Οι μέρες περνούσαν τόσο βασανιστικά αργά αλλά και κάποιες φορές γρήγορα, μέχρι να το καταλάβουμε ο Φεβρουάριος είχε φύγει και οι εξετάσεις πλησίαζαν, αλλά ελάχιστα σημεία ζωής από τον Τζανλούκα αυτό με τρόμαζε, είτε θα ήταν πολύ κουρασμένος ή κάτι άλλο συνέβαινε και κανείς δεν έλεγε τίποτα.
Με τόσο διάβασμα που είχε πλακώσει δεν μπορούσα να ασχολούμαι με τίποτα άλλο, παρά να περάσω τα μαθήματα μου, ο Φρανς με βοηθούσε ώστε να συγκεντρώνομαι, όμως οι σκέψεις μου ήταν αλλού.
* Μαϊάμι 4 Μαρτίου 2019*
Επιτέλους μετά τις συνεχές συναυλίες θα έβρισκαν λίγο χρόνο για ξεκούραση, ο Τζανλούκα δεν είχε προλάβει καν να δει το κινητό του ούτε το λάπτοπ, η κούραση τον είχε καταβάλει αλλά και η στεναχώρια του που δεν προλάβαινε να της μιλήσει, έπρεπε να επανορθώσει.
Καθώς καθόταν στο δωμάτιο του ξενοδοχείου πήρε το λάπτοπ και την κάλεσε αμέσως, δεν ήθελε να χάνει άλλο χρόνο μακριά της, για καλή του τύχη δεν το είχε κλείσει ακόμα το ίντερνετ.
«Επιτέλους σε ξαναβλέπω αγάπη μου! Μου έλειψες» είπε ο Τζαν κοιτάζοντας την μορφή της στην οθόνη.
«Τζαν; Σε έψαχνα, νόμιζα πως έγινε κάτι τόσες μέρες που δεν μιλήσαμε! Που είσαι;» είπε ανήσυχη αλλά και μια ανακουφίσει ήρθε στο πρόσωπο της Αντονέλλας.
«Το ξέρω, δεν είχα καθόλου χρόνο να σε δω, είχαν πέσει πολλές δουλείες μαζί και όλα μου τα είχαν κλειστά» είπε ο Τζανλούκα προσπαθώντας να της εξηγήσει.
«Κατάλαβα, τουλάχιστον πως πάνε οι συναυλίες; Η Μαριάννα είναι καλά που την τραβολογάει ο Ινιάτσιο;» είπε η Αντονέλλα και άρχισε να γελάει.
«Χαχαχα καλά είναι την έχει πάει τώρα σε ένα νοσοκομείο να δούνε τα δίδυμα, αλλά πάλι καλά όλα τους πάνε τέλεια» είπε ο Τζανλούκα.
«Αλίμονο αφού τους ενώνουν τα μώρα, ώρες-ώρες πιστεύω ότι είναι πιο ερωτευμένοι από εμάς» είπε η Αντονέλλα και κοίταξε κάτω.
«Ει, εμείς είμαστε μόνοι μας κατηγορία στον έρωτα, αυτή η απόσταση που έχουμε μεταξύ μας τώρα μας δοκιμάζει, και εμείς αντέχουμε! Έχουν περάσει ήδη 2 μήνες, μπορούμε να τα καταφέρουμε, είναι δυνατό αυτό που έχουμε, μας ενώνει, και δεν πρόκειται να μας χωρίσει ποτέ. Εντάξει;» είπε ο Τζαν και προσπάθησε πάλι να την νιώσει στην οθόνη.
ESTÁS LEYENDO
Amore all' Italia [COMPLETE]
FanficΆραγε ο έρωτας πως είναι από κοντά; Η Αντονέλλα Μιγκάρντι φεύγει από την Ελλάδα για τις μεταπτυχιακές της σπουδές στην πόλη της Φλωρεντίας, εκεί την υποδέχεται ο Φραντσέσκο Μπαρόνε, ένας εκλεπτυσμένος νέος άντρας και αδερφός του Πιέρο Μπαρόνε από το...