⚫NAMJOON ile hayal et⚫

1.3K 55 9
                                    

İYİ OKUMALAR... ❤❤❤

" Şu kadını tutup bi güzel döveceksin ya!!!! "

" aşkım sakin ol. O kadının rol yaptığını biliyorsun. "

" biliyorum ama yinede o pislik kadın aşıkları ayırmasın. "

" sevgilim haklısın ama filmin akışı bu. Gerçek olmayan birşey  için bu kadar sinirlenme. "

" peki "

Kocanla oturmuş film izliyorsun. Kendini o kadar çok kaptırmışsın ki sanki olayın içinde sen varsın. Namjoon da seni gülerek izliyor.

" (adın)? Acaba başka birşeyler mi yapsak? "

" ne yapacaz? Ne güzel film izliyoruz. "

" ama bu filmi önceden 15 kez izlemiş bulunuyoruz. "

Namjoon gerçekten çok sıkılmıştı. Sana söylüyordu ama sen pas vermiyordun.

" sanırım zorla yapacam.! "

" ne? "

Namjoon üstüne geliyordu. Tam seni öpecekken kapı zilinin çalmasıyla sinirleri bozuldu. Sen de seviniyorsun ve kurtulmuştun .

'' ben bi kapıya bakim. "

Dedin ve kalkıp kapıya gittin. Kapıyı açınca karşında Namjoon'un annesi vardı. Sen şaşkınlıkla bakarken kadın konuştu.

" kızım? Neden ilk kez görmüş gibi bakıyorsun. İçeri alsana beni"

" ş-şey kusura bakmayın bayan kim. Buyrun lütfen. "

Diyerek içeriyi işaret ettin. Kadın içeri girip koşa koşa oğlunun yanına gitti.

" ogluuummm.!! Yavrum benim seni çok özledim ."

Dedi ve sımsıkı sarıldı. Namjoon şaşkınlıkla sana bakıyordu.

" annecim sen nerden çıktın? "

" sizi özledim. Hem sizinle konuşmam gereken bi konu var. "

" tamam konuşalım. "

Beraber koltuğa oturdunuz. Kadın Namjoon'un yanına oturdu sen de karşıya geçtin.

" Çocuklar bana vereceğiniz müjdeli haber yok mu? "

Namjoon ve sen birbirinize baktınız.

" ne gibi müjdeli haber? "

" çocuk diyorum oğlum. Olacak mı? "

" yakında olacak ta- "

Sen namjoon'un sözünü kestin. Ve söze atladın.

" hayır efendim. Daha düşünmüyoruz "

Kadının sinirlendiği yüz hareketlerinden belliydi.

" ne demek düşünmüyoruz.! O çocuk olacak.! En kısa zamanda torun istiyorum. "

Namjoon gülüyordu. Sen de sinirlenmiştin ve kocana kızgın bir bakış attın. Sonra kadın döndün ve konuştun.

" ama Bayan Kim. Daha erken olduğu için çocuk düşünmüyoruz.
Hem bu kararı bizim vermemiz gerekmez mi? "

" ben diyeceğimi dedim kızım.! O ÇOCUK BU EVE GELECEK !! En kısa zamanda hemde. "

Sen daha fazla sinirlenmiştin. Ama belli etmiyordun. Tam ağzını açmış birşeyler söyleyecekken kadın ayağa kalktı.

" Şimdilik hoşçakalın çocuklar. Umarım sözümü dinleyip bu eve çocuk getirirsiniz. "

Namjoon söze atladı.

'' tabiki annecim hiç merak etme "

" Aferin çocuğum. Hoşçakalın "

Kadın giderken sen de kadının arkasından sinirli gözlerle bakıyordun. Namjoon annesini yolcu ettikten sonra yanına geldi ve sinsice sırıtmaya başladı.

" ne gülüyorsun acaba?! Anne-oğul aynısınız işte! "

" demekki annem de benim gibi düşünüyor hayatım. Bence fena fikir değil ne dersin? "

" aslında iyi fikir. Yeni evlendik ve çocuk olması şart"

'' bencede.. "

" ya saçmalama!! Hemen çocuk istemiyorum ben. Annen bizim adımıza karar veriyor. Ben şuan çocuk düşünmüyorum! "

" iyi o zaman yaşandığında çocuğumuz olsun. Bi 10-20 yıl sonra yapalım olur mu? "

Sen bunu düşündün. Gerçekten yaşlanınca çocuk bakmak zor olurdu. Aslında sen 1 yıl sonra ya da 1 yıla yakın zamanda düşünüyordun ama belki ozamanlar Namjoon istemicekti.

" tamam öyle olsun. En kısa zamanda yapalım. "

" sevindim. Ama en çok annem sevinecek. "

Sen düşüncelere dalarken bir anda Namjoon'un kucağında buldun kendini.

" ya ne yapıyorsun?! Şimdi olsun demedim. "

" ama ben şimdi yapalım diyorum. "

Dedi ve yatak odasına götürüyordu. Namjoon hızlı çıkmıştı. Senin işin çok zor olacaktı.... 😊😊

......BİTTİ...... ❤

BEĞENDİYSENİZ OYLARINIZI BEKLİYORUM. YORUM DA YAPIN LÜTFEN. AYRICA İSTEK BÖLÜM VARSA YAPARIM. SADECE İSTEDİĞİNİZ ÜYEYİ VE KONUYU YAZIN GERİSİNİ BANA BIRAKIN. SEVİLİYORSUNUZ.. 😘😘😘





💜 BTS ile HAYAL ET 💜 (Yb Gelmeyecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin