Bu bölümü Tae_Tae00'ın isteği üzerine yazıyorum.
Umarım beğenirsin arkadaşım..❤❤❤" Şu kutuları da al Tae "
" Tamam alacağım (adın). "
Kocan Tae ile yeni evinize taşınıyordunuz. İkinizde de büyük bir heyecan vardı. Tüm gün evin içinde ordan oraya koşturup duruyordunuz. Büyük olan eşyaları önceden getirmiştiniz.
Bugün de geriye kalan ufak tefek eşyaları getirdiniz." Birkaç kutuyu ben aldım. Diğerlerini sen getir Tae. "
Kucağındaki kutular ile salona doğru ilerledin. İçinde kırılacak eşyalar olduğu için yavaşça yere bıraktın. Kutunun kapağını açıp içindekileri çıkarmaya başladın. O sırada kucağında birsürü kutu ile sana doğru gelen kocanı gördün. Ona bakarak gülümsedin.
" Üstteki kutuya dikkat et Tae. İçinde kırılacak bişey olabilir. "
" Elimden geleni yapıyorum (adın). Sen de bana yardım et. "
" peki o zaman ver bana. "
Kocanın elindeki kutulardan bazılarını sen aldın. Ama alırken kutular ağır geldiği için dengeni sağlayamadın ve yere düştün.
Seninle beraber Tae de yerdeydi. Kucağınızdaki kutular ve içindekiler yere dökülmüştü. Sen düşerken Tae seni tutmuş ve şuan yerde değil Tae'nin kucağındaydın." Ahh..!! Sana dikkat etmeni söylemiştim Tae. "
" Sen dikkat etmedin (adın). Ve seni tutmasaydım şuan yerdeydin. "
" özür dilerim. Haklısın galiba. "
" önemli değil meleğim. "
Tae bunu söyledikten sonra dudaklarına minik bir öpücük kondurdu. Birbirinize bakarak gülümsediniz.
" (adın) üstümden kalkmalısın artık. Daha çok işimiz var. "
" ah !! Hemen kalkıyorum. "
Kalkıp üstünü düzelttin. Aynı zamanda yüzünde oluşan gülümsemeye engel olamıyordun. Tae de sana bakarak sırıtıyordu.
" Benim kucağım çok rahat geldi heralde. "
" Ne ?! Saçmalama Tae. Sadece birden düşünce kalkamadım. "
" Ben öyle düşünmüyorum. Sonuçtaa... "
Son kelimeyi söylerken sana doğru yaklaşıyordu. Sen de geriye doğru adımlıyordun.
" Sonuçta ne ?. "
" Sonuçta biz evliyiz. Ve senin rahat olacağın yer kocanın yanı olduğu için mutlusun. "
" Ne alakası var. kalkamadım dedim ya. "
" Hmm.. Öyle mi ? "
Derken sana daha çok yaklaşıyordu. Sonunda elini beline koyunca sen de biraz irkilmiştin.
" ne-neden üstüme ge-geliyorsun ?. "
" ne oldu? Korktun mu yoksa? "
" yoo korkmadım. "
Sana iyice yaklaşınca senin kalbin yerinden çıkacakmış gibi çarpıyordu. Belindeki elini daha çok sıktı ve seni kendine yaklaştırdı. Sen de pes ettin ve kendini ona bıraktın. Tae de Kulağına fısıldayarak...
" ben de isterdim ama işimiz var. Şimdi gidelim. "Dedi ve senden ayrılarak kapıya yöneldi. Sen ne olduğunu anlamadan Tae'ye baktın. O da sana..
" orada durup beklersen işimiz bitmez meleğim. Hadi gel. "
" pe-peki ge-geliyorum. "
Utandığın için konuşurken kekelemiştin. Ardından kendini toparlayarak salona gittin. Yere dökülen eşyaları topladın ve kutulara koydun. O kutuları da alarak yerleştirdin. Tae de diğer kalan kutuları getirince onları da aynı şekilde yerleştirdin.
İşler bitince ikiniz de yorgunluktan kendinizi koltuğa attınız.
Tüm gün koşuşturmaca ve enerji dolu dakikalarınız sona ermişti." Çok yorucu bir gündü değil mi (adın) ? "
" evet gerçekten çok yorulduk ikimizde. "
" o zaman dinlenme saatimiz geldi. Film izlemeye ne dersin hayatım "
" olabilir. "
" sen de mutfaktan atıştırmalık birşeyler getir (adın). Çok açım. "
" ben de acıktım. Hemen getiriyorum. "
Sen de gelince atıştırmalıkları da yiyerek birbirinize sarılıp filminizi izlemeye başladınız....
SON... ❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
💜 BTS ile HAYAL ET 💜 (Yb Gelmeyecek)
FanfictionHiçbir şey hayal kurmaya engel değildir. Hayal etmeye hazır mısınız?? ( DEVAM EDİLMEYECEK! )