OtoÄila som sa a stál na parkovisku pred Å¡kolou. Kukla som na Naty. Ta mykla plecami a Å¡la Äalej tak som as rozbehla za nÃm.
„Čo je?" spýtala som sa keÄ som nasadla.
„Čo by bolo? Chcem sex" naÅ¡tartoval a vyÅ¡iel zo Å¡koly. NeÅ¡li sme ani do bytu ani k nÃm domov. Zastavil v Dúbravke pri futbalovom ihrisku.
„vystúp" prikázal mi a tak som aj spravila. Videla som, že posunul sedaÄky do predu a sklopil sedadlá. „Sadni si do zadu"
ZaÄala som byÅ¥ nadržaná. Sedela som tam a Äakala na neho kým si dával dole kabát. Žmolila som nohami a tlaÄila som si ju o sedadlo. Chcela som aby už bol vo mne. Vyzliekla som si kabát a on voÅ¡iel dnu. Vyzula som si Äizmy a dal mi dole nohavice aj nohaviÄky.
RozkroÄil mi nohy a pichol do mňa prsty aby vedel Äi som dosÅ¥ vlhká. Mal úplne mokré prsty. Priviazal mi ruky o držiak nad oknom . Dala ma na Å¡tvornožky a zas mi pichol do nej prsty. A robil to do okolo. Pocit keÄ jeho veľké prsty vchádzali do mojej vagÃny bol na nezaplatenie. ZvÃjala som sa a na hlas vzdychala.
„Daj ho do mňa" prosila som. ZaÄal ma prstovaÅ¥ eÅ¡te rýchlejÅ¡ie. „Ach" . To ako to mľaskalo ma vzruÅ¡ovalo eÅ¡te viac.
KoneÄne sa dal ku mne zozadu. ZaÄal mi len po nej penisom prechádzaÅ¥ a vždy keÄ už bol pri dierke dnu tak som sa snažil pritlaÄiÅ¥ k nemu ale on vsunul len Å¡piÄku a zas vytiahol a prechádzal sa po nej.
„ProsÃm" prosila som a puÄila na neho zadok. KoneÄne ho zrazil dnu. ZakriÄala som od vzruÅ¡enia a tej slasti. Prirážal až na koniec. CÃtila som sÃce také pálenie ale nevadilo mi to. KeÄ som sa zadÃvala pred seba videla som ako sa na nas jeden chlap pozerá. Stál pri vstupe na Å¡tadión a sledoval nás. Navadilo mi to. VzruÅ¡ovalo ma to. Pridával a ja som sa tam blÞila. Potiahol ma za vlasy a prirážal a prirážal.
„EÅ¡te" snažila som sa aj ja pridaÅ¥. „Ãno!" už som skoro bola. Dva krát na posledy pridal a spravila som sa. Vzdychala som na a celé auto. Potom sa spravil on, rychlo ho vytihaol a vystriekal sa mi na ňu. Sadol si do zadu. ChvÃľu tam dychÄal. Ja som sa zavesila o ruky a užÃvala si to. ZaÄal mi masÃrovaÅ¥ klitoris a druhou rukou si ho honil aby sa mu postavil. Pozeral sa mi medzi nohy aby sa vzruÅ¡il rýchlejÅ¡ie. Rozmazával mi jeho semeno po jej celej dĺžke. Potom sa zas postavil na kolená za mňa. Vyhrnul mi triÄko a aj podpsenku a chytil. Ruku Äo mal od semena si utrel do mojej análnej dierky. Pichol mi do zadku prst. Najpr som nevdela Äo robÃ. EÅ¡te som sa s týmto nestretla ani vo filme. Potom mi tam pichol dva a popritom sa honil. Z nahol sa dopredu a z taÅ¡ky vytiahol lubrikaÄný. VytlaÄil si na prsty a voÅ¡iel zas dnu a premezal to tam. Pomaly sa mi do nej zaÄal tlaÄiÅ¥ penisom a pritom mi dráždil klitoris. VzruÅ¡ovalo ma to. Bolo to nieÄo nové nepoznané. Z provti to bolo divné ale keÄ som sa uvolnila a viac otvorila bol to neopÃsateľný pocit. Celý Äas som sa pozerala na toho chlapa. Umožnilo mi to to aby osm bola rýchlejÅ¡ie tak sa aj stalo. KeÄ sa urobil tak som v zadku cÃtila teplo bolo to super.
KeÄ sme už sedeli normálne obleÄený vpredu tak sa vo mne prebudil zlý pocit z tohto vÅ¡etkého.
„Denis..." kukla som na neho Äi ma vnÃma. „Ja nemôžem už"
Bol ticho. Mieril to ku mne domov. „Fajn"
YOU ARE READING
Denník Sarah Krenekovej
RomanceVošla som. Neľutovala som to. Chcela som to. Chcela som jeho. Chcela som zažiť to čo mi už trikrát ukázal. To čo je v ňom. Nikto u nich nebol doma len my dvaja. Šli sme do jeho izby. „Vyzleč sa" ukázal na mňa rukou. Práve som to asi oľutovala...