Omar - 17 Februari 2017

88 11 0
                                    

Vad händer i helg då?
Haha det roliga är att jag igår kom hem till Göteborg men redan idag ska jag flyga iväg igen. För det är MELLO FUCKING DIFESTIVALEN imorgon. Så imorgon/lördag ska jag, Felix och Oscar köra våran låt i mello ;)

Vad heter låten? Btw kommer heja på er💗
Tack! Låten heter "Gotta Thing About You"

Hur lyder de två första meningarna i låten? Och vem/vilka sjunger dom meningarna?
Jag sjunger dom meningarna och de lyder: Every time you bake I wanna eat cake. I really got a thing about you.

Är du nervös?
Jaaaaaa

Lovar att eran låt kommer vara skit dålig..
Alla kommer inte tycka den är bra.

Kommer du bli glad om ni går vidare till final?
Ja klart som fan att jag skulle bli, hade blivit glad även om vi åkte ut. Skulle vara glad för alla andras skull.

Vem tror du kommer vara svårast motstånd i Växjö?
Kanske Anton Hagaman eller Robin Bengtsson. Dom verkar vara riktigt hårda ;)

Vad gör du just nu?
Jag packade precis upp och nu ska jag packa igen :)))))))))(

Hoppas verkligen att ni går vidare till final imorgon! Kommer rösta 50000gånger!
Tack så otroligt mycket för allt stöd!

Vet du när nästa video kommer upp på Rebeccas youtube-kanal?
Vet inte när den kommer upp men vet att hon redigerar den nu ;) Men eftersom att hon är sjuk så kan det ju ta ett tag.

Asså jag är så avundsjuk på att du har fått lära känna Rebecca, hon verkar var en sjukt härlig, rolig och snäll människa.
Ja det är hon, ska hälsa henne från dig!

Du låter som en kråka när du sjunger.
Okej ;)

Hur lång är du?
Har ingen aning

Foscar eller Oggmar?
Foscmar ;)

OMG Foscmar fett bra, vem kom på det?
Felix sa det i ett podd avsnitt ;) Nu när Ogge har lämnat blir det ju bra med Foscmar.

Hur många följare har du på instagram just nu?
Ca. 227k

Vad heter du på IG?
@omarrudberg

Såg du att rebecca nått 1 miljon följare på insta?
JAAA FETT GLAD FÖR HENNES SKULL!

-

Andra kapitlet idag :)) ska försöka släppa ett kapitel varje dag. Vi får se hur det kommer gå ;)  ILYSM

Ask.Fm ~O.R~ You and IWhere stories live. Discover now