UĞRAMA
FİLM SENARYOSU
Sahne 1/ ARAZİ/ DIŞ GÜN5-6 kişilik grup bir tepenin eteğe yakın bir kısmında bilgisayarlı ve görüntülü dedektörle kazı yaparken görülür. Önce uzak çekim zoom yaparak kazı yapanlara yaklaşır hırs, heyecan, telaşlı ve hummalı bir çalışma temposu ile kazı devam ederken dedektörü kullanan operatör
OPERATÖR: Malzemeyi gördüm 1 metre kadar sağ tarafı kazın.
Diğer grup çalışanları şahsın dediği yere doğru dönüp kazmaya devam ederler.
OPERATÖR: Çok uzak değil en fazla 1.5, 2 metre.
Kazının daha hırslı, istekli, heyecanlı bir hale geldiği görülür. Olağanüstü bir çabayla kazmalar büyük bir süratle toprağa arka arkaya girip çıkmaktadır. Diğer iki kürek kullanan eleman toprağı hızla sağa sola doğru savurarak aradıkları malzemeye bir an önce ulaşmak istemektedirler. Malzemeye yaklaştıkları bir anda...
OPERATÖR: Olamaz imkansız bu
ADAM : Ne oldu ?
OPERATÖR: Söylesem de inanmayacaksınız.
2.ADAM : Çatlatır adamı!
OPERATÖR: Gelin de gözlerinizle görünDiğer elemanlar hep birlikte dedektörün ekranına kilitlenirler ve hepsinin hayrete düştüğü görülür. Ulaşmak istedikleri malzeme yavaş yavaş kenara doğru kayıp yer değiştirmektedir. Aynı anda sesleri birbirine karışırcasına ne demek şimdi bu nasıl olur diye söylenirken içlerinden biri kazmayı alır ve sinirli bir şekilde malzemenin kaydığı yönü hırs ve sinirle kazmaya devam eder. Diğer arkadaşları bir müddet onu seyrederler daha sonra hırsla kazıya eşlik ederler.
OPERATÖR : Faydası yok arkadaşlar. Siz kazdıkça bu malzeme sanki sizden kaçıyor. Yana doğru kaymaya devam ediyor.
Kazıdaki elemanlardan biri kayma yönünün önünü kesecek kadar ileriye giderek
Adam: Ben malzemenin önünü kesmek için burayı kazacağım.Siz kazmaya devam edin.
Diğer arkadaşları hırsla kazıya devam ederler tempo inada binercesine daha da artmıştır malzeme iki kazı arasında kalmıştır artık ellerine geçmek üzeredir.
OPERATÖR : Arkadaşlar çok az kaldı biraz gayret bizim artık o.Demeye kalmadan bir uğultu duyarlar. Hepsi sesin geldiği yöne doğru bakarlar. Bir müddet yukarıyı seyretmeye devam ederler. Büyük bir gürültüyle tepe üzerlerine doğru kayar tonlarca toprağın altında kalırlar. Heyelan durur. Bir an sessizlik yukarıdan aşağıya yuvarlanan bir şey görülür. Yuvarlanarak heyelan akışının bittiği yerde bir çift ayağın önünde durur.
Ayağın sahibini biz göremeyiz. Gelen şahıs yuvarlanan nesneyi alır. Yüzünü göremediğimiz şahıs bir müddet seyrettikten sonra nesneyi heybesine koyar. Sonra arkası dönük olduğu halde ürkekçe ve telaşla oradan uzaklaşır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uğrama film senaryosu
HorrorUgrama ozet. Hikaye antik Şirre kasabasinda gecer.Film bir grup definecinin yaptigi kaziyla baslar.Heyelan olur definecilerin hepsi toprak altinda kalarak olur.2000 yil once Şirre kasabasinda yasamis buyucu kralin lanetli altin heykeli heyelanda ac...