Omar - 12 februari 2017

112 14 1
                                    

Har ni skrivit klart nya låten ännu?
Jaa för läänge sedan, vi har bara repat ganska mycket. ;)

Får vi höra låten?
Ja, på Melodifestivalen.

Har Rebecca Fields vloggat i Stockholm?
Ja det har hon, de hon filmade igår kommer upp ikväll tror jag.

Bråkar Felix & Amanda ännu?
Hahah va Amanda?

Menade Rebecca
Rebecca är lite lack på hnm, eller ksk mest irriterad.

-

Jag stänger mobilen då Rebecca rusar in i studions 'vilorum' Felix är tätt efter henne. Jag stället mig upp och kramar Rebecca när jag ser tårarna som rinner ner för hennes kinder, blandat med de ser jag ilska. "LÅÅÅT MIIIIIG VAH!!!" Skriker plötsligt Rebecca sakta till Felix som stannar. Felix står bara där och tittar på henne, han öppnar munnen som om han ska säga något men han stänger den lika fort. Rebecca lossar sig ur mitt grepp och tar några steg närmare Felix, de står så nära varandra, vem som helst hade trott att Rebecca skulle kyssa Felix. Sedan flyttar Rebecca huvudet mot hans öra och säger något i stil med. "Jag tänkte bara prata med dig, om vad du skrev. Hoppades att allt skulle lösa sig, men du förstörde allt.. hur kan du säga något sånt till mig? JAG kommer ALDRIG kunna lita på dig mer." Rebecca går förbi Felix ut ur rummet. Nu står bara jag och Felix och stirrar på varandra.

-

Varför svarar inte Rebecca eller Felix på Ask?
Hänt en liten sak...

En liten sak...., kommer aldrig lita på Felix mer.~FieldsRebecca~
Finns om du vill prata, finns alltid bae♥️

Hur lång är du?
Mer än en meter, länge sedan jag kollade de.

________________________________
FÖRLÅT FÖR SÅ DÅLIG UPPDATERING :3 Herregud, försöker uppdatera men jag hinner typ inte. Sedan såg jag nyss att det var några som hade röstat på den här berättelsen & blev skit glaaad. Tack så mycket.

Shit jag har inte heller uppdaterat på en av mina andra böcker som heter Trust. Måste göra det nu, eller jag börja skriva på kapitel 18. Eller ja tror att de är kapitel 18 Hahha.

Men tack för att just DU läste! :*

Ask.Fm ~O.R~ You and IWhere stories live. Discover now