Pewnego dnia zapanował chaos. Po naszej przegranej wojnie, wampiry zawładnęły naszym państwem. Naszym światem. Stało się to szybko, gdy zapanował mrok wokół nas. Wszystko się zmieniło. Wprowadzając swoich ludzi do nas, wprowadzili nowe zasady. Zasady, za których złamanie groziła kara. Kara śmierci.
Zasada pierwsza mówiła o tym, że dzieci do wieku dwudziestu lat nie mogą wziąć ślubu. Nie mogą rozmawiać z płcią przeciwną. Zasada nie dotykała rodzin. Szkoły podzielono. Tych, którzy się nie zgodzili, wyeliminowano. Wszystko po to, by wszyscy dotrwali do Ceremonii Wyboru, znanej jako Delectu Sacrorum. Rodziny przyprowadzały tam dzieci od dziesięciu do dwudziestu lat, by główny zarządca pałacu wybrał dwójkę osób do Armii Krajowej, która ma na celu obronę istot żyjących w państwie przed najazdem z zewnątrz. Wybierano zawsze chłopca i dziewczynę. Młodsze uczyły się w zamku, a starsi byli uczeni przez armię. Chłopców zabierano do Armii, jak nakazywały zasady, a dziewczyny były nałożnicami książąt w pałacu i służącymi, by żyć.
Zasada druga głosiła, że żadna kobieta nie może sama podróżować po mieście. Musiała zawsze być z mężczyzną, który miał pozwolenie na chodzenie po drogach. Musiał być z rodziny szlacheckiej.
Rodziny mieszkające na wsiach należały do Armii. Każdy dowódca wybierał kogoś, by przyjeżdżać do niego i się żywić.
Ostatnia zasada zabraniała jakiegokolwiek komunikowania się z Nobilitatis, czyli szlachtą w postaci wampirów lub ludzi, którzy byli uwielbiani przez królewską rodzinę. Słabsi, czyli Infurmaturzy żyli na wsiach, bądź w miastach, gdzie służyli szlachcie. Tacy ludzie zwykle nie przeżywali. Szlachta traktowała ich jak podnóżki, gorszych od siebie. Nie znali ich sytuacji. Zawsze postrzegali Ciemne Istoty jako bóstwa. Bóstwa Śmierci. Dlatego niektórzy nazywali wampiry Deum de Morte.
Tak wyglądała sytuacja w państwie, opanowanym przez Wampiry. W królestwie, którego nazwę zmieniono na Odium – Nienawiść. Nienawiść do rodzaju ludzkiego ze strony wampirów i odwrotnie.A to, będzie moja historia, historia Infurmatur, która poddała się, lecz po zmianie odzyskała wolę walki. Która nigdy nie porzuci wartości o które warto walczyć. Wartości, od których może zależeć życie.
CZYTASZ
Świat Nienawiści
VampireCzy zastanawialiście się kiedyś, jak wygląda przyszłość ludzi, których państwo zostało opanowane przez wampiry? Przesądzony z góry wynik dwudziestoletniej wojny miał to pokazać. Krwiopijcy na długo osiedlili się w naszym kraju. Król zmienił nawet n...