▣ (istek) JİMİN - Yılbaşı ▣

1.3K 64 31
                                    

Bu bölümü sana armağan ediyorum Melisaney.. İyi okumalar.

" hadi baba biyaz daha kaldıy beni. Yetişemiyoyum. "

" yetişebilirsin prensesim iyice kaldırdım zaten. "

Küçük kızınız Jimin'in omzuna çıkmış, yılbaşı ağacının üstüne yıldızı takmaya çalışıyordu.

Birde kızınızın ikizi olan küçük oğlunuz vardı. Oğlunuz, kardeşini ve babasını kıskanıyordu.

" ya baba ben de takmak istiyoydum. Ben takıcam bayaye. "

" hayıy baba ben takıcam "

Oğlunuz ve kızınız kavga ederken Jimin arada kalmıştı. Sen mutfakta işlerini hallediyordun. Jiminin sana seslenmesi ile işlerin yarım kalmıştı.

'' hayatım kurtar beni bu canavarlardan..!! "

" geldim aşkım "

Koşa koşa çocuklarının ve kocanın yanına gittin.

" benim küçük canavarlarım hadi yukardan yılbaşı poşetlerini getirin. Çabuk çabuk. "

Çocuklar koşarak yukarı çıktı. Sen de ağacı süslemeye yardım ettin.

Çocuklar aşağı inerken hâlâ kavga ediyorlardı.

" ya bıyak ben götüyecem. "

" hayıy ben götüyecem sen bıyak. "

Derken sizin yanınıza gelmişlerdi. İkisi de poşetin bir ucundan tutuyordu ve çekiştiriyorlardı. Sen onlara bakarak :

" tamam kavga etmeyin artık. Hadi verin de işimizi bitirelim. "

İkiside aynı anda sana vermişlerdi. Birbirlerine kızgın bir bakış atmışlardı.

Ağacı süsleme işi bitince hepiniz yorgunluktan kendinizi koltuğa bıraktınız. Ama aranızda bir kişi eksikti. Sevgili babacık Jimin, aranızda değildi.

" çocuklar babanız nerde? "

" biymiyoyuz anne. "

Sen arkana yaslandın ve çok yorulmuştun. O sırada kapı çaldı ve kavga ederek kapıya bakmaya giden iki küçük canavar gördün.

Kapıyı açtıklarında çocuklar çok şaşırmıştı ve aynı anda bağırmışlardı.

" AAAA NOEL BABAAAAA!!!! "

" ho hoh ho!!! Bu evde iki küçük canavar yaşıyormuş doğru mu? "

" evet doğyu.. "

" o zaman bu hediyeler sizin için küçük canavarlar ho ho ho!!! ''

Çocuklar hemen noel babanın elindeki hediyeleri aldılar. Ve oğlunuz noel babanın bir elinden, kızınız diğer elinden tutarak içeri geçtiler.

" anne noel baba bize hediye getiydi.. Yuppi "

Sen gülüyordun. Noel babanın aslında kim olduğunu anlamıştın. Çünkü sahte noel baba aslında Jimin'di.

" tamam meleklerim açın bakalım hediyeleri neler varmış. "

Çocuklar hediyeleri hemen açtılar. İkisine de ayrı ayrı çok güzel ve büyük oyuncaklar gelmişti.

" aaaaa!!! En sevdiyim oyuncaklay oleeyyy!!! "

Jimin ve sen birbirinize bakıp kahkaha atıyordunuz.

Oğlunuz noel babanın yanına gidip konuşmaya başladı.

" noel baba bize bayşka süpyizleyin vay mı?? "

" tabiki var olmaz olur mu?? "

Dedi ve taktığı maskeyi yüzünden çıkarıp :

" SÜPRİİZZZZ!!! Ben noel baba Park Jimin!! "

Çocuklar şoka girmişti. Kızınız konuştu.

" ama baba bu sensin!! "

" evet çocuklar benim babanız. Size süpriz yaptım.  Beğendiniz mi küçük canavarlar. "

" Çook beyendik babişko!!! "

Sen koltuktan kalkıp küçük ikizlerine sarıldın. Jimin de sizin yanınıza gelip hepinizi sımsıkı sardı.

" sizi seviyorum meleklerim.. "

" biz de seni seviyoruz noel babamız!! "

Bu cümleyi aynı anda üçünüz söylemiştiniz. İkizler ve sen.

Sonra Jimin saatine baktı ve yeni yıla girmeye dakikalar kalmıştı.
" yeni yılı kutlamak istiyorsak artık ayrılsak iyi olur değil mi? "

" eveetttt!!! Yaşaşın yeni yılll!!!!

Ayrıldığınızda Jimin yukarı çıkıp üstünü değiştirir ve yanınıza gelir.

Televizyonu açarsınız ve geri sayım başlamıştır. Siz de onlara eşlik ederek sayarsınız.

" 10.. 9.. 8.. 7.. 6.. 5.. 4.. 3.. 2.. 1 "

Sıfır sayısını söylemeden dudaklarında baskı ve sıcaklık hissettin. Bu dudaklar kocan Jimin'e aitti. Tam 0 sayısında yani yeni yıla girince Jimin dudaklarınızı buluşturmuştu. Yeni yıla öpücükle girmiştin ve mutluydun.

Çocuklarınız size şaşkınca bakıyordu. Sen Jimin'den ayrıldın ve şakasına kızıp omzuna yumruk attın.

Canavar ikizleriniz size bakıp konuşunca bir kez daha canavar olduklarını kanıtladılar .

" aaa öpüştüley öpüştüley!! "

" sizi anneanne ve babaanneye söyliycez.. "

Sen çocuklarına bakıp güler yüzlü ifadeyle kızdın.

" çocuklar saçmalamayın hiçkimseye birşey anlatmak yok! "

İkizler inat ediyordu.

" söyliycez işte söyliycez bizeye!! "

Deyip kaçmaya başladılar. Sen Jimine bakıp sinirli bir bakış attın.

" bu çocukların kime çektiği anlaşıldı. Kendine benzettin çocuklarını tebrikler. "

" çünkü babaları benim tabiki bana benzicekler. Kıskanmayın küçük hanım. "

Sen Jiminle tartışırken çocuklar hâlâ aynı şeyi tekrarlıyordu.

" sizi söyliycez işte göyüysünüz. "

Sen Jimine tekrar baktın.

" ne yapacaz şimdi. Söylicez diye tutturdular. Gerçekten de söylerler çünkü onlar canavar. "

" ama biz onları yakalarsak söylemezler belki. Bence deneyelim. "

Dedi ve çocukların peşinden koştu. Sen de gülerek onların yanına gittin. Evde küçük bir kovalamaca yaşanıyordu.

Eviniz ikiz canavarların ve sizin kahkalarınızla dolup taşıyordu...

Ve SON

Beğendiyseniz oy verin lütfen  ♥♥♥





































💜 BTS ile HAYAL ET 💜 (Yb Gelmeyecek)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin