Ma atesez de ea?

32 10 3
                                    

  Ridic ochii din pamant si o privesc pe terapeuta mea care imi zambea incurajator.Tresar speriata atunci cand cineva imi cuprinde mana, dar toti muschi mi se relaxeaza cand realizez ca era doar Sophia care de asemenea zambea.Mereu m-am intrebat de ce de ea nu imi este frica.Poate o fi faptul ca ea are aceasi parere despre oameni,intr-un fel.
  -'Sunteti gata dragelor?'spune Lena,terapeuta Sophiei
  -'Da!'spune prietena mea zabitoare
  Pe nesteptate Sophia imi ia coada impletita in maini si o desface.O privesc incruntata iar ea da din umeri spunand:
  -'Uite ce frumoasa esti!'
  Dupa care ma ia de mana stanga si ma trage in fata oglinzii.Aratam binisor:cu parul meu extrem de lung,saten si drept,ochii mei violeti care sunt cei mai rari ochii de pe pamant,iar hainele erau ok,insa, fata mea arata ingrozitor.Buzele imi sunt vinetii si uscate,sub ochii am niste cearcane ingrozitoare,ochii sunt umflatii si cu mici tentatii de rosu,fata mea are o culoare galbuie care se inclina spre alb,sa nu mai vorbim de cat de slaba am ajuns.Nu sunt anorexica,nu vreau sa fiu slaba ,dar simt ca nu pot manca.
  -'Haideti sa plecam!'se aude vocea directoarei Elizabeth'Voi ce faceti aici fetelor?!Haideti, fuguta fuguta la intrare,trebuie sa plecam!'continua ea, la sfarsit batand de doua ori din palme.
  Ma indepartez aproape fugind de ea si ma duc langa Kate,terapeuta mea.Chiar daca nu o arat am inceput sa nu imi mai fie frica de ea,ba chiar ma simt in siguranta cand sunt lanaga ea,a inceput sa aibe efectul acesta asupra mea de cateva zile.Poate este faptul ca nu face miscari bruste si nu vorbeste foarte tare cand este cu mine,sau poate faptul ca emana o dragoste de care ca si om am nevoie.Acesta dragoste de mama de care nu am avut parte.
  -'Ce este Kenny?'ma intreaba aceasta zambind
  Imi ridic capul spre ea si dau negativ din el.Ea ma priveste putin surprinsa dar dupa aceea isi intoarce capul spre ceilalti copii.
   Perspectiva Lui Kate
  Sunt surprinsa de faptul ca a venit fara sa o chem eu la mine si sta la o distanta destul de mica fata de corpul ceea ce inseamna ca a inceput sa se mai exteriorizeze daca pot numi aceasta fapta asa.
  Antropofobia nu reprezinta neaparat doar frica de oameni, este adevarat ca asa este considerata dar ea se poate manifesta prin ura sau frica de a fi marginalizat.La ea toate s-au impletit in formarea a ceea ce numin noi in termeni medicali ,,anxietate sociala''.
 
  Daca nu ati observat eu postez din doua in doua zile ceea ce face ca si capitolele sa fie mai scurte
  Daca vreti sa ma intrebati ceva sau aveti vreo idee puteti sa mi-o lasati in comentarii.
  Va puuup.


FobiaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum