Icimde bir korku vardi sevmemesinden korkuyordum bi cok kez yenilgiye ugradim. Daha takatim kalmadi inanip yuzustu birakilmaktan korkuyorum. Kim korkmazki? Burak ve gokce ayrilmisti. Yani sanirim oyleydi cunku gogce yere oturmus dizlerini kendine cekip agliyordu. Sanki saatlerce aglamis gibiydi cunku gozleri sismisti. Gokcenin eviydi burasu. Yani burakla ikisinin evi kucuk bir evdi kendilerince dizayn etmislerdi hicbisey umurlarinda degildi sadece mutlulardi ve bu onlara yetiyordu. Cok guzel degilmi? Evet kesinlikle guzeldi ama ne olmus bunlara allah askina? Neden böyle perisandi bu ev ? Ve neden bu kadar hüzünkardi gökçe? Banyodan hizlica cikti burak ceketini aldi yatagin uzerinden kapıyı hizlica acti beni gorunce goz devirdi ve garip tavirlarla cekti kapiyi cikti gokce aglamaya basladi bana sarılmış bir halde ne oldugunu sordum ilk sustu sonra anlatti. "Ozlemimden gebersemde bir adim daha atmam artik"
"Neler oldu anlatsana kizim?"
"Fundayi biliyorsun dimi?"Evet biliyordum. Buragin eski sevgilisiydi olumlu sekilde basimi salladim. O ise tam tersini yapip olumsuz sekilde basi onunde kafasını saga sola salladi.
"Hala onu seviyor. Irmak hala onu seviyor"
"Sacmalama gökçe kendi kendine kuruntu yapiyorsun"
"Gördüm, gördüm irmak hala fotograflarini saklıyor. Onlari yirtinca bana bagirdi bir adim daha atamam artik yarin kendime baska kucuk bi ev bakicam. Ne umutlarla kurdugum bu evi terk edecegim aklimin ucundan gecmezdi be irmak, aciyor. Tam surasi aciyor be " diye sol tarafini gosterdi. Ve aglamamak icin yukari bakti. Enesin soyledigi nazim ve verâ hikayesini arastirmistim dün. Ve piraye adinda bir kadindan bahsediyorlardi. Nazim veraya saatime adini ellerimle kazidim diyor. Ama saatine baktiklarinda saatinde piraye yaziyor. Verâ nazimi kör etmis askindan. Pirayeyide divane.anlicaginiz nazim biraz pic. Yani bircok kez evlenmis mesela. Bircok kez asik oldugunu soylemis. Ask bir keredir degilmi? Nazim Yalancı ama verâya olan aski kusursuz. 5 evlilik yapiyor nazim. Pirayeyle evleniyor. Piraye 3. Evliligi. En uzun onunla evli kaliyor.evli olduklari siralar nazim cezaevine giriyor. Orada baska birine asik oluyor ve kaciyor Piraye askindan ölmesine ragmen bir adim bile atmiyor.daha sonra cezaevinde asik oldugu munevver adindaki kadinla evleniyor ve oglu oluyor. Fakat oglu daha 3 aylikken kaciyor. Nazim acimasiz bir sair.sonra galina adindaki bir kadinla evleniyor nazimin hic siir yazmadigi tek kadin . Peki ya verâ? Iste o ise nazimin verayi" kızım " diye sevmesini seviyor.birbirlerine delice asik oluyorlar. Nazim 5-6 evlilik geciriyor. Gercek aski ariyor. Kendi askini ararken o masum kadinlarin kalbini kiriyor. Bir kadina siirler yazip hepsine seviyorum demek sonra cekip gitmek akil kâri degil. Bu bir sevgi meselesi degil. Ama anlamiyor. Birini kizim diye sevmek ne muazzam sey..bir kadina cocuklugum, cocuk yanim demek. Nazim verayi seviyor hemde gercekten seviyor . Hayat acimasiz olsa gerek. Yada kader. Yok yok haksizlik bence. nazim acimasiz. Bencil. Ama bir kisi haric. Oda vera. Birbirlerine olan sevgileri o kadar masum o kadar dogruki. Nazim herkez icin cok yanlis kisiydi. Kadinlarin butun dogrularini harcacayagi en yanlis kisi. Verâ haric. Ama bişey var. Enes bana vera nazimi terk etti demisti. Ama onlar birbirini hic terk etmiyor.taki olum onlari ayirana kadar Nazim ölüyor. Bana neden yalan söyledi? Neden vera terk etti dedi. Bunu kesinlikle soracagim. Gökçe buragi seviyor ama burak sevmiyor , fundayi seviyor. Fundayi pek tanimiyorum ama eminim oda baskasini seviyordur. Ben ve enese gelince . Ben enesi seviyorum ama enes beni seviyormu?
"Hadi artik gogce kalk ayagiya kendine gel" diyip ayagiya kaldirdim disari surukledim adeta. Telefonum caldi enes ariyordu:
"Kizim"
"Nee kizimmi?"
"Ne o hosuna gitmedimi halbuki dun internetten verayla nazimi arastirmistin. Nazim hep boyle der. Kizim."
"Sen nerden biliyosun benim nelere baktigimi ?"
" herneyse hazirlan geliyorum"
"Nereye?"
"Sen benim kizimsin biraz gezdirmem lazim seni. Kucuk cadi kizim."Yuzumde bir gulumseme olustu. Ve suratina kapattim. Hmm en sevdigim hhhahaa odunluk yapmak ahahhahaa
ŞİMDİ OKUDUĞUN
O, BENİM.
Randomhic asik olmayan insan yoktur. her insan ölmeden önce aşkı tadar . kimisine bu aci verir kimisine mutluluk ama bunu kendin secemezsin. peki ya irmaga acimi verecek? yoksa mutlulukmu ? haa bide son bisey daha : SEVDIGINIZ ADAM...