gulnihalle kantine gidicektik o kadar sey yasadimki kafami kaldirmiyordum utancimdan belkide depoda baska seyler yaptigimizi zannedeceklerdi beni bi sürtuk zannedeceklerdi ben niye burdayim ? daha ilk gunden herkez benden nefret etmisti gizem ve tayfasi ahh ! karsidan geliyordu enessss diye seslendi olamaz enes arkamda olmaliydi gulnihal benim rahatsiz oldugumu anladi ve kolumdan cekerek baska yone dogru gittik neden aci cekiyorum ? bunun adi aşk mı? nefretmi? resmen kalbim aciyo be ben eger asiksam kii bunun gibi bi piçe ayvayi yedim. kantinin en dibindeki masaya oturduk enes ve gizem birlikte oturuyordu gozlerimden istemsiz bi sekilde yaş geliyordu ne oluyor allah askina ? niye ya niye? neden ona dokunmayi özlüyorum? neden bu kadar uzak olmak koyuyo bana ? neden onu bu kadar ozlerken ona yaklasmaya korkuyorum? neden bu kadar yakisikli? aklimda o kadar soru varki cevaplarini belkide sadece enes verebilir. enes bana bakti ve gozlerini benden kacirdi gozlerini benden kaçırinca bile kalbim acidi ayagi kalkip sinifa dogru ciktim zilin calmasina 5 dakika vardi gulnihal arkamdan geldi hicbiseyden haberi yoktu enesten nefret ettigimi biliyor ama ona asik oldugumu bilmiyor kendimden bile sakliyorum zaten... sinifa girdik ve oturduk karsilikli gulnihal bana birden neden enesten nefrer ettigimi gayet yakisikli oldugunu soyledi be bende yakisikliligi batsin.. diye fisildadim oda bana bak su ana kadar bu okulda en cok seni sevdim ve senin nefret ettigin birine asik olmamaliyim dedi. nee ? neeeee???? neeeeeee!?!?! gulnihal enesemi asik?! senn onami asiksin dedim saskin ve kizgin bi ses tonuyla . gulnihal gozlerini devirerek bilmiyorum belki seyy evet evet ulan asigim cook tatli kahretsinki. dedi âşık bi ses tonuyla. icimden bay duman benim o ka darrr!! derken dışımdan sadece susuyordum kimsenin bilmemesi lazim cunku. gozlerimfen yas gelmis pehh haberim bile yok gulnihal soyleyene kadar. gulnihal neden agliyosun irmak? dedi bende ondan nefret ediyorum ondan nefret ediyorummm diye bagirarak kosarak ciktim siniftan deli dana gibi kosuyordum ortalikta ne yaptigim konusunda hicbi fikrim yoktu sadece kosuyordum en son nereye kadar kosarsam.. evet kostum kostum kostum vee bilin bakalım kime carptim? evet enes ve gizem malina yanyanaydilar ve ben çarpa çarpa onlara çarptim olacak is degil butun bunlar tesaduf olamaz surekli rezil oluyorum resmen. agliyordum onu benden baskasinin sevmesini kaldiramamistim onu kaybedicegimden korkmustum ama hala ondan nefret ediyorum. dedigim gibi bu nefret aska bulanmis bi nefret. enes agladigimi gorunce yuzundeki siritma gitmisti ve birden ciddilemisti ve gizemi yanindan yollamisti yere düşen gerizekali ırmak yani beni kaldirmak icin egildi ve yine ne oldu mizmiz? dedi alayli ve telasli bi ses tonuyla ona bakmamaya calisiyordun cunku ona her baktigimda kalbim aciyordu benim olmamasina kiziyordum ama benim olmasinida basima gelecekleri tahmin ederek istemiyordum herneyse ona bakmadigimi anlayince elleriyle cenemi yukari kaldirdi otamatik olarak gozlerim ona cevrildi ahh cok yakisikli . ben hala agliyorum tabi birden beni kendine cekti kafam göğsüne hizlica carpti. gogsu o kadar sicatiki orada yasayabilirdim guvenli ve sicak.. evet belki sizin kadar guzel degilim bayim ama bu sizi guzel sevmeme engel degil.. ne diyorum ben ona iyice asik olmamaliyim onu unutmam gereken yere ona baglaniyorum tanri benim karsima surekli onu cikariyor ne bu boyle ne yaptim ben sana tanrim? gogsunde bunlari dusunurken birden irkildim ve kendime geldim kolidorun ortasindaydim ve sari saclarimi oksayan bay duman! ahh sadece ikimiziz gizem kolidorun sonunda gizlice bizi izliyor sanki gormedim allahin sürdüğü! evet bi anda enese kafami cevirdim enes bana uzun uzun baktiktan sonra neden bu kadar guzelsin cimcime? dedi gulumseyerek allahim güldü yerim nede guzel gülüyor. birden ne oldugunu anlamadan dudaklarimiz birbirini cekti adeta gizem bunu gördü nasil kudurdu bi gorseniz... enese karsilik vermemek mumkun degil karsilik veriyordum istemsiz bi sekilde dudaklarimiz ayrildiktan sonra ona sakın bana âşık olma yakisikli ;) dedim bana dedigi gibi ahaha bana bakarak gulumsedi ve sende bana olma guzelim ;) dedi ah ahmak ben coktan olmustum bile birlikte ayagiya kalktik zil calmisti ve coktan yok yazilmistik yapicak bisey yok sınıfa koştum enes elleri cebinde cool cool geliyordu ahmak! arkamdan izliyordu arkama donup ona baktim ve tekrar onume dondum senden nefret ediyorum diye bagirdiktan sonra sinifa girdim arkamdan bende senden guzelim bende senden dedigini duymustum sinifa girdigimde gulnihal agliyordu yanina gittim ve neden agladigini sordum demek ondan nefret ediyorsun ha? o yuzden opustunuz dimi? dedi .nereden duymustu? gizem siritiyordu. gulnihalin enesi sevdigini duymus ve bunu ona soylemis gulnihal beji ittirdi ve senden nefret ediyorum aptal sarisin diye bagirdi ogretmen şşşt sesinizi kesin diyip dersi anlatmaya devam etti evet harika artik hiç arkadasim kalmamisti bravo enes duman sizin yuzunuzden hala yanlizim. ne benimsin nede baskalarinin benin olmasina izin veriyorsun senden nefret ediyorum!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O, BENİM.
Acakhic asik olmayan insan yoktur. her insan ölmeden önce aşkı tadar . kimisine bu aci verir kimisine mutluluk ama bunu kendin secemezsin. peki ya irmaga acimi verecek? yoksa mutlulukmu ? haa bide son bisey daha : SEVDIGINIZ ADAM...