Τακτοποίησα το δωμάτιο μου το έφερα να δείχνει το στυλ μου, με λαμπάκια στον τοίχο φωτίζοντας διάφορες φωτογραφίες τοπίων που είχα φωτογραφήσει από την Ελλάδα, μου θύμιζε το σπίτι μου, το είχα δίπλα μου έτσι, αλλά δεν έλειπαν φωτογραφίες και από διάφορα μπλοκ και σάιτ, οι φίλοι μου με έλεγαν χίπστερ, δεν είχαν άδικο, ήμουν πολύ ελεύθεροι στην τέχνη, όχι όμως στον έρωτα. Το πρώτο βράδυ το πέρασα μέσα κοιτώντας την πόλη της Φλωρεντίας και τον τρούλο του Καθεδρικού να φωτίζεται, αχ Φλωρεντία είσαι έρωτας όπως και όλη η Ιταλία, άραγε θα βρεθεί ο έρωτας μου εδώ? Αυτό το αίσθημα ότι δεν θα ξαναγυρίσω πίσω στην Ελλάδα έκανε την παρουσία του, και αυτό λόγο ότι παρουσιάστηκαν πολλές συμπτώσεις μαζί, ήξερα καλά πως όλα θα γίνουν εδώ. Εδώ θα γίνει το σπίτι μου πια. Έπεσα στο κρεβάτι να κοιμηθώ με αυτές τις σκέψεις, στα όνειρα μου εμφανίστηκε ο Gianluca και με είχε αγκαλιά και με κοίταζε στοργικά, ήταν τόσο αληθινό το όνειρο που νόμιζα πως ήταν δίπλα μου.
Το πρωινό φως του ήλιου της Τοσκάνης έκανε την εμφάνιση του και τα μάτια μου αντίκρισαν το άδειο δωμάτιο μου, δεν είχα κάτι να κάνω ντύθηκα και χτύπησα την πόρτα του Francesco για να πάμε βόλτα έξω για να φωτογραφήσω την πόλη.
«Φράνζ είσαι μέσα?»
«Ναι μισό λεπτό να ανοίξω» είπε και έτρεξε προς την πόρτα
«Σόρρυ που σε ξυπνώ αλλά μπορείς να βγούμε έξω να δω και το SACI και την πόλη?»
«Ναι εννοείται αυτό, να βάλω μια μπλούζα και έρχομαι»
Ντύθηκε όπως τον είχα δει σε φωτογραφίες του, σαν χίπστερ, δεν πήγαινε πίσω, το έχουμε οι ανήσυχες ψυχές να βγάζουμε την ανησυχία μας και εκτός. Όσο ήμασταν έξω φωτογράφιζα τη παλιά πόλη της Φλωρεντίας, επιβλητική και πανέμορφη στο πέρασμα των χρόνων, η Αναγέννηση ήταν ακόμα στον αέρα, ο Φράνζ δεν έπαιρνε τα μάτια του από πάνω μου, αλλά η δικιά μου σκέψη και καρδιά άνηκε στον Τζανλούκα. Ένα τηλεφώνημα ακούστηκε από την μεριά του και το αίμα μου πάγωσε, όταν άκουσα πως έρχεται ο Πιέρο κατάλαβα πως θα είναι και ο Τζανλουκα μαζί και ο Ινιάτσιο. Μετά από μισή ώρα εμφανίστηκαν από ένα στενό, το βλέμμα μου έπεσε πάνω στον Τζανλούκα και τότε ήταν που η Γη σταμάτησε να γυρίζει, ήταν πανέμορφος από κοντά, μας πλησίασαν και όλων τα βλέμματα έπεσαν πάνω μου και ιδιαίτερα του Τζανλούκα.
YOU ARE READING
Amore all' Italia [COMPLETE]
FanfictionΆραγε ο έρωτας πως είναι από κοντά; Η Αντονέλλα Μιγκάρντι φεύγει από την Ελλάδα για τις μεταπτυχιακές της σπουδές στην πόλη της Φλωρεντίας, εκεί την υποδέχεται ο Φραντσέσκο Μπαρόνε, ένας εκλεπτυσμένος νέος άντρας και αδερφός του Πιέρο Μπαρόνε από το...