Ο ήλιος άρχισε να κάνει την εμφάνιση του μέσα από τις κουρτίνες του δωματίου του Τζανλούκα, είχα χωθεί στο στήθος του και κοιμόμουν αποτρέποντας τον ήλιο να δει τα μάτια μου, είχα πέσει σε βαρύ ύπνο λόγο του αλκοόλ που είχε περάσει στον οργανισμό μου. Ο Τζανλούκα άρχισε σιγά σιγά να ξυπνάει άνοιξε τα μάτια του και είδε που κοιμόμουν ακόμα, με χάζευε για άλλη μια φορά πως είχα κουλουριαστεί πάνω του, ήταν βέβαιος ο ίδιος πως με είχε ερωτευτεί, με έναν περίεργο τρόπο που δεν μπορούσε να εξηγήσει με τα λόγια, μόνο όταν με πρωτοείδε από κοντά, σαν κεραυνοβόλος έρωτας να διαπερνάει όλο του το σώμα. Με ήξερε τόσο λίγο αλλά άρχισε να νιώθει πως γίνετε κάτι καλύτερο από αυτό που είναι τώρα. Η πόρτα χτύπησε και έκανε ένα μορφασμό ενόχλησης, πριν προλάβει να σηκωθεί μπήκαν μέσα ο Πιέρο και ο Ινιάτσιο.
«Άντε καλέ ακόμα να σηκωθείς, όλη αναρωτιούνται που είσαι....αααα τώρα μάλιστα» είπε ο Ινιάτσιο φωνάζοντας και ο Τζανλούκα του έκανε νόημα να σταματήσει να φωνάζει διότι κοιμόμουν ακόμα, μόλις αντίκρισαν την εικόνα που υπήρχε στο κρεβάτι.
«Μην φωνάζεις ρε, ακόμα κοιμάται, τώρα ξύπνησα και εγώ, τι έπαθες και σκούζεις έτσι?» είπε ο Τζανλούκα προσπαθώντας να μιλήσει χαμηλά, ακόμα προσπάθησε να φύγει από το δίπλα μου αλλά δεν μπορούσε, δεν ήθελε να με ξυπνήσει έτσι.
«Σε ψάχνει η Μπάρμπαρα για να ετοιμαστούμε για να πάμε για πρωινό, και υπάρχει και κάτι άλλο όχι τόσο ευχάριστο» είπε ο Πιέρο και το βλέμμα του σκοτείνιασε, ήξεραν και οι τρεις ποια είχε έρθει, η Σια η 'κοπέλα' του Τζανλούκα, αμέσως κατάλαβαν πως θα υπήρχαν μπλεξίματα άμα έμπαινε τώρα μέσα στο δωμάτιο.
«Πως ήρθε εδώ? Δεν την ειδοποίησε κανείς, τι θέλει πάλι? Πρέπει να βάλω ένα τέλος» η φωνή του Τζανλούκα ακούστηκε αποφασιστική αλλά συνάμα και τρομοκρατημένη, η Σια ήξερε μυστικές καταστάσεις που είχαν γίνει μεταξύ τους, έτσι τον κράταγε κοντά της, για να πάρει δόξα από τα φώτα του Τζανλούκα, αλλά δεν του άρεσε καθόλου αυτό, είχε πάρει την απόφαση πως η όλη ιστορία είχε ξεφύγει.
«Δεν ξέρω, κατεβήκαμε κάτω με τον Πιέρο και την είδαμε στην ρεσεψιόν να περιμένει, ξέρει πως είσαι εδώ, και δεν πρέπει να σε δει με την Αντονέλλα, θα κάνει μεγάλη σκηνή όπως πέρσι στην Σικελία με τις φανς» είπε ο Ινιάτσιο φανερά φοβισμένος και ο ίδιος, ήξερε πως ήταν πολύ απειλητική αυτή η γυναίκα, ένας σωστός σατανάς, όσο δεν την μπορούσε ο Τζανλούκα τόσο δεν την πήγαιναν και οι άλλοι δυο όπως και η οικογένεια του.
«Μάλιστα, πηγαίνετε κάτω και έρχομαι, αα Πιέρο πρέπει να σου πω κάτι» ξεφύσησε ο Τζανλούκα και έδειξε την πόρτα για να βγούνε έξω αλλά έκανα ένα νόημα στον Πιέρο να έρθει κοντά του
«Εχθές το βράδυ ο αδερφός σου μέθυσε την Αντονέλλα και δεν νομίζω τα σχέδια που έχει για αυτήν είναι και τα καλύτερα, ζηλεύει και μάλιστα πολύ» ο Τζανλούκα ακούστηκε τόσο σίγουρος για τις σκέψεις του Φράνς που ο Πιέρο δεν πίστευε στα αυτιά του, ήξερε πως ο αδερφός του ήθελε την Αντονέλλα αλλά ποτέ δεν του είχε πει πως θα την κάνει δική του, η σκοτεινή πλευρά του Φράνς έβγαινε έξω και ο Τζανλούκα φοβόταν για το τι μπορεί να συμβεί.
«Τώρα μιλάς σοβαρά? Τζαν για τον αδερφό μου πρόκειται, αλλά μπορεί να έχεις και δίκιο, δεν τον βρήκα να κοιμάται στο δωμάτιο με την Μαρία το βράδυ, τον βρήκα έξω στον διάδρομο να περιμένει.» ο Πιέρο άρχισε να καταλαβαίνει πως ο Φράνς του έκρυβε πράγματα που πρόκειται να κάνει, έπρεπε κάπως να τον κάνει να μιλήσει για το τι πρόκειται να κάνει πριν υπάρξουν θύματα.
YOU ARE READING
Amore all' Italia [COMPLETE]
FanfictionΆραγε ο έρωτας πως είναι από κοντά; Η Αντονέλλα Μιγκάρντι φεύγει από την Ελλάδα για τις μεταπτυχιακές της σπουδές στην πόλη της Φλωρεντίας, εκεί την υποδέχεται ο Φραντσέσκο Μπαρόνε, ένας εκλεπτυσμένος νέος άντρας και αδερφός του Πιέρο Μπαρόνε από το...