Bolum 3

105 8 0
                                    

Sahne 13 / Restorant/ İÇ GÜN
Ruhat'la Nejat'ı masada görürüz

NEJAT:Şirre antik kent değil miydi?
RUHAT:Evet.
NEJAT:Sit alanı yasak bölge değil mi nasıl kazı yapıyorlar?
RUHAT: Yasaklar hep cezbeder.

Sahne 14/ Ruhat Oto/ İÇ GÜN
Ruhat arabasıyla ilerler.

Arabayla ilerlerken müzikaltı sahne girer.

Sahne 15/ Yol Kenarı/ DIŞ GÜN
Ruhat kenarda durur yol kenarında köylülerin sattığı meyvelerle ilgilenir küçük çocuğun başını okşar. Kırmızı bir elmaya uzanır bir ısırık alır.Çocuğa enfesmiş gibi işaret yapar. Cebinden demir bir para çıkarır çocuğaverir. Yola devam eder.

Sahne 16/ Ruhat Oto/ İÇ GÜN
Bir müddet daha arabasıyla ilerler.

Sahne 17/ Yol Kenarı / DIŞ GÜN
Giderken ilerde yolda bekleyen bir kadın görülür. Ruhat kadına yaklaşır yanında durur.
RUHAT: Merhaba gideceğiniz yere kadar götürebilirim.
Kadın bir an tereddüt eder. Ruhat rahatlatıcı bir tavırla.
RUHAT: Şirrenin köyündenim,yabancı değilim lütfen çekinmeyin.
Kadın hafif tebessüm ederRuhat Azazel hanım çiftliğe doğru yürürken arkasından bakar arabaya biner ve kasabaya doğru hareket eder.


Sahne 20/ Ayrılma Noktası/ DIŞ GÜN

MÜZİKALTI

Ruhat uzaklaşırken kamera çiftliğe doğru zoom yapar. Çiftlik evi bize yaklaşır.Üst katta bir silüet onları seyrederken görülür.(korku müzik efekti)
arka koltuğa çantasını bırakır ön koltuğa oturur araç hareket eder

Sahne 18/ Ruhat Oto/ İÇ GÜN
RUHAT: Adım Ruhat.Gazeteciyim. Siz?
AZAZEL: Benim adım Azazel.
RUHAT:Nereye gidiyorsunuz?
AZAZEL:Şirre yakınında bir çiftliğe.
RUHAT:Öyle mi? Komşu sayılırız desene.

Bir an sessizlik. Ruhat sessizliği bozar.

RUHAT:Adınız çok ilginç bü bugüne kadar hiç duymamıştım.
AZAZEL: Öyle derler.Bu arada size çok teşekkür ederim.
Geldiğim minibüs gerideki köy sapağına dönünce inmek zorunda kaldım siz olmasaydınız uzun bir yürüyüş yapmak zorunda kalacaktım.
RUHAT:Yok canım bizim kasaba turistiktir çok geleni olur. Birileri mutlaka sizi alırdı.
Bir an hafif sessizlik sessizliği yine Ruhat bozar

RUHAT:Devamlı gelir misiniz?
Azazel biraz duraksar.
AZAZEL: Nereye?
RUHAT:Çiftliğe demek istemiştim.

Sahne 19/ Ruhat Oto/ İÇ GÜN
Yolculuk bir müddet daha müzik eşliğinde devam eder.Azazelin gideceği çiftliğin yol ayrımında durur.
RUHAT:Çiftliğe kadar götürseydim.
AZAZEL:Size yeteri kadar zahmet verdim. Görüyorsunuz zaten çok yakın giderim ben.
Ruhat hemen iner nazikçe Azazelin kapısını açar. Arka koltuktaki çantasını çıkarır.
AZAZEL:Çok naziksiniz.Size nasıl teşekkür edeceğimi bilemiyorum.
RUHAT:Hiç önemi yok sizi tanıdığıma memnun oldum umarım yine görüşürüz.
AZAZEL:Umarım.Ruhat Azazel hanım çiftliğe doğru yürürken arkasından bakar arabaya biner ve kasabaya doğru hareket eder.

Sahne 20/ Ayrılma Noktası/ DIŞ GÜN

MÜZİKALTI

Ruhat uzaklaşırken kamera çiftliğe doğru zoom yapar. Çiftlik evi bize yaklaşır.Üst katta bir silüet onları seyrederken görülür.(korku müzik efekti)

Uğrama film senaryosuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin