Arkadaşlarcım jungkook hikayesinin 3. Geliyor..
İyi okumalar.....En son jungkook sana " büyük aşklar nefretle başlarmış. " demişti..
Jungkook ' un bu sözüne şaşırsanda kendini toparlaman lazımdı. Onun güçlü kollarından zor da olsa kurtulmayı başarmıştın. Sonra jungkooka bakarak ;
Sen : "ne diyorsun sen jungkook!!. Ne aşkından bahsediyorsun.!! "
Jungkook : " birbirimize olan sevgimizden bahsediyorum (adın) !! Bizim aşkımızdan. "
Sen : " ahhh..!!! Jungkook sus !!. Ben seni sevmiyorum. Sen bana aşkını itiraf ediyorsun.
Bu durum mantıklı mı sence ? "Jungkook : " ama ben seni seviyorum. İnsanların birbirini sevmesi çok mantıklı bence. "
Sen : " ya öylemi ? Senin için mantıklı olan benim için saçma birşey ama.. Benim seninle aramda birşey olmadığına göre bana büyük aşktan bahsetme.!!! "
Jungkook : " sana saçma gelen şey ne biliyor musun? senin gibi bir kızı bir erkeğin sevmesi.
Sen böyle yapmaya devam edersen yakında bir erkek arkadaşın bile olmaz. Zaten benim seni sevmem baştan beri hataydı (adın) !! "Sen : " asıl benim senin gibi birini tanımış olmam benim hayatımda yaptığım en kötü hataydı.
Evet doğru bildin. Ben böyle bir kızım işte. Erkeklerden nefret eden bir kız. Özellikle de senin gibilerden... "Jungkook : " biliyor musun? Şunu çok iyi anladım!
Şuan kendimden nefret ediyorum. Senin gibi bir kızı sevdiğim için... "Sen : " demekki neymiş jungkook beyefendi !!
Herşey senin istediğin gibi olmuyormuş. Bu hayatta herşey karşılıklı. Hatta sevgi bile... "Jungkook : " tamam bu seferlik senin dediğin gibi olsun. Yeter ki şu çeneni kapat. "
Sen : " bana bak!! Bana emir veremezsin. İstediğim zaman konuşur istediğim zaman susarım. Buna sen karar veremezsin...!!! Ama bence sen hiç konuşma. Çünkü konuştukça batıyorsun jungkook.
Jungkook : " ben gerçekleri konuşuyorum. Ama sen anlamakta zorlanıyorsun. Neden biliyor musun?? Çünkü gerçekleri duymak senin canını acıtıyor (adın) !! "Sen : " şu anda bir tek gerçek var. O da benim senden nefret etmem. Senden o kadar iğreniyorum ki !!! "
Jungkook : " sen buna gerçek mi diyorsun? Bence senin gerçek dediğin şey cahillikten başka birşey değil.!! "
Sen : " sen bana cahil mi demeye çalışıyorsun ?
Bence asıl sen cahilsin... Sen böyle değildin.
1 günde bütün nefretini benden çıkardın. Sen beni sevmiyordun bence. Sadece beni kızdırmak için bu numaraları yaptın. Çünkü sen benim tanıdığım jungkook değilsin. Sen çok degiştin. Fazlasıyla... "Jungkook : " benim hakkımda bu kadar şeyi söylemen için beni çok iyi tanıman gerek...
Bu yüzden bana doğruyu söyle. Sen de beni seviyorsun değil mi ? "Sen jungkookun bu sözleri üzerine ağlamaya başladın..
Sen : " ben .. bilmiyorum. Sana hissettiğim duygularım nefretle sevgi karışık birşey. Bu yüzden sana net bir cevap veremem. "
Jungkook : " peki ozaman. Şöyle birşey yapıyoruz. Birkaç gün birbirimizi görmeyeceğiz. İkimizinde sinirinin geçmesi lazım. Sonra oturup bir sonuca ulaşırız. Anlaştık mı ? "( sinirli )
Sen : " tamam. Bence de en mantıklısı bu . Şimdi evimden git lütfen. Lütfen.!!! "
Jungkook bunun üzerine senin yanından uzaklaşıp
kapıya doğru yöneldi. Sonra kapıyı açtı ve çıkarken sertçe kapıyı çarpıp gitti. Sen de onun arkasından sulu gözlerinle baktın.....Bölüm bitti. Çok kavgalı bir bölüm oldu. Üzgünüm..
* şu yakışıklılığa bir bak ya. Böyle birinden nefret eden hayatta hiç tipsiz birini görmemiştir heralde.. *
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💜 BTS ile HAYAL ET 💜 (Yb Gelmeyecek)
FanfictionHiçbir şey hayal kurmaya engel değildir. Hayal etmeye hazır mısınız?? ( DEVAM EDİLMEYECEK! )