''Před několika měsíci, možná už to bude rok, tetu kontaktovala moje biologická matka. Do toho dne jsem ani nevěděla, jak se jmenuje, nebo kde žije. Všechno se ze dne na den změnilo na noční můru. Chce mě a bratra zpátky a tahá tetu po soudech. Je pro to schopná udělat cokoli, nezajímá jí, že chceme zůstat s tetou. Žije v malým bytě se svým novým přítelem, ale oba jsou alkoholici. Finančně nás to zruinovalo, teta má na starosti mě, bráchu a teď rve ještě další peníze do právníků. Je na tom špatně i s nervama a proto jsem jí chtěla nějakým způsobem pomoci. Dala jsem se dohromady s Alexem. Nebyla to láska. Věděla jsem, že má bohatý a vlivný rodiče, který by nás z toho všeho mohli dostat. Byla to zatracená chyba. Kvůli němu jsem začala pít a zapletla jsem se do prodeje drog. Zničil mi život. Peněz jsme sice měli dost, ale všechno to šlo právě na chlast. Tetu jsem zklamala a dostala ji ještě do větších a silnějších depresí. Seznámila jsem se díky němu i s Ericem, kterýho si už měla tu čest poznat...'' Měla jsem tolik otázek, ale byla jsem ráda, že už vím, co a kdo za tím vším stojí. Než jsem stačila cokoli říct, pokračovala. ''Neplánovala jsem ho v tý kavárně potkat a lituju, že jsem se s ním vůbec dala do řeči. Je to blázen a násilník. Když jsem se s ním rozešla, vyhrožoval mi, že zničí mě i mou rodinu. Proto jsem se bála mu říct, že jsi moje přítelkyně, nebo že s ním nechci mluvit. Měla jsem strach, že jeho rodiče zařídí to, aby soud přihlédl na to, že o nás má máma zájem a svěřil nás do její péče. Sliboval mi, že mě podpoří, že mi půjčí peníze, když s ním půjdu k němu domů. Tvrdil, že nechce vztah, že mi chce jen vynahradit to, jak se choval. A tam to začalo. Nevím, jestli mi to budeš věřit. A nedivila bych se, kdyby ne. Myslím si, že mi něco přidal do pití. Původně jsem neměla v úmyslu se alkoholu ani dotknout. To, co jsi viděla u jezera, jsem nebyla já. Nevěděla jsem o sobě, neuvědomovala jsem si, co dělám. A to video.. pomstil se mi. Za to, že jsem se s ním rozešla. Já..'' Brečela. Ústa ji neposlouchala a lapala po dechu. ''Miluju tě, Brittany. A udělám všechno proto, aby jsi mi odpustila. Dokážu ti, že jsem nechtěla pít, nechtěla jsem spadnout zpátky na dno. Máš na lepší, nezasloužíš si to, jak se k tobě chovám.'' Spadla mi do náruče. Pevně jsem ji stiskla a po chvíli rukou zvedla její tvář z mého klína. Něžně jsem ji políbila na rty a utřela jí slzy. Možná jsem v tu chvíli nepřemýšlela, možná jsem věděla, že mluví pravdu. Ať už to bylo cokoli, věřila jsem ji. ''Zvládneme to, Emily. Budu tu pro tebe.'' Objala jsem ji. ''Ale dala si mi zabrat'' poznamenala jsem a konečně zaslechla její smích. Úsměv jí z tváře ovšem opět rychle zmizel. ''Nevím, co mám dělat. Budu celý škole a okolí k smíchu. A když to zjistí ředitelka..'' Skočila jsem jí do řeči. ''I kdyby to zjistila, nemůže s tím nic dělat. Není to její věc. A.. ve škole na to po nějaký době stejně všichni zapomenou. Hned, jak donutíme Alexe se přiznat, všichni budou řešit jeho, jako to bylo s Ericem.'' Překvapeně a nevěřícně se na mě podívala. ''Brittany.. Vážím si toho. Strašně moc. Ale jeho rodina je stejná, jako Ericova. Jsou to vlivní úředníci co nemají zrovna hluboko do kapsy. Jak to chceš udělat? Nechci, abys měla kvůli mně problémy ještě ty. Nedovolím, aby ti ublížil.'' Pousmála jsem se. ''A já nedovolím, aby mu tohle prošlo. Říkala jsi, že prodává drogy? Už jen kvůli tomu bude mít tahanice se soudy, když seženeme důkazy. A zbytek nech na mně. Políbila jsem ji na čelo. ''Jsi úžasná'' řekla. Tu noc jsem ležela v jejím náručí. Ona spala, já přemýšlela nad tím, jak tohle všechno Alexovi oplatit...
ČTEŠ
Better for her |girlxgirl - czech story|
RomanceBrittany je mladá dívka, která chodí na střední školu a většinu času tráví s knihou v ruce a se sluchátky v uších. Je to tak trošku snílek a věří na bezproblémovou lásku na první pohled. Do její třídy přijde nová dívka, jejíž jméno je Emily. Jsou n...