda sinirden ve enesin bu durumuna guluyordum. enesi hemen disari ittim ve tekrar hungur hungur aglamaya basladim sanirim haftalardir icime attigim acilarin acisini cikariyordum. kiz yanima geldi ben artik güçsüzdum duvara dogru çömeldim elimle yüzümü kapatarak aglamaya basladim. kiz yanima geldi  omzuma elini koydu ve neyin var bilmiyorum ve sormicamda her ne sorunun varsa aglamaya deger oldugunu dusunuyorum agla istedigin kadar agla ama güçlü ol dedi.  elimi yuzumden cektim ona :

ben kotu biriyim .

diye tekrar aglamaya basladim. kiz bana sarildi ve güçlü ol dedi. kiz beni elimden tutup kaldirdi. ve elimi yuzumu yikadiktan sonra disari ciktik kiz :

adim gulnihal senin adin ne ?

dedi.

IRMAK dedim. sanirim sonunda şans yuzume güldü yeni bir arkadas edinmistim ve belkide bu arkadas enesi unutmama yardimci olacakti.

O, BENİM.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin