Sahne 103/ Azazel Çiftlik Önü/ DIŞ GÜN
Ruhat arabasıyla Azazelin çiftliğine gelir. Arabasından iner. Kemara çiftlik evinin üst katına zoom yapar. Üst katta birinin Ruhat'ı seyrettiğini görürüz. Ruhat evin kapısına yaklaşır. Azazel kapıda karşılar onu.
AZAZEL: Hoş geldin Ruhat.
RUHAT: Hoş bulduk Azazel.
Ruhat Azazel'e doğru bakar. İçeri girerler.
Sahne 104/ Azazel Çiftlik Salon/ İÇ GÜN
RUHAT: Konu ne Azazel?
Azazel masaya doğru yürür.
Ruhat merakla masanın üstündeki örtülü nesneye bakar. Azazel'in eli yavaş yavaş örtüye gider. Ve birden örtüyü sıyırır.
AZAZEL: Konu bu işte!
Azazel örtüyü kaldırınca masadaki altın heykel ortaya çıkar. Ruhat heykeli görünce şaşkın bir vaziyette yavaş yavaş masaya doğru yaklaşır. Elini heykele doğru uzatır. Dokunmak ister dokunamaz. Azazele döner.
RUHAT: Nereden buldun bunu? Sende ne arıyor? Eline nasıl geçti?
AZAZEL: Bana bir şey sorma. Bunu aradığınızı biliyorum.
RUHAT: Hoca bu heykelin beni köy evimde olabileceğini söylemişti. Buraya nasıl geldi?
AZAZEL: Ruhat bu heykelden kurtulmak zorunda olduğunuzu biliyorum. Bu kadarını bil ve daha fazlasını sorma.
Ruhat alaycı bir şekilde tebessüm eder.
RUHAT: Fazlasını sorma mı? Bu heykel yüzünden kaç kişi öldü biliyor musun? Bunlardan biri de can ciğer arkadaşım Salman'dı. Belki de şimdi sıra bende. Sen ise bir şey sorma diyorsun.
AZAZEL: Ruhat ne olur güven bana. Bu beladan kurtulman için sana yardım edeceğim.Ruhat sinirli bir şekilde.
RUHAT: Kimsin sen?!!!
AZAZEL: Yakında öğrenirsin.
Azazel'in yüzünde sahne biter.
Sahne 105/ Ruhat Oto/ DIŞ GECE
Ruhat, Hoca ve Azazel... Ruhat'ın arabasıyla gece ıssız bir yolda ilerlerken görülürler. Karanlık yol sürüşü korku ve gerilim müziği desteğiyle devam eder. Bir müddet sonra yol ikiye ayrılır. Ruhat sola doğru döneceği anda.
AZAZEL:Dur o tarafa değil. Bu tarafa gideceğiz.
HOCA: Mezar bu tarafta değil ki.
AZAZEL: Bana güvenin.
RUHAT: Sen nerden biliyorsun.
AZAZEL: Bazı şeyleri açıklamak zordur.
Bir an sessizlik olur. Ruhat Azazel'in söylediği yöne sürer aracını.Sahne 106/ Ruhat Oto/ DIŞ GECE
Bir müddet daha Azazel'in dediği yoldan giderler. Uçurum kenarı bir yamacın ucuna gelirler. Azazel Ruhat'a.
AZAZEL:DUR!
Ruhat bu ani komut karşısında durur. Bir müddet öyle kalırlar.
RUHAT: Ne oldu Azazel? Niye durduk?
Derken arabanın motor kısmında yangın başlar. Kapılar kendiliğinden kilitlenir. Ruhat'la Hoca dışarı çıkmak için kapı kollarını zorlasalar da başaramazlar. Ruhat camlara 1-2 yumruk atar ama kıramaz. Otomatik cam düğmesine basar ama çalışmaz. Aracın ön kısmındaki yangın büyümeye başlar. Araçtaki panik iyice artar.
RUHAT: Hocam bizim akıbetimiz Salman gibi yanarak ölmek olacak galiba. Bize yanarak öleceksiniz demişlerdi.
Azazel ani bir kararla...
AZAZEL: Heykeli bana verin.
Ruhat'la hoca şaşırırlar. Azazel'e bakarlar.
AZAZEL: Acele edin. Vaktimiz kalmadı.
Hoca heykeli Azazel'e uzatır. Azazel heykeli alır almaz anlayamadıkları bir dilden bir şeyler mırıldanır. Arabanın kapı kilitleri kendiliğinden açılır.
AZAZEL: Çabuk arabadan atlayın.
RUHAT: Azazel sen de gel.
AZAZEL: Ben gelemem Ruhat.
Ruhat tam arabadan atlarken Azazel'le göz göze gelir. Azazel duygusal ve sevgi dolu bir bakışla...
AZAZEL: ELVEDA!
Ruhat'la Hoca araçtan atlayınca araba heyelanın olduğu yerden aşağı doğru uçuruma yuvarlanarak büyük bir gürültüyle infilak eder. Ruhat'la Hoca yukardan yanan arabaya bakarlar.
Sahne 107/ Ağaçlık/ DIŞ GECE
Ağaçların altında Ruhat'la Hoca çimlere otururlar.Kendilerine gelmeye çalışırlar. Aralarında diyalog başlar.
RUHAT: Azazel de onlardandı değil mi hocam?
HOCA: Evet ama iyi olanlardandı ve sevebilenlerdendi.
Hoca Ruhat'a manalı bir bakış gönderir. Ruhat cevap Karşında yere bakar ve sahne biter.
(Kasabada Sabah)
Sahne 108/ Ruhat Köy Evi/ İÇ GÜN
Ruhat köy evinde çantasına bir şeyler koyar son bir kez evine duygusal bir şekilde göz atar. Kapıya doğru yönelir.Sahne 109/ Ruhat Köy Evi Önü/ DIŞ GÜN
Ruhat dışarı çıkar evini birkez de dışarıdan seyreder bekleyen muhtarın arabasına biner. Araç hareket eder. Bir müddet yol alır. Kasabanın çıkışındaki Azazel'in çiftliğinin hizasına gelince durur. Bir müddet çifliğe bakar. Sonra aracı hareket ettirir yoluna devam eder.
Ruhat aracıyla uzaklaşırken kamera Azazel'in çiftlik evine doğru yavaş yavaş zoom yapar evin üst katındaki camlardan birine yaklaşır. Azazel camdadır. Ruhat'ı uğurlarcasına aracın ardından el sallar. Duygusal müzik eşliğinde jenerik akar ve film biter.SON
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uğrama film senaryosu
HorrorUgrama ozet. Hikaye antik Şirre kasabasinda gecer.Film bir grup definecinin yaptigi kaziyla baslar.Heyelan olur definecilerin hepsi toprak altinda kalarak olur.2000 yil once Şirre kasabasinda yasamis buyucu kralin lanetli altin heykeli heyelanda ac...