Το πρωί ήρθε γρήγορα και το κινητό μου άρχισε να δονήτε από μηνύματα, ξύπνησα αμέσως πιστεύοντας πως ήταν ο Τζανλούκα αλλά έκανα λάθος, τώρα άρχιζαν τα δύσκολα, ο Αντρέα είχε βρει κάθε πιθανό τρόπο για να μας εκνευρίσει, και αυτό μέσα από τα ίδια μας τα κινητά.
'Αρχίσατε να κοιμάστε και μαζί ε ; Αυτά είναι αλλά σίγουρα ο Τζανλούκα τα ξέρει αυτά που κάνεις; Ή καλύτερα να τα μάθει από εμένα; Αντρέας' Με το που το διάβασα το αίμα μου ανέβηκε στο κεφάλι.
«Γιατί να μου συμβαίνει αυτό τι έχω κάνει;;» είπα και πέταξα το κινητό μέσα σε μια στοίβα με ρούχα
«Τι έγινε Αντο; Τι έπαθες;» είπε ο Φρανς που μόλις είχε ξυπνήσει.«Τι έγινε? Αντρέας έγινε, μου έστειλε μήνυμα στο κινητό» είπα και πήγα να του δείξω, μόλις το είδε βγήκε με φόρα από το δωμάτιο μου και πήγε στου Αντρέα.
«Φρανς περίμενε με» είπα και τον ακολούθησα όσο γρήγορα μπορούσα. Ο Αντρέα έμενε στον επάνω όροφο της εστίας, μόλις φτάσαμε ο Φρανς άνοιξε με μια την πόρτα και επιτέθηκε στον Αντρέα .
«ΕΙΣΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΨΥΧΑΝΩΜΑΛΟΣ;;;;;; ΑΣΤΟΥΣ ΗΣΥΧΟΥΣ ΠΙΑ» είπε ο Φρανς θυμωμένος, πρώτη φορά τον έβλεπα έτσι, είχε κοκκινίσει.
«Ήσυχους;;;; Είσαι ο μόνος που ξέρει τι μου έχει κάνει ο Τζινόμπλε και θα το πληρώσουν και οι δυο αυτό» είπε ο Αντρέας σχεδόν ψύχραιμος.
«Φρανς τι λέει;; Τι σχέση έχει ο Τζανλούκα μαζί του; Τι να πληρώσουμε;;; ΜΙΛΑ» είπα προσπαθώντας να καταλάβω τι γίνετε.
«Όχι τώρα, πρέπει να σταματήσει όλα αυτό ΕΔΩ!» είπε ο Φρανς προσπαθώντας να το κρύψει.
«ΘΕΛΩ ΤΩΡΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ;;;;;» είπα πια θυμωμένη και δάκρυα άρχισαν να κυλάνε, ο Φρανς υποχώρησε όταν με είδε και άφησε τον Αντρέα κάτω.
«Ωραία θέλεις εξηγήσεις θα της έχεις όμορφη Αντονέλλα, βλέπεις εγώ με τον Τζανλούκα που πλέον είναι το αγόρι σου και έχετε μια τεεεελεια σχέση, ιδανική θα έλεγε κανείς, ήμουν ο κολλητός του όμως βλέπεις εγώ μια περίοδο είχα σχέση με μια υπέροχη κοπέλα την αγαπούσα αληθινά, αλλά ένα βράδυ μου την έκλεψε μέσα από τα χέρια μου, την γούσταρε και αυτός οπότε ότι ήθελε το έπαιρνε, και έτσι έχασα τα πάντα εκείνη την μέρα, ορκίστηκα να τον πονέσω όσο δεν πόνεσε ποτέ. Αλλά εντάξει έχουν περάσει 5 χρόνια σωστά Φρανς; Όμως εγώ θα τον πονέσω, θα τον κάνω χίλια κομμάτια και εσύ αγαπητή μου είσαι το τέλειο θύμα, με έναν κολλητό που αισθάνεται πολλά για σένα. Το τέλειο παιχνίδι.» είπε ο Αντρέας με ψυχασθενικό ύφος, κοίταζα τον Φρανς στην μια μεριά, φαινόταν τόσο ένοχος.
YOU ARE READING
Amore all' Italia [COMPLETE]
FanfictionΆραγε ο έρωτας πως είναι από κοντά; Η Αντονέλλα Μιγκάρντι φεύγει από την Ελλάδα για τις μεταπτυχιακές της σπουδές στην πόλη της Φλωρεντίας, εκεί την υποδέχεται ο Φραντσέσκο Μπαρόνε, ένας εκλεπτυσμένος νέος άντρας και αδερφός του Πιέρο Μπαρόνε από το...