Ella's P.O.V
Jag stängde dörren och började gå ner för backen mot stan. När jag kommit fram såg jag Alma. Hon var inte ensam. Hon hade Harry med sig och några mer. Jag kände hur hjärtat bultade men jag gick ändå fram till Alma som att ingen annan var där. Vi gick och satte oss vid ett bord och skulle precis beställa när allting svartnade och jag kände hur hela min kropp gjorde ont.
Niall's P.O.V
Hon sa att hon bara skulle vara ute ett tag. Hon hade inte hört av sig heller och jag visste inte var hon var någon stans. Jag hade ringt henne minst 15 gånger men ingen hade svarat någon gång. Jag hade skickat över 20 sms. Jag började bli väldigt orolig. Plötsligt plingade mobilen till. Jag hoppade till och sprang till telefonen. Ett sms.
Tack för all hjälp är med Harry i fortsättningen. //Ella
Jag kände hur mitt hjärta bultade mer och mer. Jag grät mer än vad jag någonsin gjort förut. Vad var det för fel på Harry? Vad hade han för problem med mina flickvänner hela tiden? (sorry alla Harry-fans där ute. Detta är ju trots allt bara en fan-fic;))
Jag sprang upp på toaletten. Jag drog snabbt upp dragkjedjan på Ella's nessesär. Jag tog upp pincetten och började dra den mot huden. Jag kände hur det brände och sved men jag fortsatte att dra. Efter ett tag blev jag ännu argare och började trycka hårdare. Nu började det komma blod. Jag lät ilskan pch längtan rinna ut med blodet. När det började ta slut med plats började jag trycka längre ner.
Det börjar bli farligt nu!
Tänkte jag hela tiden men jag kunde inte sluta. Det kändes bara så skönt och rätt. Jag kände hur jag plötsligt började må väldigt illa. Jag ställde mig över toaletten jag kände att jag behövde spy. Vänta nu.... ingen annan är hemma alltså om jag förlorar för mycket blod nu kan jag dö utan att någon vet om det! Nu kände jag hur paniken växte inom mig men innan jag visste ordet av så hade jag redan lagt mig ner och kunde inte resa mig igen.
_____________________________________
Det där var kapitel 13 gott folk!
Hoppas ni tyckte om det och så får vi hoppas att det snart kommer mer!
~Rösta
~Kommentera
See ya soon everybody!
YOU ARE READING
Everything about you (Niall Horan fanfiction)
FanfictionElla är en 19-åring som tycker att den vanliga vardagen är jättejobbig. Hennes föräldrar är skilda sedan lång tid tillbaka. Hon har inte träffat sin pappa på över fem år när hennes mamma plötsligt en dag säger att Ella ska bo hos honom i några månad...