evet sanirim enesi unutmaya baslamistim. yani sanirim. of kimi kandiriyorum o yeşil gozleri ve kumral saclari beyaz tenini kim unutabilirki ? ama unutmaya calisacagim. lanet olası okullar yarın acilacakti ve ben o zengin piçlerinin arasında okumak zorundaydim... melisin yerinde olmak isterdim. kazandi ve kazandigi okulda okuyacak. annem iceri can alici bir sekilde girdi. odani topla ve cantani hazirla uniformalarin geldi . yikayip utuledim.al dedi . uniformalar cok iyi gozukuyordu annemin elinden aldim ve osami toplayip kulakligi takip uyudum . yani uyumaya çalıştım. o aklima gelince uykum kaciyordu. bakislari ... bu gun bi kac kere telefonum caldi . hicbirini acmadim, acamadim . elime aliyorum telefonu ama acmayi unutuyorum bi süre sonra calmiyor artik telefon. bu kadar dalginlik normal değil sanirim.bu gun berbattim . pes etmek zorunda bir aptal aşık. tavana bakarak uyuya kaldim. sabah annemin sesiyle uyandım. ve okulun ilk gunu gec kalmak istemiyorum . sari saclarim doğuştan duzdu zaten ama ilk gun biraz degisiklik olsun diye hemen duzlestirdim ve hemen o aptalca ama guzel uniformalari giyindim. servis sesini duydum ve elime bikac kitap alip ve meyve suyundan bir yudum alip servise bindim uyukluyordum. serviste uyuya kalmisim servia hosteainin sesiyle uyandim. hadi bakalım okula geldik dedi . hemen hizli bi sekilde servisten indim. oha ya o nasil okul oyle . baya buyuktu ve benim yasimdaki kizlar topuklu ayakkabi ve agir makyajla gelmisler okula . tam bi rezillik. okula girdim . okul duvarlarinda öpüşen iğrenç ciftlerden oje suren kizlara kadar birsuru rezillik vardi neyse sinifa girdim ve bos bi yere oturdum .oha oha oha bu kadar olur .. şaka yapiyosunuz dimi? enes mi o .... yuh evet evet bu enes duman ... ayni okuldamiyiz hatta ayni siniftamiyiz ???????
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O, BENİM.
De Todohic asik olmayan insan yoktur. her insan ölmeden önce aşkı tadar . kimisine bu aci verir kimisine mutluluk ama bunu kendin secemezsin. peki ya irmaga acimi verecek? yoksa mutlulukmu ? haa bide son bisey daha : SEVDIGINIZ ADAM...