O gün okuldayken sinirli bir sekilde bahçeye doğru ilerliyordun. Çünkü
sevgilin jimin ile kavga etmiştiniz.
Sen ilerledikçe jimin de arkandan geliyordu. Sen artık dayanamayıp ağlamaktan kıpkırmızı olan gözlerinle jimine dönüp bağırmaya başladın..Sen : " yeter artık Jimin. Benim peşimi bırak. "
Jimin : " bırakamam (adın)!! Beni dinleyeceksin. "
Sen : " neyi dinlicem yaa !! Resmen benim gözümün önünde benim kuzenime yumruk attın. Nasıl böyle birşey yaparsın ya ! "
Jimin : " sana bişey yapacak sandım.
Sizi öyle samimi görünce ben de kendimi tutamadım. Lutfen affet beni ! Ben sensiz nasıl yaşarım ? "Sen : " madem ki bensiz yaşayamıyorsun. O zaman... "
Dedikten sonra boynundaki kolyeyi çıkarıp jiminin avcuna koydun. Bu kolyeyi sana jimin almıştı. Ilk sevgili olduğunuz zamanlarda kendi elleriyle senin boynuna takmıştı. " bunu hiç çıkarma olur mu ? " demişti ve sen de ona söz vermiştin. Ama bugün sözünü tutamadın. Çünkü olmuyordu. Yapamıyordun. Her ne kadar onu affetmeye çalışsan da duyguların buna engel oluyordu. Sonra ağlayarak konuşmaya başladın...
Sen : " bu kolyeyi al.. Buna baktıkça hem beni hatırlarsın hem de yaşadığımız anıları.. "
Sesin titreyerek de olsa konuşmayı başarmıştın. Çıkış zili çalınca koşa koşa evine doğru giderken, jimin sana bakarak sadece şunu diyebilmişti...
jimin : " seni asla unutmayacağım (adın).!!! Seni çok seviyorum ve hep seveceğim. "
Ardından jiminin de gözleri dolmuştu. Ama gözyaşlarını tutmaya çalışıyordu. En sonunda istemsizce
yanağına düşen damla ağlamasına
engel olamadı....😢😢😢😢😢
Umarım beğenmişsinizdir arkadaşlar. Bu bölümün 2. sini de yapacağım. Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum... ❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💜 BTS ile HAYAL ET 💜 (Yb Gelmeyecek)
FanficHiçbir şey hayal kurmaya engel değildir. Hayal etmeye hazır mısınız?? ( DEVAM EDİLMEYECEK! )