Vešly jsme do pokoje Zuzky, která hned šla ke krásně zdobené skříni. Otevřela ji a z ní vytáhla jedny šaty.
,, Na, zkus si tyhle. " rozkázala mi a podala mi nádherné šaty. S šaty jsem si vešla do koupelny, kde jsem si je oblékla.
Po necelé minutě jsem z koupelny vyšla již převlečená.
,, Tak co ? Padnou mi ? " zeptala jsem se a otočila se kolem dokola.
,, Páni, moc ti sluší. " odpověděla užasle Lucinka.
,, Popravdě, sluší ti víc než mně, nechám ti je. " Zuzka se trochu pousmála.
,, Ale to já nemůžu. Až si najdu své, tak ti tyhle vrátím. " zaprotestovala jsem.
,, Žádné ale ! A navíc ty, ty šaty potřebuješ víc než já. Přece tady žadné nemáš a než by se ti našly nové. To by uběhlo půl stoleti. "
,, Dobrá tedy a hodně moc ti děkuji. " poděkovala jsem a usmála se.
Hádat se s některým z Pevensiů nemá žádnou cenu.
,, Ťuk, ťuk. " ozvalo se za dveřmi pokoje.
,, Pojď dál ! " zakřičela Zuzka po někom za dveřmi, aby jí slyšel.
Do pokoje vešel Petr.
,, Co potřebuješ ? " zeptala se ho.
,, Přišel jsem pro Kate. " odpověděl Petr a podíval se na mě.
,, Pro mě ? A proč ? " otázala jsem se.
,, Ripčíp přišel s Kaspienem a řekl mu, že tu pro něj má překvapení. " pousmál se. Také jsem se pousmála a kývla.
,, Jestli chcete, můžete jít s námi. " koukl na Zuzku a Lucku.,, Teď ne. " řekla Zuzka i za Lucinku.
,, Dobře. " Petr uhl ode dveří, abych mohla projít.
,, Tak kdo vyhrál ? Ty nebo Edmund ? " zeptala jsem se Petra hned jak jsme odešli ze Zuzčina pokoje.
,, Ani jeden. "
,, Nechceš přiznat porážku ? " zaprovokovala jsem
,, Ne, vyrušil nás Ripčíp. "
,, Říkej si co chceš. " šibalsky jsem se usmála.
Po chvíli jsme dorazili ke Společenské místnosti, vešli jsme dovniř a já zůstala beze slov stát. Přede mnou, sice zády ke mně, ale stále tam byl, otočený Kaspian.
,, Vaše výsosti. " zaslechla jsem Ripčípa, jak promluvil ke Kaspianovi a hlavou kývl směrem k nám. Kaspian se rychle otočil a pohled se mu zastavil na mě. Stál tam, jako já, beze slov.
,, Kate ? " zeptal se nevěřícně Kaspian sám sebe.
Hned jak jsem zaslechla své jméno, rozeběhla jsem se za ním a objala ho, co nejvíc to šlo, se slzami v očích.
,, Jsi to vážně ty ? " zeptal se mě trochu ubrečeným hlasem. Pustila jsem ho z objetí a kývla.
,, Kdo jiný, ty hlupáčku ? "
,, Už jsem nevěřil, že tě někdy zase uvidím. " po tvářích mu začly stékat slzy.
,, Já také ne. " vydechla jsem a oba jsme se zase objali.
,, Ty jsi věděl, že Kate je tady a nic jsi mi neřekl !? " Kaspian se otočil na Ripčípa a pohledem mu madal.
,, Ano, Vaše výsosti, ale princezna Kate mi řekla ať vám o jejím příchodu neříkám, že chce, aby to bylo překvapení. " odpověd Ripčíp a ukázal na mě.
Ten malý podrazák.
Kaspian se na mě vražedně podíval a já se na něj jen nevinně usmála.
,, S Petrem, Zuzkou, Luckou a Edem se už znáš, že ? " zeptal se mě Kaspian, i když odpověď už věděl. Já mu přikývla na souhlas.
,, Na tvůj návrat přichystáme dnes večer hostinu. " oznámil s nadšením Kaspian.,, Co !? Ne, to nemusíš. " protestovala jsem.
,, No ták, prosím. " začal mě Kaspian prosit. A když Kaspian začne prosit, nepřestane dokud člověk neřekne ano. Tak jsem teda kývla, že to beru.
,, Super ! S přípravou začneme hned jak ti něco ukážu. " vykřikl radostí a pokynul rukou, abych šla.
,, Petře, řekni prosím holkám a Edovi o té hostině. Uděláme ji pouze takovou menší. " zaslechla jsem za sebou mluvit Kaspiana.
,, Už jsem tu. " oznámil mi Kaspian, když ke mně přiběhl.
,, To je dobře, protože vůbec netuším, kam mám jít. Přijde mi, že se to tu hodně změnilo. " řekla jsem mu a podívala se na něj.
,, Jen pojď za mnou. " uchechtl se a šel přede mě, abych ho já mohla následovat.
Šla jsem hned za ním, když v tom se zastavil před nějakými dveřmi. Otevřel je a, i se mnou, vešel dovnitř. Byli jsme v Kaspianově pokoji.
,, Tak... Co jsi mi to chtěl ukázat ? " zeptala jsem se nedočkavě Kaspiana.
,, Tohle. "
ČTEŠ
Zpátky v Narnii [ DOKONČENO ]
FanficPřed 6ti-lety musela odejít z nádherné země. Teď jen čeká až se slova, velmi vznešeného zvířete, naplní a ona se bude moct vrátit zpět. ! ČTETE NA VLASTNÍ NEBEZPEČÍ ! [ příběh psán v mých 11-12 letech. Prosím, berte to s rezervou ] A za velmi úžasný...