I'm Emily

2.9K 170 1
                                    

Postavili jsme se. Byla o něco málo vyšší, než já, měla blond vlasy a na sobě flanelku a legíny. Zahleděla jsem se do jejich světle zelených očí, ale po chvíli jsem se probudila z tranzu. ''Čau všichni, já jsem Emily.'' Jediná volná židle byla vedle třídního flákače a mě, takže jsem tušila, kam ji ředitelka posadí.
''Doufám, že Emily příjmete mezi sebe a budete si rozumět. Nechci tu řešit nějaké zbytečné problémy.'' řekla a odešla.
Než stačila třídní cokoli říct, zazvonilo na přestávku, takže by ji už stejně nikdo nevnímal. Místo toho, aby Emily seděla v lavici a koukala do mobilu, jak by to asi každej novej student udělal, šla se bavit s partou lidí, co stála na chodbě. Bylo vidět, že se už delší dobu znali, a já jsem v tu chvíli zahodila veškerý naděje na naše možné přátelství, jelikož ta parta byla ten největší odpad týhle školy. Ne, že by to byli čistě jen lidi, s kterýma si nerozumím a jsou mi absolutně nesympatický, to by ostatně byla většina z týhle školy, ale jsou to feťáci, kteří mají předem určenou a jasnou budoucnost.
Zbytek dne byl poměrně normální, teda s tím rozdílem, že se skoro každou hodinu mluvilo jen o Emily, jelikož se s ní chtěli učitelé seznámit, i když z její strany byl zájem nulový.
Po vyučování jsem šla do skřínky, oblékla se a vyšla před školu. Než jsem nasedla do auta, viděla jsem Emily s tou samou partou, jak kouří.
Bezva. Proč se každá hezká holka vždycky dostane do takový skupiny lidí...
Hned, jak jak jsme přijeli domů, hodila jsem tašku k posteli a šla se projít.
Vzala jsem si sebou knížku a šla do nejbližšího lesa, kam chodím skoro každý den. Do uší jsem si dala sluchátka a pustila si ''What's It Gonna Be?'' od Shury.

Po deseti minutách cesty jsem si sedla na lavičku k jezeru a začala si číst.
Byl podzim, takže stromy hrály překrásnými barvami a na hladině jezera plavala spousta různě barevných popadaných listů.
Nedokázala jsem se soustředit a musela jsem myslet na Emily. I když je to přesný opak mě a nejspíš si nemáme moc co říct, ležela mi v hlavě..

Better for her |girlxgirl - czech story|Kde žijí příběhy. Začni objevovat