Βγαίνοντας από την έξοδο υπήρχαν περίπου 10 φανς μας είδαν που ήμασταν μέσα στο αμάξι και ξαφνικά ένα κρύο συναίσθημα με διαπέρασε, με είδαν μέσα στο αμάξι του Φρανς, τι μπορεί να γίνει αυτή την στιγμή, τι μπορεί να πούνε οι φανς των Il Volo, άμα βρούνε πως είμαι μαζί με τον Τζανλούκα. Κοίταξα για μια στιγμή την Μαριάννα και μια άλλη τον Φρανς, όταν απομακρυνθήκαμε δεν με καθησύχαζε τίποτα, ο Φρανς προσπαθούσε να με πείσει πως δεν με είδαν και αν πάλι με είδα θα καταλάβαιναν πως είμαστε φίλοι, αλλά πως θα εξηγήσουν ότι και τα δύο βράδια με πλησίασε ο Τζανλούκα? Αυτό ήταν που με άγχωνε περισσότερο, τι θα γινόταν μετά από αυτό. Φτάσαμε στο ξενοδοχείο ήμουν ακόμα σε κατάσταση πανικού, η Μαριάννα και ο Φρανς δεν ήξεραν πώς να με ηρεμήσουν, φοβόμουν για το τι θα ακολουθούσε.
«Αντονέλλα ηρέμησε όλα καλά θα πάνε, απλά πρέπει να το συνηθίσεις, μην δίνεις πολύ σημασία» είπε ο Φρανς με ήρεμη φωνή καθώς μπαίναμε μέσα στο κτίριο
«Δεν είναι τόσο εύκολο, το έχεις συνηθίσει λόγο του Πιέρο, και σε ξέρουν, εμένα δεν με ξέρουν που ξέρω τι μπορεί να μου κάνουν?» η φωνή μου έτρεμε, άρχισα να κλείνομαι πάλι μέσα στον εαυτό μου, φοβόμουν για το πώς θα το πάρουν οι φανς
«Ηρέμησε, έχει δίκιο ο Φρανς, όλα είναι μια συνήθεια, απλώς είναι τώρα η αρχή και για τις δυο μας, όλοι μαζί θα τα περάσουμε» είπε η Μαριάννα και με πήρε αγκαλιά για να με ηρεμήσει, μαζί και οι τρεις θα τα περνούσαμε όλα αυτά, όμως έπρεπε α βρω την εμπιστοσύνη μου για τον Φρανς
«Περίμενε και για σένα αρχή? Τι έγινε Μαριάννα μας γυάλισε ο Ινιάτσιο και βγαίναμε έτσι από το καμαρίνι?» είπε ο Φρανς και κοιτούσε την Μαριάννα η οποία είχε μείνει, την είχε δει που μπαινόβγαινε απόψε από το καμαρίνι, δεν είπε κάτι απλά το άφησε έτσι, ο Φρανς όμως κατάλαβε ότι είχε γίνει κάτι μαζί με αυτούς τους δυο. Μπήκαμε στο ξενοδοχείο και έκατσε μαζί με την Μαριάννα σε ένα καναπέ στο λόμπι λίγο μακριά από την κεντρική είσοδο, ενώ ο Φρανς και η Μαρία πήγαν πάνω στα δωμάτια, περιμέναμε να γυρίσουν τα αγόρια.
«Μαριάννα, τα έχω παίξει, μια σήμερα το πρωί με τον Φρανς και τώρα αυτό που μας είδαν οι φανς, τι θα πούνε ρε εσύ? Φοβάμαι για την συνέχεια» η φωνή μου ακούστηκε ανήσυχη δεν ήξερα τι να κάνω, τον αγαπάω πολύ τον Τζανλούκα, αλλά πως θα επιβιώσω σε όλο αυτό?
«Όλα θα πάνε καλά, μην ανησυχείς, έχεις τον Τζανλούκα και εμένα δίπλα σου και φυσικά και τους υπόλοιπους, θα τα περάσουμε όλα μαζί δεν πρόκειται να γίνει κάτι» με κοίταξε που το πρόσωπο μου είχε αρχίσει να σκοτεινιάζει από τον φόβο και με πήρα αγκαλιά για να ηρεμήσω, ήταν η αδερφή που δεν είχα, ήξερε πως ένιωθα και τι χρειαζόμουν
«Το ξέρω, απλά δεν ξέρω άμα θα τα καταφέρω, είμαι μια απλή κοπέλα, έχουν γίνει τόσα πολλά μέσα σε τόσο μικρό διάστημα»
«Αφού ο Τζανλούκα σε αγαπάει τόσο πολύ και σε προστατεύει, αξίζεις ότι θα ζήσεις από τώρα, το μόνο σίγουρο»
YOU ARE READING
Amore all' Italia [COMPLETE]
FanfictionΆραγε ο έρωτας πως είναι από κοντά; Η Αντονέλλα Μιγκάρντι φεύγει από την Ελλάδα για τις μεταπτυχιακές της σπουδές στην πόλη της Φλωρεντίας, εκεί την υποδέχεται ο Φραντσέσκο Μπαρόνε, ένας εκλεπτυσμένος νέος άντρας και αδερφός του Πιέρο Μπαρόνε από το...