6.BÖLÜM: Acıma Sızdın...

65 7 6
                                    

Evett arkadaşlar yeni bölüm ile karşınızdayız... sınav haftasına gireceğiz ve girmeden size bir bölüm yazmak istedik umarım beğenirsiniz... Size de sınavlarınızda başarılar dileriz

Multimedya: Asel,Bargu,Demir

Bölüm şarkısı:Cem Adrian & Sagopa Kajmer- Artık Bitti

Bölümü okurken dinlemenizi tavsiye ederiz..

Hikayemizin instagram adresi: ihanetin_ardindan

Keyifli Okumalar....

Bargu'dan:

"Asel!"

Masada Demir'in telefonuyla yan yana duran telefonumu almak yerine Demir'in telefonunu almışım. Ve meleğim! Diye kayıtlı biri arıyor ve bu Asel çıkıyordu. Nasıl bir şey bu? Demir Asel'i nereden tanıyor? Cevap vermeden telefonu yüzüme kapattı Asel madem cevap vemiyor sorularıma, Demir verecekti sinirle tuvaletten çıktım ve bar masasında olan Demir'e hızla yöneldim. Demir tekilasını dikip bardağı masaya vurdu yanına gidip omzundan tutup ayağa kaldırdım

"Bargu! Ne yapıyorsun?"

"Asıl sen neler yapıyorsun Demir?! Asel'i nereden tanıyorsun niye seni arıyor?"

Ağzını açtı ama bir şey diyemedi. Niye insanlar benden bir şey saklıyor? Ve ben bunları tesadüfler eseri öğreniyorum? Öğrenmesem saklamaya devam edecekler. Ben Demir'in en yakın arkadaşıyım ya telefonuna meleğim diye kaydedecek kadar değer verdiği bir kızı nasıl en son ben öğrenirim? Ve bu kız benim tanımadan öptüğüm bir kızsa durum fazlasıyla karışık bir hal alıcak. Cevap verememesine daha fazla sakin kalamadım belki ayılınca bu yaptığıma pişman olacağım ama Demir'in suratına yumruğu geçirdim. Demir içkinin etkisiyle yere düştü elimdeki Demir'in telefonunu ona fırlatıp bar masasının üstünde duran telefonumu alıp barın çıkışına yöneldim kapının önündeki arabama bindim. Şimdi babamla kaldığımız eve gitsem rahat vermezlerdi. O yüzden bara yakın olan eve geçtim bu ev boştu babam kafamı dinlemek istediğimde uzaklaşmam için bu evi almıştı arada Demir ve Kuzeyle bu evde kalırdık şu an bu evden başka hiçbir yer bana iyi gelmezdi arabayı park eder etmez eve girdim üzerimdeki tişörtümü çıkarıp bir kenara attım mutfağa girip dolaptan bira şişesini aldım. Odamdaki duvara yaslandım sonra yavaşça yere çökerken gözümden bir damla yaş düştü yaşadıklarımı kaldıramıyorum Ece'nin güzel yüzü, gülümsemesi geliyor aklıma sonra Kaya'yla öpüşmesi ben Kaya'ya yumruk atınca endişeyle ona koşuşu bana değer vermeyen bir insan için bu kadar üzülmem adil mi? Adaletsizlik... Adaletsizlik..
Aşağıdan kapı açılma sesi geldi sonra hızlı hızlı merdivenlerden çıkma sesi ve karşımda Demir.

Kendine yeni gelmiş gibi duruyordu ama hala tekilanın etkisindeydi ya da elindeki bira şişesinin. Yanıma gelip oturdu yüzüne bakmıyordum o da bakmıyordu. Dümdüz cam balkon kapısından sessizce dışarıyı izliyorduk.

Sessizliği bozanın Demir olmasını bekledim ama olmadı dayanamadım

"Asel... Asel'i nereden tanıyorsun?" Hala birbirimize bakmıyorduk derin bir nefes aldı

"Kuzenim"

Kuzen mi? Demir ve Asel kuzen miydiler?

"Kuzen?"

"Evet kuzen..Amcamın kızı"

Fısıltı şeklinde "Şu kalp krizi geçiren amcan mı?" diye sordum.

"Evet..Asel benim bu dünyadaki tek ailem."

"Niye daha önce söylemedin?"

"Asel böyle olmasını istedi sana karşı değil herkese karşı."

"Peki neden?"

