New classmate

4.1K 189 4
                                    

Seděla jsem na zadním sedadle v autě a sledovala lesy, které jsem už dávno znala nazpaměť, ale stejně mě pohled na ně uklidňoval a dodával mi jakýsi pocit jistoty. Když jsme s mamkou přijely do města, okamžitě se pohled z okna změnil na ponurejší a tmavší. Pršelo, takže všude bylo plno lidí promrzajících na kost, spěchajících do práce a držících si nad hlavou cokoli, co měli zrovna u sebe. Máma mě vysadila u školy a ihned odjela do práce.
Vešla jsem dovnitř. Když jsem procházela dlouhou chodbou, snažila jsem se nevnímat okolí, ale stejně se nevyhla střetnutí pohledů s několika lidmi.
Přišla jsem do třídy jako první. Posadila jsem se do zadní lavice, kde ostatně sedím normálně. Postupně přicházeli spolužáci a za pár minut zazvonilo na hodinu. Do třídy pár vteřin na to přišla učitelka a pozdravila nás.
''Za chvíli by sem měla přijít vaše nová spolužačka. Hlavně se k ní chovejte mile, snažte se, aby mezi vás zapadla.. je z dětského domova a v životě to neměla celkově vůbec jednoduché.'' 
Už delší dobu jsme věděli, že k nám do třídy má přijít nějaká nová holka. Moc jsme to ale neřešili, jelikož naší třídní se upřímně moc věřit nedá. Kdyby byla pravda to, co vždycky okrajově zmíní, tak je nás tu minimálně tak o deset lidí víc. Dnes se tu ale měla už na jisto objevit. Všichni jsme se v tu chvíli dělili na tři tábory. Byli tu kluci, který jen doufali v to, že bude mít dobrej zadek a blízko k chlastu. Holky doufaly, že budou mít novou kamarádku nebo naopak cíl posměchu a nepravdivých pomluv. Pak jsem tu byla já, který to bylo naprosto ukradený..
Měli jsme matiku a neptejte se mě, co jsme zrovna brali, nevnímala jsem to. Čmárala jsem si do sešitu a sledovala jsem kapky vody, které stékaly po okně. Většina lidí by asi řekla, že je venku hnusně, pod psa. Pro mě to bylo ideální počasí na procházku v lese.
Z ničeho nic někdo zaklepal na dveře. Do dveří vešla ředitelka a hned za ní ona...

Better for her |girlxgirl - czech story|Kde žijí příběhy. Začni objevovat