〰 TAEHYUNG 〰

2K 71 46
                                    


Tae ile 1 yıldır sevgilisiniz. Birbirinizi çok seviyorsunuz. En çok da Tae...

Sen evde oturuyordun. Sevgilin Tae işleri yüzünden senin yanında çok fazla olamıyordu.
Tek başına oturup telefonunda birşeyler yapıyordun. Canın çok sıkılmıştı. Ve içinden..

Sen : " off ya !! Keşke Taehyung da burda olsaydı. Bu aralar çok yoğun çalışıyorlar. Bu yüzden onun yüzünü doğru düzgün göremiyorum bile off !! "

Sonra telefonunun çalmasıyla biranda irkildin. Kimin aradığına bakmak için açtığında Tae'nin
sesiyle mutlu olmuştun..

Tae : " benim meleğim ne yapıyormuş bakalım."

Sen : " birde soruyor musun Tae. Çok sıkılıyorum.
Keşke yanımda sen olsan. "

Tae : " meleğim biliyorsun bu aralar- "

Sen : " evet Tae biliyorum. Çok yoğunsun.
Olsun ne yapalım. Sonuçta sevdiğin bir iş."

Tae : " çok anlayışlı birisin (adın) . İşte seni bu yüzden çok seviyorum. "

Sen : " ben de seni çok seviyorum Tae. "

Tae : " şimdi kapatmam lazım meleğim. Görüşürüz. "

Sen : " görüşürüz yakışıklım. "

Telefonu kapattıktan sonra yine üzülmüştün.
Ve canın daha çok sıkılmıştı. Yorulmuştun. Uyumaya gitmek için yatağa gittin. Ve kendini uykuya bıraktın...

Telefonuna gelen mesajla korktun ve yatakta doğruldun. Mesaja baktığında Tae'den gelmişti.

Tae : " meleğim nasılsın ? "

Sen : " iyiyim aşkım. Ne oldu sen iyi misin ? "

Tae : " senin sesini duyunca daha iyi oluyorum.
İşlerimin bittiğini söylemek istedim. Bekle beni evimize geliyorum. "

Sen : " bekliyorum yakışıklım. Çabuk gel. "

Sonra sen hemen ayağa kalktın ve üstüne çekidüzen verip aşağı indin. Oturup Tae'yi beklemeye başladın...

Sonunda kapı zili çaldı ve Tae gelmişti. Koşa koşa kapıyı açtın. Sevgilin Tae'ye sımsıkı sarıldın..

Sen : " iyiki geldin yakışıklım. Seni çok özledim."

Tae : " benim seni özlediğimden daha fazla olamaz. "

Dedi ve senin alnından öptü. Sonra kapıyı kapatıp içeri girdiniz..

Tae : " bence hazırlanalım. Seni biryere götürmek istiyorum meleğim.. "

Sen : " gerçekten mi Tae ?? O zaman ben hazırlanmaya gidim."

Sonra sen hazırlanmak için odana çıktın..

Sonra sen hazırlanmak için odana çıktın

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
💜 BTS ile HAYAL ET 💜 (Yb Gelmeyecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin