Hops,....

1.2K 20 0
                                    

Dobehla som do hotela kde sa to malo konať. Pred ním ma čakal Denis. „Sarah kde si bola?" stepoval z nohy na nohu lebo už sme tam mali byť.

„S Adamom. Prápač"

„Si prekrásna" dal mi pusu na líce. „Nádherna"

Šli sme dnu. Bola to obrovská hala. Vyzdobená do modrej farby. Všetko sa ligotalo, svietilo a krásne voňalo jedlo.

Hneď ma dotiahol za ostatnými.

„Kde si bola kočka" šťuchla do mňa Naty.

Nechela som to teraz riešiť tak som zaklamala. „ musela som sa vrátiť pre kabelku"

Bol tu Daniel ale Sebastián nikde. Prečesávala som tú kopu ľudí ale nikde nikto.

„No konečne už ide" zvolal Dano.

Kukla som ku vchodu a do miestnosti vstúpil on s primadonou

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kukla som ku vchodu a do miestnosti vstúpil on s primadonou. Hneď som sa otočila späť lebo som sa na to nemohla pozerať. Vytrhal som Danielovi pohárik z ruky a hodila som ho do seba. Počula som jeho hlas ako sa približuje. Pritisla som sa k Denisovi a snažila sa zaujať jeho pozornosť. Prešla som mu rukou po brade, a dolnej pere. „Láska" šepla som. Hneď ma registroval a objal ma.

„Čo sa deje?" usmial sa.

„Šak sme sa ani poriadne neprivítali" začala som sa k nemu nahýnať že ho pobozkám ale v tom musel mať Sebastián obrovský pozdrav.

„Čaaaaaute šampióni" privítali sa.

Otočila som a prvé čo som videla ako sa na neho cápala Saša. Kukli sme sa so Sebastiánom na seba.

A spravil to čo som vôbec nečakala. „Ahoj" pozdravil ma.

„Čau" chytila som Denisa za ruku. Obrovskú nervozitu som cítila v bruchu. V tom som si predstavila náš večer ako sme sa milovali, ako sa naše tela dotýkali a to mi úplne stačilo na to aby som sa zvrtla a šla od neho preč. Šla som k alkoholu.

„Sarah!" ocitol sa pri mne Sebastián. „Neviem čo to tu hráme za hru. Vôbec tomu nerozumiem. Povieš mi čo sa to deje?"

Nevedela som zo seba vypľuť ani jedno slovo. Tak vo mne rýchlo stúpal tlak, že som nevedela nič robiť.

„Dala som ti to najcennejšie čo som mala. A ty mi takto podrazíš nohy? Si len obyčajný hajzel. To Adam sa zachoval lepšie ako ty" ťažko sa mi vyprávalo lebo sa mi v krku tvorila obrovská hrča.

„Čo som pre boha spravil? To ty si ráno prišla a hadzala si sa Denisovi okolo krku" ukazoval na mňa prstom.

„Choď to prekonzultovať s tvojím doprovodom teraz nemám čas" odišla som za Denisom.

Akurát si niečo nalieval pri bare. „Dáš si niečo?" opýtal sa ma.

„Áno" zobrala som si pohár a ako prvé som videla vo veľkom džbáne niečo farebné. Naliala som si najprv na ochutnávku. Bol to nejaký sladký alkohol. Tak som si naliala za jeden veľký pohár a naliala som to do seba. Denis na mňa len civel.

Denník Sarah KrenekovejWhere stories live. Discover now