Demir önce sustu bira şişesini kafasına dikip devam etti

"Hiç hak etmediği şeyler yaşadı Bargu...Anlatamadı kimseye anlatamazdı."

Ne diyeceğimi bilmiyordum ama Asel hakkında bir şeyler öğrenmek istiyorum nedenini bilmiyorum ama istiyorum

"Bargu sesi çok kötüydü. Beni aramıştı, ağlıyordu. Çıldıracaktım konuşmuyordu sadece ağlıyordu noldu diye sorduğumda sadece hıçkırıyodu söyle neden ağlıyorsun diyordum susuyordu... En sonunda 'bana saldırdı' dedi. O an bittim Bargu o pis adam kardeşime, canıma, hayattaki tek varlığıma dokunmuştu. Hemen yanına gittim. Yerde yüzüstü yatıyordu üst tarafı çıplaktı altında da kısacık bir şort vardı vücudunda ki izler dikkatimi çekti sigara izleriydi o şerefsiz adam üzerinde sigara söndürmüştü..titriyordu hemen üstümdeki tişörtü çıkarıp kafasından geçirdim sonra sarıldım bir anda çığlık atarak ağladı beni o sanmıştı 'güzelim benim abin' dediğimde bana sarıldı ama dermanı yoktu onu ilk defa o kadar çaresiz gördüm Bargu. Asel çok güçlü bir kızdı asla kolay kolay pes etmezdi, korkmazdı, kolay kolay gözyaşı dökmezdi. Ama o adam yüzünden Asel tek başına bile kalamaz oldu o güçlü kız şimdi her gece ağlıyor ve ben hiçbir şey yapamıyorum 7 ay tedavi gördü ben ilk 3 ay onunla beraberdim yanında kalıyordum."

Demir'in anlattıkları içime dokunuyordu Asel bunları hak etmiyordu o bunları yaşamamalıydı Asel bu dünyada en iyi hak ediyordu ben o müthiş zekamla hastanede Asel adaletsizlikten bahsederken ona karşı çıkmıştım. Onun yaşadıklarının yanında benim acımdan bahsetmek bile saçmaydı.

Demir'e döndüğümde zil zurna sarhoş olduğunu gördüm normalde de içerdik ama hiçbir zaman bu kadar sarhoş olduğunu görmedim

Gözünden yaşlar gelmeye başladı ağlama diyemedim çünkü bende ağlıyacak durumdaydım

"Asel tedavi sürecinde hiç konuşmadı her gece uyumadan sarıldığımda başını boynuma gömüp ağladı bende onunla beraber ağladım. Aradan 1 sene geçti Asel okula gidip gelmeye başladı aynı evde kalmak istedim ama o istemedi düzenini bozmak ve kendi ayaklarının üstünde kalmak istedi tek bırakamazdım yetimhanedeyken arkadaşım olan Azra ve Cem, Asel ile aynı yaştalardı ev arıyolardı Cem'e bir abi olarak izin veremezdim ama Azra ile konuşup ayarladım Cem de Asel'i okulda koruyup kolluyordu... Bargu Asel hep ona acıyacağımı düşünüyordu bunu söylemese de ben hissediyordum... ama bir şey diyemiyordum susmaktan başka bir şey yapamıyordum.... Kimseye söyleyemedim be Bargu yapamadım ona yardımım dokunmuyordu... Ben onun abisiyim ama onu kurtaramıyorum onu yandığı geçmişinden çekip alamıyorum."

Demir artık ağlamaktan konuşamıyordu

"Bargu... Onu kaybetmekten.. korkuyorum..hemde çok."

Hıçkırarak ağladı dayanamadım kollarımı boynuna sarıp

"Ağla, ağla ki içindeki düğümler çözülsün, rahatla."

Susmadı, susmadım. Demirle beraber ağladık geleceğime geçmişime, geçmişine geleceğine, hayata adaletsizliğe ağladık.

İntihar bir tek bu dünyadan gitmek için yapılmaz ben intiharımı yaptım.

Bu gece gözümdeki gözyaşlarımla, ben kimileri gibi bileklerimi değil umutlarımı, acılarımı, hayallerimi, Kaya'yı, Ece'yi, hayatımı kestim ama hayattayım. Kangren olan parmaklarımı kestim ve gözyaşlarımla geçmişimi temizledim.

Bu gece Asel acılarıma sızdı.......

İHANETİN ARDINDANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin