Naber kızlar bundan sonra bölümlere böyle girmeyi düşünüyorum daha havalı gibi sanki ne dersiniz :D
Her neyse bu kadar saçmalamak yeter Hepinize merhaba canlarım nasılsınız umarım her şey yolundadır bana sorarsanız tanımlayacak en iyi kelime eh işte sanırım ama olsun şükür buna da.
Kaç gün oldu bilmiyorum ama baya bir süredir bölüm konusu özürlülüğü yaşıyorum evet bölüm konusu özürlülüğü bunu ben buldum nasıl ama :D
Sonunda konuyu bulduğumu düşünüyorum umarım beğenirsiniz...
Bugün kendinizi sevmek hakkında tamamen samimi bir şekilde kendi düşüncelerimi paylaşmak istiyorum umarım biraz moral olur ve kendinizi sevmiyorsanız sevmeye başlarsınız
İlk önce şunu söyleyeyim ben hiçbir zaman kendimi seven bir insan olmadım sürekli kendimde bir kusur bulur ve hep ona canımı sıkardım hala da öyleyim ama en azından kendimden daha kötü durumda olan insanları düşünüp ne kadar şanslı olduğumu anladım.Ama her zaman olmasa da bazen vücudum da bulduğum kusur la canımı sıkıyorum elimde değil yani ona üzülmemek elimde değilmiş gibi geliyor ama şunu bilin ki hayatta her sorunun bir çözümü vardır o yüzden daha az üzülmeye bakın aynı benim gibi.
Yani demek istediğim şu kendinizi sevin biliyorum demesi kolay öyle pat diye olacak bir şey de değil ama en azından bir yerden başlamak gerek.Sizin kendinizde bir kusur bulmanız gayet normal bir şey bu doğanın kanunu gibi bir şey eğer kendiniz de kusur bulmuyor ve ben güzelim haha süperim harikayım falan diye etrafta geziyorsanız geçmiş olsun arkadaşlar kendini beğenmiş bir insansınız ama bunu kesinlikle kınamıyorum her insanın kendine özgü özellikleri var sonuçta.
Yani yani ve yani buradan çıkarılacak sonuç şu kendinizi sevin en azından sevmeye çalışın olur mu...
Ha bu arada merak ettiğiniz herhangi bir konu varsa bana mesaj gönderin haa anında bölüm yayınlayacağım söz veriyorum bak...
Buraya kadar okuyanlara teşekkür ederim...
SİZİ SEVİYORUM CANLARIM...
Instagram: https://www.instagram.com/yagmurcan4781/
Oy vermeyi unutmayın sizi gidi hayalet okuyucular sizi :D :D :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZLARA TAVSİYELER
أدب نسائيEn Büyük Tavsiye Kitabı Aradığın her şey burada var Okul Arkadaşlık İlişkileri Dersler Kişisel Bakım Psikolojik Sorunlar KISACASI HER ŞEY :D