Kapitel 7

62 5 1
                                    

Ellas P.O.V

George Stenberg var min pappa! Jag kunde inte fatta det min egen pappa skulle gifta om sig. Jag måste alltså bli syskon med Adam! Jag fattade ingenting varför hade mamma inte sagt något? Visste hon om det? Varför hade pappa inte ringt och sagt det innan? Jag hade massor med frågor att ställa men det fick vänta först skulle jag hitta pappa och sedan skulle jag ta ett snack med honom. Han kan ju inte hålla på och ljuga för mig. Eller trodde han att det inte angick mig? Trodde han att jag fortfarande var en barnunge som inte kunde hantera de här sakerna? För isåfall hade han fel, riktigt fel för att nu var jag 19 år! Jag skyndade mig till ingången för att hitta min pappa. När jag kom fram till ingången var ingen där. Jag sprang runt ett tag tills någon tog mig på axeln. Jag vände mig snabbt om för att se vem det var. När jag såg vem det var kunde jag inte tro mina ögon. Det var självaste Niall Horan i One Direction! Min favorit medlem i bandet. "Ta det lugnt, vad har hänt?" frågade han med lugn röst. "J-j-jag letar efter min pappa", kvävde jag fram. "Ursäkta?"  "Jag letar efter min pappa", svarade jag lite tydligare den här gången. "Aha, nu fattar jag"

När jag tänkte efter hur kunde Niall svenska? "När lärde du dig svenska?"  "Jag har varit här i några månader på semester så jag har lärt mig svenska under tiden", svarade han. OMG jag kunde inte fatta det, Niall Horan har lärt sig svenska! Och han pratade med mig!

" Ohh, har du haft det bra här då?", frågade jag. "Väldigt roligt. Ska snacka med de andra killarna men jag tycker iallafall att vi borde åka hit oftare!" " Det hade varit väldigt roligt", svarade jag. "Vart ska du då?"  "Ehhh jag är i London och det var hit jag skulle.... mer vet jag inte."  "Okej. Gillar du One Direction?"  "Nej, svarade jag, jag avgudar de!" "Skulle du vilja komma till vår replokal och höra på när vi repar någon gång?" "Om jag vill!" "Perfekt då ses vi på lördag." "Visst!" Jag kunde inte fatta det, jag skulle träffa One Direction privat! "Ella! Ella!" hörde jag någon ropa efter mig. "Hej, pappa", svarade jag. " Kommer du?"  "Aaa, visst kan du hjälpa mig med väskan?" "Sure!"._____________________________________

Sorry för ett kort kapitel ska försöka ändra på det till nästa gång.

Tack för att ni läste och om du gillar den eller vill att jag ska ändra något så kommentera, följ mig eller rösta. Tack

          //EmmeTomlinson

Everything about you (Niall Horan fanfiction)Where stories live. Discover now