Ráno pre mňa prišli naši. Celý deň som premýšľala ako sa mu ospravedlním. Nič ma nenapadalo. V utorok som išla do školy. Hneď som pre školou ráno zastavila Denisa.
„Denis.."
Len okolo mňa prešiel. Ani sa na mňa nepozrel. Skúšala som to každý deň.
V Stredu ráno si ma odchytil Sebastián. Vtiahol ma do auta. „Ahoj."
„Posrali sme to. Nechcela som aby..." chytila soms a za halvu. „Aby to takto zistil. Pôjdem dnes za ním domov."
„Ako to bude ďalej s nami? "
„Daj mi čas. Ozvem sa ti" dala som mu pusu a šla som do školy.
Poobede som šla za ním. Pred domom mal zaparkované auto takže bol doma. Zazvonila som.
„Kto je? " ozvalo sa v repráku
„Poď prosím von"
Musela som niekoľko krát zvoniť kým prišiel von.
„Čo chceš" stál za bránou a ani ma nepustil dnu.
„veľmi ma to mrzí to v nemocnici. Prosím prepáč mi to" Bola dosť zima na to tam stáť.
„Ěšte niečo?"
„Denis prosím ťa. Ja viem, že to nie je teraz vhodné ale nechcem ti klamať. Preto som tu, chcem aby si vedel pravdu. Cítim k nemu niečo, áno ľúbim ho ale pri tebe, mám motýliky v bruchu, a chcem ťa každý kúsok môjho tela."
„A teraz čo ako chceš? Aby som ťa obrábal či čo?" bol úplne odporný.
„ehmmm. Nie." Cítila som sa trápne. „ Alebo možno aj hej" kukla som sa na neho. Bol dosť prekvapený po mojej odpovedi.
„Fajn. Tak poď dnu" otvoril mi bránku, vošla som. Neľutovala som to. Chcela som to. Chcela som jeho. Chcela som zažiť to čo mi už tri krát ukázal. To čo je v ňom. Nikto u nich nebol doma len my dvaja. Šli sme do jeho izby.
„vyzleč sa" ukázal na mňa rukou. Práve som to asi oľutovala. Chovala sa ku mne jak ku nejakej handre. Vyzliekla som sa len do spodného prádla.
„Aj to ostatné" stále pred mnou a čakal.
Stála som tam úplne zahanbene. Kukla som sa na seba. „Ja nemôžem" pobrala som si veci zo zeme a mierila k dverám.
„Stoj" chytil ma za lakeť. „Okey choď si ľahnúť"
Položila som veci na zem a ľahla som si na posteľ. Stíšil svetlo a šiel za mnou. Dal mi dole gaťky a podprsenku. Na nič nečakal, nepáaral sa somnou a hneď ho tam vsunul a prirazil .
„Au" odsunula som sa. Zabudla som že som po potrate. „Nemôžeš tak silno kvôli ...."
„Tak to nemá význam. Ja sa nepotrebujem s tebou len milovať" zdvihol sa. Ležala som tam rozmýšľala čo vlasnte chcem. Potom som sa postavil cela rozklepná som si zdvíhala zo zeme veci. Napokon som ich vrátila zas na zem. „Okey tak to rob tak ako chceš ty"
„Nepotrebujem ti ubližovať" stál uprostred izby a sledoval ma.
„Nevadí, urob to" ľahla som si spať a nevedela som sa prestať klepať.
Vzdychol podišiel ku mne a vyliezol na mňa roztiahol mi nohy a surovo vnikol dnu. Zvraštila som od bolesti tvár a zadrapila som nechty do plachty. Zastal a potom pomaly vošiel dnu a nie celý. Vytiahol si kondóm zo skrinky a natiahol si ho. Zas sa vrátil ku mne dolu tvár si položil na vankúš a zaboril do mojich vlasov. Vnikal dnu pomaly a nežne. Nebozkával ma, nehladkal ma len ho dával dnu a von.
Nepotrebovala som na to aby ma vzrušil tieto nežné veci. Vzrušoval ma on sám. Jeho telo, jeho dych, to že vôbec je. Na konci trochu pridal ale dával si pozor. Potichu vzdychal. Urobili sme sa obaja ale nebolo to nič svetoborné. Potom sa postavil a šiel do kúpeľky. Počula som ako zapol kohútik. Asi ho napúšťal. Chcela som to vrátiť späť. Kedy ma láskal, zbožňoval. Kedy som bola pre neho bohyňou. Šiel z neho chlad. Nič iné len chlad. Keď sa vrátil z kúpeľky tak sa spýtal.
„Ty si ešte tu?" obliekal si tričko.
„Už idem" obliekla som sa a odišla.
Na druhý deň ma zastavila v škole Naty. „Drahá dlho sme sa nevideli, čo sa deje?"
„Och Naty ani nechci vedieť". Nakoniec som jej ten celý príbeh vyrozprávala.
„A teraz čo, budeš so Sebastiánom alebo Denisom?" úplne zažrane ma sledovala aby neprešvihla ani jedno moje slovo.
„Neviem. Nechám tomu voľný priebeh. To bude rozumnejšie i keď na mňa Sebastián tlačí"
„No mýslim, že už je ten čas aby si si vybrala. Denisovi je to možno jedno ale Sebastiánovi to ubližuje lebo ťa veľmi ľúbi. Vyber si láska alebo sex" ukázala rukami dve strany
„Prečo nemôže byť to všetko v jednom?" klesli mi ramená
„ A v kotorom by si to chcela?"
„Ja netuším. Obaja tu svoju super stránku vedia tak špecificky, úžasne a originálne, že ani jeden by nenahradil toho druhého. Koho by si si vybrala ty?" Vo vrecku mi zavybroval mobil. Správa od Denisa.
Otoč sa, a nasadni do auta.
Otočila som sa a stál na parkovisku pred školou. Kukla som na Naty. Ta mykla plecami a šla ďalej tak som as rozbehla za ním.
„Čo je?" spýtala som sa keď som nasadla.
„Čo by bolo? Chcem sex" naštartoval a vyšiel zo školy.
YOU ARE READING
Denník Sarah Krenekovej
RomanceVošla som. Neľutovala som to. Chcela som to. Chcela som jeho. Chcela som zažiť to čo mi už trikrát ukázal. To čo je v ňom. Nikto u nich nebol doma len my dvaja. Šli sme do jeho izby. „Vyzleč sa" ukázal na mňa rukou. Práve som to asi oľutovala...