2.BÖLÜM: Yalan Aşk

160 16 9
                                    

Multimedya: Bargu ve Ece
aysepslklc gonul__aygn ulezcan8
~~~

Ece'den:

-1 yıl önce-

"Ece nasıl direk hayır demesin? Düşünmek ne demek? Kabul edecek halin yok çocuğu boşuna umutlandırma."

" Bargu kabul etmeyeceğimi nerden biliyorsun? Çocuk çok yakışıklı ve bana çıkma teklifi etti neden kaçırayım ki böyle bir fırsatı" diye resmen bağırmıştım Bargu yine aynı şeyi yapıyordu beni kimseyle paylaşmak istemiyor ama sonuçta benimde bir hayatım var Barguyla biz sadece arkadaşız

" Ne yani kabul mü edeceksin" gerçekten sinirli olduğu belliydi gözleri resmen kararmıştı çenesi kasılmıştı bu hali beni korkutsa da

"Evet kabul edicem" dememle Bargu'nun beni kendine çekip dudaklarıma kapanması bir oldu. Olayın şokunu atlatınca hemen onu ittim. Bu öpücük benim için hiçbir şey ifade etmiyordu.

"Bargu git!" diye bağırdım ve Bargu koşarak yanımdan ayrıldı.

O olayın ardından 1 hafta geçti Bu 1 hafta içerisinde Barguyla hiç konuşmadım okula da gelmeyecektim ama Kaya özellikle okula gelmemi istedi benimle önemli bir şey konuşacakmış.

"Ece beni duyuyor musun?" düşünmeye o kadar dalmışım ki Kaya'nın bana seslenmesiyle sıçradım ne zaman geldiğini bile fark etmemişim

"Pardon dalmışım. Benimle ne konuşacaktın? Burada daha fazla durmak istemiyorum" O olaydan sonra zaten hiçbir şeye odaklanamıyordum Bargu'nun neden böyle yaptığını anlamaya çalışarak delirecektim Bargu hakkında hiçbir şey duymak istemiyorum artık.

"Bargu hakkında konuşacağız sözümü kesmeden dinleyeceksin"

"Bargu hakkında konuşmak istemiyorum. Beni de anla Kaya!"

" Şimdi dinle diyeceklerimi kabul etmezsen bir daha asla Bargu ismini ağzımdan duymayacaksın."

"Tamam seni dinliyorum Kaya"

"Bak Ece, Bargu'nun annesi onu ve babasını başka bir adam için terk ettiğinden beri Bargu kimsenin sözünü dinlemez oldu kadınlara güveni kalmadı sen bu hayatta onun sevdiği ve güvendiği tek kadınsın!"

Kaya'nın dediklerinden hiç bir şey anlamadım bana bunları neden anlatıyordu? Zaten bunları bende biliyorum.

" Kaya bunları bana neden anlatıyorsun?"

"Barguyla sevgili ol Ece!"

Ne diyor bu? Kaya bizim çok yakın arkadaş olduğumuzu Barguya asla o gözle bakmayacağımı bilmiyor muydu?

"Ne? Kaya sen ne dediğinin farkında mısın?"

"Gayet farkındayım Ece Bargu'yu durdurabilecek tek kadın sensin bunu senden başkası yapamaz Bargu sana aşık seni çok mutlu edebilir belki sevgisiyle değil ama parasıyla, popülerliğiyle eder. Onunla sevgili olmak isteyen kaç kız var dışarıda biliyor musun sen?"

Kaya'nın dedikleri doğru olabilir ama Bargu'yu üzmekten korkuyorum onun beni sevdiği gibi sevmesem de ona değer veriyorum. O yüzden onu üzemem

"Kaya Barguya aşık gibi davranıp onunla sevgili olursam ilerde Bargu çok üzülür."

"Hayır onunla sevgili olmaz ve konuşmayı kesersen daha çok üzülür."

-1 yıl sonra-

Bargu'yu öptükten sonra koşarak okul bahçesinden girdim Kaya'yı çok özledim ona sarılmak için koşarak sınıfa çıktım. Sınıfa çıktığımda Kaya sıramızda oturuyordu beni görünce ayağa kalktı onun yanına gittim ve kocaman sarıldım

"Günaydın bitanem" dedi bende

"Günaydın sevgilim" diye cevap verdim

Bugünde Kayayla çok güzel geçmişti bugün Bargu beni almaya gelmeyecekti bu yüzden rahattık teneffüste sıraların arasında ayaktaydık. Kaya internette izlediği komik bir videoyu anlatıyordu ikimizde kahkahalarla gülüyorduk o an Kaya'nın tatlılığına dayanamayıp yanağından öptüm Kaya' da bana gülümsedi ve anlatmaya devam etti aradan 4-5 dakika geçmişti ki Bargu yanımıza geldi Kaya ile şok olmuştuk ikimizinde gülüşü yüzümüzde solmuştu Bargu Kaya'yı öptüğümü görmüş müydü?

Bargu'dan:

Ece'nin Kaya'yı öptüğünü gördüğümde bedenime yayılan kıskançlığın her zerresini hissettim sakinleşmeye çalıştım içimden onlar sadece arkadaş diye geçirdim sakinleşmesem Kaya'ya yumruğumu geçirmem an meselesiydi oysaki buraya sabahki gerginliğimi atmaya gelmiştim içimden bir kez daha onlar sadece arkadaş diyerek onların yanına doğru ilerledim Ece'nin bir anda boynuma sarılmasıyla içimdeki küçücük şüphede yok oldu .

"Aşkım hani gelmeyecektin?"

"İstemiyorsan gidebilirim" dedim ukala bir sesle ve Ece'den uzaklaşır gibi yaptım tabi Ece hemen benim kolumu tuttu

"Yaa aşkım öyle demek istemediğimi biliyorsun normalde bugün gelmeyecektin seni görünce şaşırdım."

"Biraz canım sıkkın o yüzden seninle vakit geçirmek istedim istersen sahile inelim"

"Olur aşkım sen beni aşağıda bekle ben çantamı alıp geliyorum"

Aşağı indim bahçede oturacak yer kalmamıştı kızıl saçlı bir kız yalnız oturuyordu en iyisi onun yanına oturmak diyerek kızdan uzak en uca oturdum ve Ece'yi beklemeye başladım Ece'yle 1.yılımızı kutlamak için bir fikre ihtiyacım vardı yanımdaki kızın yardım edebileceğini düşünerek omzuna dokunmamla beraber çığlık atarak bana döndü kızın gözleri dolmuştu bir şey dememe izin vermeden koşarak uzaklaştı. Arkasından şaşkın bir Bargu Akay bırakarak........

İHANETİN ARDINDANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin