Ο Πιέρο του είπε όλη την αλήθεια που του είπε ο Φρανς τα Χριστούγεννα, για όλα εκτός από τις τελευταίες νύχτες που κοιμούνται μαζί, άμα το έλεγε αυτό ο Τζανλούκα θα είχε γίνει έξαλλος. Είχε μείνει στήλη άλατος, δεν πίστευε στα αυτιά πως ο Αντρέα ξαναγύρισε και αυτή την φορά να τον απειλή με τέτοιο τρόπο χυδαίο και μοχθηρό, τόσο μίσος για μια κοπέλα που αποδείχτηκε φθηνή. Ο Τζανλούκα ξαφνικά άρχισε να τρομοκρατείται για το τι μπορεί να της κάνει, αν όντως ο Φρανς μπορούσε να την προστατέψει από αυτόν τον ψυχάκια.
«Τώρα τέλεια, και πρέπει να συγκεντρωθώ στο τουρ και το μυαλό μου είναι μην πάθει τίποτα η Αντο» είπε ο Τζαν με το πρόσωπο του μέσα στις παλάμες του.
«Τζανλούκα σε ξέρω αρκετά χρόνια, θα τα καταφέρεις και έχω εμπιστοσύνη στον αδερφό μου πια, θα την προσέχει, στο υπόσχομαι» είπε ο Πιέρο και τον καθησύχασε κάπως.
«Μακάρι ρε εσύ, δεν θέλω να την χάσω, όχι από ένα λάθος του παρελθόντος» είπε ο Τζαν.
«Δεν πρόκειται, αρκεί να είσαι κοντά της έστω και από μακριά, αυτό έχει ανάγκη» είπε ο Πιέρο και του έδωσε το κινητό για να στείλει ένα μήνυμα στην Αντονέλλα.
Άρχισε να πληκτρολογεί γρήγορα τα πρώτα λόγια που του έρχονταν
'Όσο μακριά και αν βρισκόμαστε, πάντα θα είμαι εδώ, όταν ο ήλιος θα είναι ψηλά και θα σε προσέχει θα είναι δικιά μου επιθυμία. Και όταν ο βραδινός ουρανός και τα άστρα με φωτίζουν θα είσαι εκεί για μένα. Ποτέ δεν θα ξεχαστούμε γιατί σε προστατεύω και εσύ με ηρεμείς. Σ' αγαπώ όσο τίποτα άλλο να το θυμάσαι. Για πάντα μαζί ότι και αν γίνει. Να προσέχεις έρωτα μου.xx'
Οι μέρες περνούσαν με συνεχόμενα μηνύματα, δεν τους εμπόδιζε τίποτα ούτε η διαφορά ώρας , ούτε η απόσταση, ο Τζανλούκα με τα παιδιά έδιναν κανονικά τις συναυλίες τους στην Αμερική αφού άρχισαν από την ανατολική πλευρά της. Κάποιες φορές εκεί που τραγούδαγε του έρχονταν στον μυαλό οι στιγμές τους από τις διακοπές του χειμώνα, την ένιωθε λες και ήταν εκεί στο κοινό και τον κοίταζε, ακόμα και ήταν στην άλλη άκρη του κόσμου.
Καθώς τελείωναν την 6η εμφάνιση τους στην Αμερική ο Ινιάτσιο και η Μαριάννα τους έκανα μια ανακοίνωση,
«Λοιπόν όπως ξέρετε, δεν έχω φέρει τυχαία την Μαριάννα μαζί μου, διότι έχουμε απίστευτα νέα.......θα γίνουμε γονείς!!!!! Και Πιέρο, Τζανλούκα θέλουμε να είστε οι νονοί» είπε ο Ινιάτσιο αγκαλιάζοντας την Μαριάννα που ήταν με ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά.
YOU ARE READING
Amore all' Italia [COMPLETE]
FanfictionΆραγε ο έρωτας πως είναι από κοντά; Η Αντονέλλα Μιγκάρντι φεύγει από την Ελλάδα για τις μεταπτυχιακές της σπουδές στην πόλη της Φλωρεντίας, εκεί την υποδέχεται ο Φραντσέσκο Μπαρόνε, ένας εκλεπτυσμένος νέος άντρας και αδερφός του Πιέρο Μπαρόνε από το...