*Σουίτα Τζανλούκα & Αντονέλλας*
Οι πρώτες ακτίνες του ήλιου έμπαιναν στο δωμάτιο, μαζί με τον ήχο της πόρτας του δωματίου, ο Τζανλούκα ξύπνησε αμέσως από τον ενοχλητικό και επίμονο ήχο, μόνο ένας θα χτύπαγε πάντα έτσι την πόρτα του, ο Ινιάτσιο. Προσπάθησε να μην με ξυπνήσει πηγαίνοντας προς την πόρτα.
«Ξέρεις τι ώρα είναι ρε και χτυπάς έτσι την πόρτα;» είπε ο Τζανλούκα αγουροξυπνημένος.
« Είναι 8:30 το πρωί και πρέπει να ετοιμαστείτε και εσείς!» είπε ο Ινιάτσιο μπαίνοντας μέσα στο δωμάτιο.
«Ναι ε; και εσείς για πού το βάλατε; Και μην φωνάζεις» είπε ο Τζανλούκα δείχνοντας προς το κρεβάτι που ακόμα κοιμόμουν .
«Τον έπεισα να πάμε Ελλάδα στους δικού μου, να αλλάξω λίγο περιβάλλον» είπε η Μαριάννα πριν καν μιλήσει ο Ινιάτσιο.
«Ξέρεις έχω στόμα να μιλήσω!» είπε ο Ινιάτσιο ενοχλημένος.
«Ναι καλύτερα να έχεις κλειστό το στόμα σου γιατί δεν είναι να μιλάς ώρες-ώρες!» είπε ο Τζανλούκα και άρχισαν να γελάνε εκτός από τον Ινιάτσιο.
«Καλάαα.... εμείς θα τα πούμε μετά τις γιορτές Τζανλού» είπε ο Ινιάτσιο με απειλητικό βλέμμα.
«Ίνια....πρέπει να φύγουμε αλλιώς με τους ρυθμούς που συνεχίζεις θα το χάσουμε το αεροπλάνο» είπε η Μαριάννα και άρχισε να τραβάει τον Ινιάτσιο για να φύγουν.
Τελικά έφυγαν από το δωμάτιο για να προλάβουν το αεροπλάνο προς την Ελλάδα, ο Τζανλούκα γύρισε και με κοίταξε που είχα χωθεί για τα καλά μέσα στα παπλώματα και ένα χαμόγελο εμφανίστηκε στο πρόσωπο του, πλησίασε προς το κρεβάτι και με φίλησε στο μέτωπο ώστε να ξυπνήσω, έπρεπε να φύγουμε και εμείς.
«Μωρό μου....σήκω μας περιμένουν οι δικοί μου» είπε ο Τζανλούκα και με πήρε στην αγκαλιά του.
«Μμμμ τι ώρα είναι;» είπα μέσα στον ύπνο μου μη θέλοντας να σηκωθώ.
«Είναι 9 σχεδόν και έχουμε 3 ώρες ταξίδι μπροστά μας» είπε και άρχισε να με πειράζει για να σηκωθώ.
«Εντάξει έλα χαχχαχαχα σηκώνομαι, απλά σταμάτα δεν μπορώ» είπα μέσα στα γέλια μου από τα γαργαλιτά που μου έκανε, όμως δεν τον άφησα έτσι, τον άρπαξα από το πρόσωπο και του έδωσα ένα δυνατό φιλί στα χείλη, έτσι για εκδίκηση.
YOU ARE READING
Amore all' Italia [COMPLETE]
FanfictionΆραγε ο έρωτας πως είναι από κοντά; Η Αντονέλλα Μιγκάρντι φεύγει από την Ελλάδα για τις μεταπτυχιακές της σπουδές στην πόλη της Φλωρεντίας, εκεί την υποδέχεται ο Φραντσέσκο Μπαρόνε, ένας εκλεπτυσμένος νέος άντρας και αδερφός του Πιέρο Μπαρόνε από το...